6 hamulców i blokad w sprzedaży...oraz jak się od nich uwolnić...

Wiemy o tym, że sprzedaż jest ważna. Być może zajmujesz się sprzedażą lub jesteś przedsiębiorcą- wtedy umiejętność sprzedaży jest absolutną podstawą. Aby móc ją dokonywać skutecznie oczywiście istotne jest posiadanie odpowiednich umiejętności, ale także nastawienia. Bardzo często jednak blokują nas pewne hamulce, które ciągle nie pozwalają na wybicie się z pewnego poziomu osiąganych wyników. Te blokady i hamulce istnieją na różnych poziomach – najczęściej jednak jest to poziom przekonań i postawy jaką stosujemy w sprzedaży. Są niczym kula u nogi, która spowalnia skuteczne działania. Czasami zdajemy sobie z nich sprawę lub wyczuwamy ich istnienie, lecz często też możemy nie mieć pojęcia o ich istnieniu(jednym z podstawowych objawów jest strach lub niechęć do aktywnej sprzedaży). Niektóre z nich są łatwe do pozbycia się, inne wymagają pewnej ilości pracy.

O tym jakie to hamulce i blokady oraz w jaki sposób możemy się od nich uwolnić będziemy mówić na webinarze szkoleniowym, który odbędzie się dnia 12 marca o godzinie 20.00

Udział w webinarze może być szczególnie wartościowy dla osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą (lub zamierzają się nią zajmować), jak i również dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców i właścicieli firm. Pozbycie się omawianych blokad i hamulców dla niektórych może stanowić najlepszą metodę do wejścia sprzedaży na kolejny poziom.

Webinar jest bezpłatny. Aby zapisać się i wziąć udział wypełnij formularz. Wkrótce otrzymasz kolejne informacje pozwalające na dostęp do webinaru.

Informacje o prowadzącym

Damian Dubiak

Przedsiębiorca, menadżer, trener rozwoju kompetencji osobistych i biznesowych. Prowadzi szkolenia przede wszystkim z obszarów takich jak m.in. efektywny rozwój umiejętności, wykorzystanie silnych stron, rozwój i kształtowanie talentów, produktywność i zarządzanie sobą w czasie.

Doświadczenia zdobywał prowadząc własne firmy od 2007 roku i realizując projekty biznesowe z obszaru szkoleń, e-learningu i technologii internetowych. Przez te lata pozyskiwał i pracował z klientami– począwszy od osób indywidualnych, poprzez małe i średnie firmy, fundacje, uczelnie wyższe, aż po duże międzynarodowe korporacje z różnych branż.

Jako pasjonat rozwoju potencjału osobistego człowieka, przez lata zdobywał szeroką wiedzę na dziesiątkach szkoleń, seminariów, konferencji oraz z kilkuset przeczytanych książek i materiałów. Praktyka biznesowa dała mu możliwość wykorzystywania tej wiedzy oraz stałej weryfikacji tego co efektywne i skuteczne. W prowadzonych szkoleniach kieruje się silnym nastawieniem na praktyczność przekazywanej wiedzy i narzędzi oraz możliwość jej wdrożenia dla skutecznego osiągania rezultatów.