This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Jaka jest najlepsza marketingowa porada?

czwartek, 17 listopad 05, 23:06

Witam,

Zanim przejdę do artykułów - a są dzisiaj aż 3 - ostatni raz przypominam, że jutro (piątek) kończy się nabór na Warsztaty "Strategia Marketingowa dla Małych Firm Usługowych".W tej chwili opłaconych jest 12 z 20 miejsc. Wiem też, że jutro dojdą przelewy od kolejnych osób.

To Twoja ostatnia szansa aby za skandalicznie niską cenę przejść pod moim i Artura Lewandowskiego okiem proces tworzenia SKUTECZNEJ i AUTOMATYCZNEJ strony www geneującej Tobie klientów, listę adresową potencjalnych klientów i markę, która pozwoli Ci żądać więcej niż konkurencja.

Twoja decyzja? Wejdź tutaj: http://www.cneb.pl/link/?link=90

Wszystkie dzisiejsze artykuły obracają się w tematyce budowania marki. Pierwszy dodatkowo wskaże Ci metodę, która sprawia, że niektóre kampanie marketingowe są skuteczne na każdym etapie - od kliknięcia do wykonania akcji na stronie www.

Spójność w marketingu

Gdy obserwuję e-marketing moich klientów w 9/10 przypadków widzę, że traktują oni stronę www, mailingi i reklamy jak osobne narzędzia. W większości przypadków jedyny wspólny mianownik wspomnianych narzędzi to produkty, które sprzedają lub promują.

Widząc to, zastanawiam się, dla ilu biznesmenów spójność w marketingu cokolwiek znaczy? Ilu zdaje sobie sprawę z istoty spójności? Dla ilu spójność sprowadza się do stosowania firmowych kolorów, firmowej szaty graficznej ew. do umieszczenia logo? Tak, ci ostatni błędnie rozumieją pojęcie spójności w marketingu.

Spójność działa, jak logo. Spójność nie pozostawia żadnych wątpliwości. Wzmaga zaufanie. Pozwala łatwo przenieść na ofertę zaufanie, jakim klient darzy firmę.

WIECEJ: http://cneb.pl/a/spojnosc.html

Odkąd publikuję zawsze odradzałem małym biznesom budowania świadomości marki klasycznymi metodami. Z czasem jednak upewniłem się w potędze, jaką daje silna marka. Nie byłoby w porządku, gdybym pozostawił Cię z "zakazem" nie dając alternatywy.

POZYCJONOWANIE - to jest alternatywa, o której dowiesz się więcej z artykułu.

Branding i pozycjonowanie

Typowy branding sprowadza się bardzo często do budowania świadomości marki. Tj. robimy wszystko, aby klienci wiedzieli, kim jesteśmy. Co to daje? Nie za dużo. Rozpoznawalność Henryki Bochniarz w okresie przedwyborczej kampanii wzrosła z 2% w czerwcu 2005 do 70% tuż przed wyborami. Ta ogromna świadomość dała jej... 1,26% głosów.

Ludzie nie kupują od firm, które znają, ale od firm, które lubią, cenią i którym ufają. A to jest zasadnicza różnica w postrzeganiu brandingu. Ta różnica sprawia też, że branding staje się dostępny nawet dla najmniejszych firm.
   
WIECEJ: http://cneb.pl/a/branding_pozycjonowanie.html

Czas na deser. Z przyjemnością informuję, że zdobyłem prawo do przetłumaczenia i opublikowania na łamach CzasNaE-Biznes artykułów autorstwa Ala i Laury Ries, sławnych dzięki wielu wspaniałym książkom specjalistów od strategicznego marketingu.

Większość z tych artykułów to krótkie, ale bardzo trafne porady. Pierwszą z nich przedstawiam już dzisiaj:

Jaka jest najlepsza marketingowa porada?

Gdybyście mogli dać mojej firmie jedną marketignową poradę, jaka by ona była?
   
WIECEJ: http://cneb.pl/a/faq_najlepsza_rada_marketingowa.html
   
Autor: Al i Laura Ries. Znani na całym świecie konsultanci ds. strategii marketingowych. Autorzy lub współautorzy 11 doskonałych książek nt. marketingu w większości przetłumaczonych na j. polski.

Na koniec mam INTRYGUJĄCE pytanie:

Jak długo byś zwlekał z wzięciem udziału w projekcie, który GWARANTOWAŁBY Tobie komercyjny sukces w Internecie i zyski znacznie przekraczające udział w projekcie? Dobra rada: w sobotę będzie za późno. http://www.cneb.pl/link/?link=91

 

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 167 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE