Kto jeszcze chce wiedzieć,
Jak napisać OFERTĘ, która powali klienta na kolana i sprawi, że będzie błagał
o Twój produkt?

... nawet, jeśli nie masz pojęcia o pisaniu, nie chce Ci się i nie wierzysz w Twoje siły!

Chciałbyś pisać oferty, e-maile i reklamy, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów nawet w czasie kryzysu?

Powstrzymuje Cię brak praktycznej i teoretycznej wiedzy, brak wiary i zapału, brak doświadczenia? Nie wiesz jak zacząć i jak testować? Nie masz ochoty na poprawianie?

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś sobie "TAK" czytając poprzedni akapit, zobacz poniższe filmy video, które sprawią, że za 15 minut będziesz miał szkic pierwszej, znacznie lepszej niż dotychczas oferty.

Poniższe filmy video pomogą Ci przezwyciężyć KAŻDĄ przeszkodę na Twojej drodze do napisania skutecznej oferty, który stanie się koniem pociągowym Twojego biznesu, a Tobie da start w zupełnie nową przyszłość.

Dobra oferta sprawia, że wszystkie działania promocyjne i reklamowe nabierają sensu i w końcu mogą być dochodowe.

Dobra oferta jest niezbędna, nawet jeśli masz genialny produkt.

Dobra oferta sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie, nawet jeśli masz wyższe ceny niż konkurencja.

Zapomnij o męczącym pisaniu i wynajmowaniu drogich jak mało kto copywriterów. Gdy skończysz czytać i oglądać materiały na tej stronie, gdy podejmiesz słuszną decyzję, Ty, albo Twoi pracownicy będą mogli pisać szybciej, sprawniej i znacznie lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.

Techniki, które prezentujemy z powodzeniem zastosowali copywriterzy jednego z największych portali w Polsce by 2-3 razy podnieść skuteczność swoich maili.

Techniki, które prezentujemy wykorzystuje jedno z największych wydawnictw w Polsce, by generować co roku blisko 100 MILIONÓW obrotu!

Zobacz teraz pierwszy film,
który rozwieje Twoje wątpliwości
nt. pisania ofert (copywritingu):

Wykonaj to proste, 10minutowe
ćwiczenie a stworzysz już teraz
szkic bardzo dobrej oferty.




Jeśli wykonałeś rzetelnie powyższe ćwiczenie masz już pewnie około 2-3 stron tekstu, który ma w sobie szczerość, wiarę, emocje i Potężną Moc Przekonywania.

Teraz musisz tylko wziąć ten tekst i z DIAMENTU, którym z pewnością jest zrobić BRYLANT stosując odpowiednie techniki jego szlifowania.

Jakie są to techniki? Damy Ci całą wiedzę i wparcie, jakiego potrzebujesz by stać się (lub uczynić nim pracowników) PROFESJONALNYM COPYWRITEREM...

Zobacz naszą SZOKUJĄCĄ propozycję:


W ramach kursu Model Świata Klienta: poznaj go i spraw by zaczął błagać Cię o Twój produkt! otrzymasz:


Nagranie 1 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. I

Obejrzyj to nagranie i:

  1. Poznaj największe nieświadome ograniczenie, które przeszkadza prawie każdemu copywriterowi w pisaniu skutecznych tekstów.
  2. Jeżeli myślałeś, że już wiesz wszystko o tzw. wzrokowcach, to posłuchaj tego: dowiedz się, która z cech czytelników -wzrokowców ma najistotniejsze znaczenie przy pisaniu tekstów.
  3. Zwłaszcza jeżeli wielokrotnie słyszałeś już o metaprogramach i wydaje ci się, że wiesz na ten temat już wszystko! poznaj prostą metodę, która pomoże Ci uwzględnić wszystkie najistotniejsze metaprogramy w Twoich tekstach.
  4. Ta metoda pozwoli Ci zachować niezauważalną równowagę pomiędzy najważniejszymi metaprogamami w Twoich tekstach.
  5. DODATKOWO: kilka praktycznych trików, które pomogą ci uwzględnić wszystkie metaprogramy.
  6. Kiedy warto napisać ofertę koncentrując się tylko na jednym z metaprogramów?

  7. Kiedy rodzaj produktu, który proponujesz w Twojej ofercie podpowiada Ci, na których metaprogramach się skoncentrować?

Nagranie 2 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. II

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Co najbardziej lubią osoby o silnym metaprogramie zewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  2. Co najsilniej oddziałuje na osoby o silnym metaprogramie wewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  3. W której części e-maila, tekstu najważniejsze jest zastosowanie tych dwóch metaprogramów (jeżeli chcesz trafić do jak najszerszej grupy odbiorców)?
  4. Co to oznacza, że metaprogramy mogą pojawiać się kontekstowo?
  5. 2 ćwiczenia - rozpoznaj swój model świata - prosta procedura.
  6. Napisz tekst metaprogramami, które są przeciwne do Twojego modelu świata.

Nagranie 3 - Poznaj Twojego Klienta - jak wiele czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić unikając błędów Piotra?

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Kto jest Twoim klientem, a kto Twoim produktem? wbrew pozorom nie dla każdego jest to oczywiste-kilka zaskakujących przykładów, które podaje Piotr?
  2. Podstawowa różnica pomiędzy tzw. klientami idealnymi, a klientami potencjalnymi.
  3. Ważna zasada, która dotyczy klientów, którzy już Ci płacą - dowiedz się, na której podgrupie nie powinieneś się koncentrować, no chyba, że chcesz w krótkim czasie znacznie podnieść Twoje zyski z listy klientów Uśmiech.
  4. Definicja idealnego klienta (poznaj pewien współczynnik, który pomoże ci go zidentyfikować - rezultaty mogą Cię zaskoczyć).
  5. Kiedy edukowanie klienta może stać się jedną z najskuteczniejszych dróg do przekonania go, aby zainwestował w Twoje produkty: większość marketerów popełnia tutaj przykry w skutkach błąd?
  6. Strategia dwustopniowa - naucz się, jak ją prawidłowo stosować.

Nagranie 5 - 5 pytań na wagę złota: Czy masz odwagę, aby naprawdę poznać Twój produkt?

Pominięte Nagranie 4 to BONUSowy plik MP3 z "Prawdopodobnie najważniejszą dyskusja, którą usłyszysz podczas całego kursu - Kim jest Twój idealny klient?"

Na nagraniu 5 znajdziesz:

  1. "5 Pytań Na Wagę Złota, czyli naucz się, jak przeprowadzić najbardziej wartościowe i obiektywne badanie produktu, dysponując nawet niewielką bazą e-mailową,
  2. Dowiesz się, jak krok po korku w prosty sposób zaprogramować autoresponder, aby osiągnąć najbardziej wiarygodne rezultaty badania.
  3. Dlaczego badania typu: "odpowiedź wybierz z listy" robią dużą krzywdę tym, którzy z nich korzystają i mogą narazić ich na straty?
  4. Prosty sposób, który pozwoli Ci nieustanie kontynuować badanie "5 Pytań Na Wagę Złota", aby na bieżąco monitorować, jak zmienia się profil Twojej listy mailngowej, co pozwoli Ci we właściwym momencie dostosować Twój copywriting.

Unikalne BONUSY:

  1. Warte 27 zł precyzyjnie wybrane zadanie z omówieniem zadania nagranym przez Artura i Piotra.
     

GWARANCJA:

GWARANTUJEMY: Jeśli w ciągu 30 dni od dnia opłacenia kursu uznasz, że z jakiegokolwiek powodu nie jest on warty Twoich pieniędzy - daj nam znać:

ZWRÓCIMY CI WSZYSTKO!

Piotr Majewski Artur Lewandowski

Wiedzę i osobistą pomoc podczas
kursu zapewnią Ci


dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Artur Lewandowski
dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Piotr Majewski



Do zobaczenia na kursie,
Piotr Majewski i dr Artur Lewandowski

P.S. Nie ma co czekać. Taka okazja może się nie powtórzyć. Gdy tylko osiągniemy sukces z pierwszą edycją tego kursu, albo podniesiemy cenę, albo skupimy się na prowadzeniu tego go na rynku międzynarodowym.


Opinie uczestników warsztatów Master Copywriter, z których pochodzą nagrania:

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-4334093175513305227}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=7034484584900052982}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-1512845206995881619}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-5967776284475660640}



Zapisy wstrzymane

© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle