Nowa forma reklamy - Out Layer

piątek, 27 czerwiec 03, 14:30

Out layer daje większe prawdopodobieństwo zaskoczenia użytkowników, co w reklamie bywa istotne. Jednak jeżeli takiej reklamy nie można zamknąć inaczej niż ctrl+alt+delete...

Piciu napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-06-27 12:30:51:

"ClickAd - broker reklamy internetowej, wprowadza nową formę reklamy - Out layer. (...) Out layer jest podobny do znanych już top layerów, lecz w przeciwieństwie do nich może pokazywać się poza ramkami przeglądarki.
W praktyce oznacza to, że ClickAd może emitować reklamy, które po zminimalizowaniu okna Internet Explorera - nadal pozostaną na ekranie. Reklama ta zawsze pozostaje na wierzchu do czasu jej zamknięcia lub samoczynnego ukrycia".
Zródło a tutaj

Jak wam się podoba? Pewnie będzie tak jak pisze Mediarun, tj.
"Out layer daje reklamodawcom większe prawdopodobieństwo uzyskania efektu zaskoczenia użytkowników, który w reklamie jest bardzo istotny." ale mnie osobiście jako surfera denerwują reklamy, których nie mozna zamknąc w zaden inny sposób poza ctrl+alt+del. Czytaj na Forum Merytorium.pl