Dni 14-17 to czas poświęcony na stworzenie własnego produktu - produktu typu know-how, czyli raportu, poradnika etc. Tym samym przekraczamy połowę kursu pomagającego stworzyć własny e-biznes.

sygnowski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-07-12 17:14:31:

Zakładamy, że postanowiłeś stworzyć produkt typu „know - how”, który nauczy ludzi gotować. Wyprawa do biblioteki, czy księgarni, jest z całą pewnością świetnym pomysłem, na zebranie potrzebnych materiałów.

Już wiesz jak pisać raporty oraz artykuły. Produkt „know – how” jest logicznym zestawieniem odpowiednich artykułów oraz raportów. Zapoznaj się z innymi raportami, czy artykułami na dany temat. Przeczytaj produkty konkurencji. Gromadź materiał na swój pierwszy konspekt. Będzie on stanowić podstawę, na której będziesz opierał się tworząc swój produkt.

Jak już wspomniałem wcześniej, wcale nie musisz od razu tworzyć jakiegoś kilkuset stronicowego dzieła. Wystarczy, że czytelnik uzna twój produkt za interesującą, pożyteczną i praktyczną informację, którą będzie mógł użyć.

Wspaniałą cechą takich czysto informacyjnych produktów, jest to, że są one w stanie wypracować naprawdę duży zysk, kosztując naprawdę mało.

Kiedy już skończysz tworzyć swój produkt, zaloguj się do http://www.adobe.com i wypróbuj ich system zmieniający dany dokument w format Adobe Acrobat. Jest to najpopularniejszy format używany w Internecie, zadowalający tak użytkowników PC, jak i Mac`a. Czytaj na Forum Merytorium.pl

Poprzedni

Następne

Kopiowanie newsów