Sekrety
dochodowych
sklepów internetowych
Większość początkujących właścicieli e-sklepów którzy mają kłopoty z brakiem zysków, brakiem klientów nie zastanawiają się nad tym jak działać tylko kupują e-sklep wystawiają produkty w sklepie i na pałę zaczynają je promować ”wszędzie gdzie się da”. Jest to droga donikąd.
W tym ebooku pokażę Ci co musisz zrobić od samego początku żeby przeobrazić swój sklep internetowy w istną maszynkę do zarabiania pieniędzy.
Dla kogo jest ten ebook ?.
Ebook jest dla osób które są początkujące w swoim e-biznesie. Zaczynają i poznają, uczą się jak rozwijać swoją firmę i mieć z tego coraz większą satysfakcję.
Większość właścicieli sklepów reklamują się wszędzie żeby tylko przyciągnąć do siebie jak najwięcej klientów. Nie mają za to żadnego planu jak zwiększyć swoją sprzedaż i swój zysk, nie znają technik powiększania sprzedaży, ani marketingu.
W książce powiem Ci co możesz zrobić żebyś zwiększał swoje zyski w sklepie internetowym jak najmniejszym wysiłkiem.
Dowiesz się min. co musisz zrobić żeby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie o ponad 70% bez dużego wysiłku i pracowania po kilkanaście godzin dziennie ! Gdy budujesz swój dom masz zaplanowane gdzie jaki pokój będzie i zaczynasz go budować od podstaw. Nie możesz go zacząć budować od drugiego piętra. Tak, że jak zbudujesz złe fundamenty i budujesz dalej, to po jakimś czasie dom się zawali. Wszystko musi być poukladane i uszeregowane. Co ma wspólnego marketing w sklepie internetowym z łowieniem ryb przez wędkarza – jest to bardzo ważny dział i na tym właśnie przykładzie wytłumaczę Ci jak ważna dla Ciebie jest grupa docelowa. Pokażę Ci jak i gdzie skutecznie reklamować swój e biznes tak żeby nie wyrzucać swoich pieniędzy w błoto. Jak wiesz lub się już domyślasz jednym z głównych czynników żeby biznes się udał jest kontakt ze swoimi klientami. Pokaże Ci jak możesz się kontaktować z nimi nawet nie będąc przy komputerze! Pokaże Ci także różne narzędzia do komunikowania się z klientami bez twojego udziału. Kiedy e-sklep może zbankrutować ? Pokażę Ci jaka może Cię czekać pułapka jeżeli jej nie przewidzisz i możesz się narazić że twój e-sklep będzie w dużych tarapatach finansowych. Jak ma wyglądać e-sklep ? Czy wodotryski w postaci flasha i ruszajacych się reklam i innych banerów to jest dobre ? Kolejny rozdział powie Ci, czy banery i ruszajace się obrazki dadzą Ci to co oczekujesz. i jak ma wyglądać sklep żeby był jak najbardziej przyjazny twoim klientom. Zlecanie reklam firmom zewnętrznym Czy masz zlecać reklamowanie swojego sklepu firmom zewnętrznym jeżeli nie masz takiej wiedzy albo czasu na to. Powiem Ci z mojego doświadczenia co oferowały firmy które do mnie przychodziły, i co musisz wiedzieć żeby nie dać się nabrać w balona. To Ty musisz wiedzieć co chcesz, bo inaczej każda oferta firmy będzie dla Ciebie bardzo atrakcyjna a tymczasem będzie zupełnie na odwrót – a to są duże pieniądze wyrzucone w błoto. Jeżeli chcesz zjeść słonia to jedno co musisz zrobić to pokroić go na kawałki. Pokażę Ci jak sprzedaż w swoim sklepie możesz pokroić na kawałki i zająć się każdym kawałkiem oddzielnie tak aby w ogólnym rozrachunku twoja sprzedaż aż eksplodowała. Spis treści 1. Fundamenty marketingu w e-sklepie. Zanim zaczniesz przyciągać klientów a) Od czego zacząć ? 2. Na czym polega marketing w e-sklepie a) Przyciąganie 3. Jak się wyróżnić od swojej konkurencji a) Różnice Ty – konkurencja a) Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie małym wysiłkiem 5. Klienci – jak ich zdobywać i zatrzymywać a) Jak powinieneś szukać swoich klientów a) O czym musisz wiedzieć promując swój e-sklep 7. Jak się dowiedzieć czego chcą twoi klienci ? 8. Jak reklamować swój sklep, tak żeby mieć jak największe korzyści a) Niesamowicie skuteczny sposób na reklamowanie sklepu internetowego
Zapisz się poniżej na specjalną listę gdzie dostaniesz całkowicie gratis więcej informacji jak możesz osiągać zyski w swoim sklepie internetowym.
Czego jeszcze się dowiesz z ebooka ?
b) Kim są twoi klienci ? Gdzie ich szukać ?
c) Ucz się marketingu od dobrego wędkarza
d) Idź tam gdzie są duże pieniądze, nie tam gdzie jest dużo pracy
b) Ogradzanie
c) Uprawa czyli pielęgnacja, budowanie zaufania
d) Sprzedaż
b) Czy grafika w sklepie jest ważna ?
c) Co musi mieć sklep żeby klienci powracali4. Niesamowity system na zwiększanie sprzedaży w twoim e-sklepie - 3 rzeczy od których zależy twój zysk
c) Zwiększanie 1 czynnika
d) Zwiększenie 2 czynnika
e) Zwiększanie 3 czynnika
b) Co zrobić żeby klienci kupili po raz kolejny
b) Jak reklamować swój sklep internetowy tanim kosztem ?
c) Sklep internetowy to tylko system do zbierania zamówień
b) Zaufanie, sympatia, chęć pomocy
c) Specjalna strona dla pytań od klientów
b) Buduj społeczność i zaufanie eksperta
c) Zamiast sprzedawać pomagaj