Poznaj podstawowe, średniozaawansowane i zaawansowane
sekrety Google Adwords na intensywnym 1dniowym szkoleniu
W ramach programu AdWords Seminar Leader prowadzonego przez firme Google™, MaxROY.com sp. z o.o., jako pierwsza firma w Polsce, realizuje intensywne szkolenia marketingowe z zakresu Google AdWords.
Podczas całodniowego szkolenia praktycy marketingu w wyszukiwarkach przekażą wiedzę o tym, jak skutecznie i ekonomicznie korzystać z narzędzi reklamowych w Google.
Po szkoleniu będziesz mógł m.in.:
natychmiast zacząć korzystać z Google AdWords
docierać poprzez wyszukiwarkę do osób zainteresowanych Twoją ofertą
pozyskać nowych klientów
znacznie poprawić efektywność dotychczasowych działań marketignowych w internecie
wykorzystać 200 zł na wydatki reklamowe w Google (kupon promocyjny otrzymasz po szkoleniu. Kupon może zostać wykorzystany z już istniejącym kontem AdWords.).
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
Przede wszystkim umiejętność skutecznego posługiwania się Google AdWords – narzędziem marketingowym pozwalającym bezbłędnie wychwytywać osoby z grupy celowej za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Nauczysz się docierać do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Dowiesz się jak efektywnie wydawać pieniądze na reklamę w internecie.
Posłuchaj wywiadu udzielonego przez Tomasza Frontczaka dla Radia Szczecin. Czym jest Google AdWords, dlaczego warto korzystać z tej platformy i jak zacząć?
Google AdWords powinna dobrze znać przynajmniej jedna osoba w firmie. Dotyczy to każdej firmy dla której internet jest lub będzie ważnym medium w pozyskiwaniu nowych klientów. Jeżeli chcesz:
dowiedzieć się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów
poznać platformę reklamową Google AdWords
poznać metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę
skorzystać z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach
zdobyć dodatkowe umiejętności, które staną się Twoją przewagą na rynku pracy.
Po środowym szkoleniu z Google AdWords zauważyłem, że z większą swobodą i pewnością poruszam się po swoim koncie.
Na pewne rzeczy, o których przecież już wiedziałem, bo korzystam z systemu ponad 2 lata patrzę teraz szerzej i łatwiej mi powiązać ze sobą otrzymywane z konta informacje.
Coś w tym jednak jest, a wydawało mi się, że tylko usystematyzuję swoją wiedzę. Widać człowiek uczy się całe życie
Maciej - http://www.sztaplarka.pl/
Ciekawe i wartościowe szkolenie. Polecam, dużo treści w krótkim okresie czasu. Polecamy M&M
Marta Gryszko - http://www.lexy.com.pl/
Warto było wstać o 4-tej rano i przemęczyć się z Olsztyna do Warszawy Przede wszystkim brawo za organizację. Szkolenie rozpoczęło się o 10-tej, a skończyło o 18-tej z 3 przerwami w międzyczasie i każde nowe zagadnienie rozpoczynało się wyjątkowo punktualnie.
Jako osoba początkująca w tym temacie muszę przyznać, że temat został przedstawiony w bardzo jasny sposób i podejrzewam, że osoby średniozaawansowane również mogły się dowiedzieć czegoś nowego lub też usystematyzować swoją wiedzę. Był także czas na zadawanie pytań, który pozwolił na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości, gdzie największe zainteresowanie było wokół stron flashowych.
Adam Pioch
Moja fachowa wiedza głównie ta praktyczna z AdWords była niewielka. Jestem bardzo zadowolony gdyż było to jedno z tych nielicznych szkoleń na których ilość wiedzy przekazywanej w czasie była bardzo spora. A co najważniejsze zrobiono to w sposób łatwo przyswajalny. Nie mówiąc już o rozmowach kuluarowych z wykładowcami. Podobają mi się możliwości AdWords.
Barbara GJ
Z Google AdWords korzystam od około dwóch lat. Zapisując się na szkolenie miałam świadomość dużych możliwości tej formy reklamy ale nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak wielki to potencjał. Moim zdaniem w tego typu szkoleniach udział brać powinni zwłaszcza właściciele 1-2 osobowych firm /jak ja/ ponieważ wiedza na nich zdobyta umożliwia promowanie usług czy produktów w sposób bardzo skuteczny a stosunkowo tani. Namawiam jednak, aby przed szkoleniem zapoznać się z podstawami AdWords - pozwoli to łatwiej zrozumieć przekazywaną wiedzę. Pozdrawiam organizatorów. Do zobaczenia na kolejnych warsztatach
Ptaq
Byłem obecny na szkoleniu które odbyło się we Wrocławiu.
Mogę szczerzę polecić je osobom które zaczynają swoją przygodę z linkami sponsorowanymi AdWords. Było na nim omówione prowadzenie kampanii od samego początku - do samego założenia konta, poprzez dobór słów (i omówienie m.in. sztywnego dopasowania). Ważne było przedstawienie uczestnikom, że nie tylko liczy się stawka za klik a (przede wszystkim) jakość promowanej strony i poprawne skonstruowanie kampanii.
Ważnym również elementem było przedstawienie jak promować się na partnerskich stronach google - wiele osób nie ma pojęcia o tym, że reklamy google występują na setkach tysięcy innych stron.
Nie chcę się w szczegóły merytoryczne wgłębiać bo to nie ja jestem ekspertem w tych kwestiach (choć w pewnych momentach miałbym o czym podyskutować - choć tu można rozumieć, że to szkolenie dla początkujących i pewne uproszczenia są).
Ogólnie osoby które miały troszkę dłuższy czas styczność z AdWords i po prostu siedzą w tym, czytają instrukcje które zawarte są w samym systemie mogą się trochę nudzić, bo jednak są to tylko podstawowe informacje o AdWords i więcej w 1 dzień nie sposób zmieścić.
Cezary Lech, dotychczas znany głównie jako redaktor bloga SprawnyMarketing.pl i właściciel firmy GoldPosition.pl. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Od niedawna współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commercowych, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Cezary Lech jest także posiadaczem certyfikatu Google Advertising Professional potwierdzającym jego wiedzę z zakresu programu Google AdWords.
Tomasz Frontczak
Autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach, pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o.. Współpracuje naukowo z Instytutem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Współredaguje blog SprawnyMarketing.pl.
Doświadczenia trenerskie zdobywał m.in. prowadząc szkolenia z zakresu ebiznesu w największym projekcie szkoleniowym o tej tematyce finansowanym przez Unię Europejską. Wykłada na Politechnice Poznańskiej i w Szkole Głównej Handlowej. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional.
Bartosz Berliński
Od kilku lat specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach) z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiada za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o. zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM.
Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.
Rejestracja uczestników rozpoczyna się o 9:30 a szkolenie o 10:00.
Szkolenie w Warszawie odbywać się będzie w budynku Polskiej Akademii Nauk w Instytucie Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej przy ul. Ks. Trojdena 4
Adres:
Polska Akademia Nauk
ul. Ks. Trojdena 4
02-109 Warszawa
Strona www: ibib.waw.pl
Rejestracja uczestników rozpoczyna się o 9:30 a szkolenie o 10:00
Sala szkoleniowa
Sala wykładowa wyposażona jest w nieco ponad 100 miejsc siedzących - duże wygodne fotele z pulpitami do notowania, układ lekko pochylonej sali wykładowej, nagłośnienie, prezentacja wizualna, internet, podium dla prezenterów a także klimatyzacja.
Posiłki
Drobny catering podczas przerw kawowych w formie kawy, herbaty i ciasta będzie nieco oddalony od sali wykładowej.
Aby utrzymać koszt szkolenia na niskim poziomie cena szkolenia nie obejmuje posiłku obiadowego, w związku z tym w trakcie szkolenia przewidujemy 1 godzinę przerwy na obiad w jednej z okolicznych restauracji.
Jeśli chodzi o AdWords nie jesteśmy jedyni... AdWords posługują się przecież codziennie miliony firm na całym świecie. Jednakże na obszarze polskojęzycznego internetu oferta MaxROY.com to unikalna oferta szkoleniowa dająca bezpośredni dostęp do praktycznego know-how osób odpowiedzialnych za promocję w wyszukiwarkach największych polskich marek internetowych, wsparta doświadczeniem akademickim.
Siłą MaxROY.com jest udane połączenie trzech różnych podejść do SEM: analityczno-psychologicznego, giełdowo-rynkowego oraz naukowo-badawczego. Uczestnikom szkoleń gwarantuje to unikalną możliwość spojrzenia na AdWords z dowolnej preferowanej perspektywy.
Pytania i odpowiedzi
Kiedy i jak mogę wykorzystać 200 zł z kuponu promocyjnego Google AdWords?
Na dwa sposoby: zasilając nowo utworzone (przed lub po szkoleniu) konto Google AdWords lub już istniejące (nie ma ograniczeń w zakresie daty rejestracji konta, musisz jednak podać swój ID Klienta AdWords podczas rejestracji). Warunkiem otrzymania kuponu promocyjnego jest rejestracja, opłacenie i uczestnictwo w szkoleniu. Kupon zostanie wysłany drogą elektroniczną na podany podczas rejestracji adres email niezwłocznie po ich otrzymaniu przez MaxROY.com od partnera (Google).
Czy mogę użyć kilku kuponów ze szkolenia na jednym koncie AdWords?
Na jedym koncie mogą zostać użyte dwa kupony tylko w przypadku, gdy jeden pochodzi ze szkolenia dla początkujących i średniozaawansowanych a drugi ze szkolenia dla zaawansowanych.
Jeżeli z jednej firmy w szkoleniu uczestniczy kilka osób, każda z nich otrzyma kupon, do wykorzystania z nowym lub innym kontem AdWords).
Na swoim koncie AdWords użyłem już kiedyś kuponu na reklamę w Google. Czy będę mógł dodatkowo na tym koncie użyć kuponu ze szkolenia?
Szkolenie organizowane jest przez firmę MaxROY.com sp. z o.o., która nie jest powiązana z Google Inc. a została jedynie wybrana przez Google do przeprowadzenia szkolenia.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Mimo że, nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ może skończyć się limit miejsc już na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za szkolenie.
Czy zwracacie wpłaty za szkolenie osobom, które nie zarejestrowały się, a nie mogły dotrzeć na szkolenie?
Opłata za rejestrację nie podlega zwrotowi. Jeżeli nie możesz przybyć na szkolenie, możesz przekazać uczestnictwo innej osobie (informując nas o tym emailem na adres: szkolenia@MaxROY.com). Zachowujemy sobie prawo do odwołania szkolenia na 7 dni przed terminem w przypadku braku wystarczającej ilości uczestników. Jeżeli szkolenie zostaje odwołane, otrzymujesz oczywiście pełny zwrot kosztów.
Czy mogę uczestniczyć w szkoleniu, jeżeli nie mam firmy?
Tak, warunkiem jest opłata za szkolenie.
Czy mogę nagrywać szkolenie na kamerze video lub rejestrować dźwięk audio?
Nagrywanie nie jest dozwolone. Wszystkie niezbędne materiały zostaną przekazane w wersji elektronicznej.
Czy w szkoleniu może uczestniczyć więcej niż jedna osoba z danej firmy?
Nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Każdy z opłaconych i zarejestrowanych uczestników otrzyma kupon promocyjny. Należy jednak pamiętać o tym, że na danym koncie AdWords może być użyty tylko jeden kupon promocyjny ze szkolenia.
Czy powinienem przynieść laptopa?
Nie jest niezbędny, aczkolwiek przydatny (np. do robienia notatek). W niektórych salach będzie dostępny bezprzewodowy internet. Warto również przynieść coś do pisania, jeżeli nie preferujesz notowania na laptopie.
Dlaczego podczas szkolenia nie ma obiadu?
W trosce o przystępną cenę szkolenia zrezygnowaliśmy z zagwarantowania obiadu uczestnikom. W przerwie obiadowej każdy będzie mógł skorzystać z posiłku w zależności od własnych preferencji i możliwości jakie daje infrastruktura znajdująca się przy danej sali szkoleniowej. Organizator zapewnia dwie przerwy kawowe.
Czy będzie możliwość porozmawiania z prowadzącymi?
Tak. Ostatnie pół godziny szkolenia to sesja pytań i odpowiedzi. Dodatkowo, w miarę możliwości, prowadzący szkolenie będą dostępni podczas przerw kawowych i przerwy obiadowej.
Mam już konto AdWords, ale nie mam pewności, że odpowiednio prowadzę kampanię. Czy prowadzący będzie w stanie pomóc mi w trakcie szkolenia?
Szkolenia obejmują swoim zakresem wiele wskazówek związanych z rozwiązywaniem problemów oraz odpowiednim zarządzaniem kontem AdWords. Niestety, nie możemy zagwarantować, że konkretne problemy związane z kontem AdWords zostaną rozwiązane w trakcie szkolenia.
Jestem właścicielem firmy. Kogo ze swoich pracowników powinienem oddelegować na szkolenie?
Najlepiej, gdy będzie to pracownik działu marketingu odpowiedzialny za promocję w internecie lub generalnie osoba z marketingu. Obsługa AdWords nie jest skomplikowana od strony technicznej. W AdWords istotniejsze są umiejętności z zakresu marketingu niż informatyki.
Czy dostanę certyfikat po zakończeniu szkolenia?
Tak. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia Szkolenia z reklamy w Google.
Czy cena szkolenia to wszystkie koszty?
W zależności od lokalizacji może dojść opłata za parking i kupno obiadu.
W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?
Złóż zamówienie w formularzu z prawej strony. Zaraz po złożeniu zamówienia pojawi się kilkanaście opcji płatności.
Jak będzie zatytułowana faktura?
Szkolenie z zarządzania reklamą w systemie Google AdWords w dniu [data szkolenia], [miejsce]
Faktura zostanie wystawiona najpóźniej na 7 dni od daty otrzymania zapłaty za usługę lub na koniec miesiąca.
Regulamin Szkolenia z reklamy z Google
Każdy uczestnik szkolenia jest zobowiązany do zaakceptowania regulaminu.