Te dwa dni kursu doradzającego jak stworzyć e-biznes, to czas na promocję napisanej książki, raportu etc. Promocja odbywa się wśród subskrybentów stworzonego wcześniej newslettera.
Roześlij nowy, darmowy raport do ludzi ze swojej listy. Dodaj do niego informacje na temat swojej nowej książki. Powiedz ludziom, co zyskają dzięki jej lekturze i skieruj ich do odpowiedniej strony www z twoim „sales letterem”. Nie próbuj sprzedawać przez mail. Pozwól zrobić to stronie.
Zaoferuj specjalny rabat ludziom z twojej bazy adresowej na zakup książki. Spraw, by poczuli się wyjątkowo.
Jeśli masz już własne konto w clickbanku, możesz zaoferować każdemu kupującemu szansę zostanie twoim „affiliate”. Zamieść tą informację na ostatniej stronie książki.
Jeśli jednak nie masz jeszcze własnego konta, wstrzymaj się z tą propozycją, do czasu zmiany sytuacji.
Czytaj na Forum Merytorium.pl