This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Najskuteczniejsze podejście do sprzedaży

piątek, 6 listopad 09, 17:17
Analizując Wasze odpowiedzi na moje pytanie o Najtrudniejszy etap w procesie sprzedaży przygotowałem godzinny wykład video. Oto pierwsza jego część:



Liczę na komentarze Puszczenie oczka
Komentarze (4)
Mariusz Szepietowski
Mariusz Szepietowski @szepietowski - piątek, 6 listopad 09, 23:10
1. Stwierdzenie, że sprzedawca jest sługą jest zasadne, a wielu sprzedawców go nie rozumie/akceptuje.
2. Świetnie, że jest nacisk na uczciwość i moralność. Dla osób, którym nie przychodzi to naturalnie, warto zaznaczyć, ze uczciwość juz się w Polsce po prostu nie opłaca.
3. Brak probemu=klient niechętny, to oczywiste, by nie proponować swojej oferty komuś, kto jej nie potrzebuje - nie chodzi przecież o akwizycję, tylko o sprzedaż (tu dygresja - sprzedawanie osobom, które potrzebują Twój produkt jest wspaniałe, z miejsca masz w kliencie przyjaciela i możesz ustawić się, jako doradca "które rozwiązanie wybrać", a nie kupić, czy nie kupić)
4. Moim zdaniem znacznie łatwiej sprzedaje się produkty drogie (ale warte swojej ceny), niz tanie. Po prostu klient na wyższym poziomie zachowuje się inaczej.
Marek Kloska
Marek Kloska @fotofree.pl - piątek, 6 listopad 09, 21:37
Panie Dariuszu.

Pierwszy raz słyszę tak dobitnie wypowiedziane przekonanie o służebnej roli sprzedawcy. Uświadomił mi Pan, fundament, na którym powinienem oprzeć moje przyszłe działania. Myślę, że niewiele osób zdaje sobie sprawę jak kolosalne znaczenie ma rzeczywiste traktowanie klienta jak przyjaciela.
Mam nadzieję, że jak najszybciej będę w stanie zaprogramować moją podświadomość na działanie służebne.

Dziękuję za przekazanie tej cennej informacji.

Marek Kloska
www.fotofree.pl, www.twoje.com
Jakub Szczepaniak
Jakub Szczepaniak @biznesna5 - piątek, 6 listopad 09, 20:10
Jak dla mnie Super .
Wypowiedz przemyślana i zrównoważona Pan Dariusz wie
co chce nam przekazać . Bardzo miło wspominam
niewidzialne techniki sprzedaży naprawdę działają,
choć sceptycznie do tego podchodziłem. To prawda
trzeba lubić to co się chce sprzedawać , być pewnym
zalet. Szukanie osób które mają problemy i pomoc to
jest to .Nie zawsze jednak jesteśmy w stanie je rozwiązać .
Dlatego też czasami należy powiedzieć " Nie , nasz produkt
czy usługa tego Panu , Pani nie zapewni ale firma XYZ
powinna posiadać takie rozwiązanie".
Bardzo fajną metodą jest :
Metoda zniechęcania do zakupu a mimo to ,
klient chce bardziej kupić , pomimo że podajemy
mu informację że konkurencja posiada tego co
on szuka . To go wcale nie zniechęciło wręcz przeciwnie
wiedział że my jesteśmy specjalistami w danej dziedzinie .
Sam to sprawdziłem działa z drugiego końca Polski chcieli
przyjechać i kupić pomimo że powiedziałem że dany produkt
nie będzie spełniał ich wymagań.

Pozdrawiam i czekam na więcej

Jakub

Joanna Łukaszewicz-Bernady
Joanna Łukaszewicz-Bernady @livingdanceform - piątek, 6 listopad 09, 18:43
Witam Panie Dariuszu,
wreszcie miło zobaczyć Pana na żywo i dopasować twarz do głosu Uśmiech.

Jak na razie dla mnie super - kwestia postawy sprzedaży poza wszystkim innym wydaje mi się kluczowa i bardzo mi jej brakuje. Poza tym rzeczywiście dyskwalifikowanie tych, którzy problemu nie mają wydaje się być sensowne. Zawsze lubiłam pracować z osobami, które są zaangażowane (prowadzę warsztaty), ale teraz widzę, że można bardziej metodologicznie się na takich skupić a nie liczyć na szczęście, że sami przyjdą. Chociaż chyba i tak mam w takim razie dużo szczęścia. Zacznę ją sobie w takim razie zmieniać postawę i zobaczymy, co się stanie. Zobaczymy jak wyjdzie z praktycznym zastosowaniem, ale myślę, że stanie się coś niesamowitego. Czekam na kolejne części.

Pozdrawiam,
Joanna

www.lukaszewicz-bernady.com, livingdanceform.pl />

Niewidzialne Techniki Sprzedaży

Poznaj najskuteczniejsze sposoby podniesienia sprzedaży w Twojej firmie nawet o kilkadziesiąt procent rocznie...

Zapisz się teraz

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE