Uczestnicy rozważają pomysł wynajmowania poddomen firmom na czas np. kampanii reklamowej i zastanawiają się, jakie warunki musiałby spełnić właściciel domeny podstawowej.
Witajcie,
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem dosyć atrakcyjnej w moim mniemaniu domeny rabaty.pl. Domena jest na razie tylko zaparkowana i niewykorzystywana w żadnym komercyjnym przedsięwzięciu.
Ostatnio zacząłem zastanawiać się nad wynajmem poddomen. Wydaje mi się, że domena jest na tyle atrakcyjna, że będzie istniał popyt na adresy np. http://www.gsm.rabaty.pl. Z jednej strony, ma duże szanse na zaistnienie na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach, z drugiej wygląda znacznie lepiej niż adres typu http://www.jakisadres.com.pl/~costam/
Od strony technicznej, myślałem o zorganizowaniu tego na wzór vel.pl (czyli jedna duża ramka, w którą ładuje się strona docelowa).
Przewiduję miesięczny abonament (no właśnie, o jakiej wysokości...?), ew. zniżki przy wynajmie na dłuższy okres czasu.
Co o tym sądzicie? Bylibyście skłonni zainwestować w taki adres?
Czytaj na Forum Merytorium.pl