W drugiej części wywiadu (
część 1) Paweł Fornalski, współtwórca lidera na polskim rynku
e-commerce IAI-Shop.com i prezes IAI S.A, opowiada:
- o klęsce... urodzaju po występie na pierwszej Konferencji CzasNaE-Biznes,
- o tym, jak zaczęli skalować swój biznes,
- o różnicy między tym, co Klient mówi, a czego chce,
- o rozliczaniu Klientów w modelu SaaS,
- dlaczego śniadanie w hotelach kosztuje tak dużo w porównaniu do ceny pokoju?
- czy i kiedy brać pieniądze za dodatkowe funkcje?
- kiedy słuchać sugestii Klientów?
- dlaczego SaaS jest dużo lepszym modelem niż software pudełkowy?
- o czym zapominają Klienci rezygnujący z SaaS?
A potem jeszcze:
- jak wygląda wchodzenie na NewConnect?
- jak konkurencja reaguje na pojawienie się firmy na giełdzie?
- co tak naprawdę dają pieniądze z giełdy?
- ile pieniędzy firma powinna mieć na koncie, aby móc się rozwijać?
- kiedy firma powinna przejmować się własną wyceną?
Zapraszam do oglądania:
Zobacz też: