praktyczne informacje o możliwościach i zastosowaniu nowoczesnych instalacji w domach i mieszkaniach
1. Stwierdzenie, że sprzedawca jest sługą jest zasadne, a wielu sprzedawców go nie rozumie/akceptuje.
2. Świetnie, że jest nacisk na uczciwość i moralność. Dla osób, którym nie przychodzi to naturalnie, warto zaznaczyć, ze uczciwość juz się w Polsce po prostu nie opłaca.
3. Brak probemu=klient niechętny, to oczywiste, by nie proponować swojej oferty komuś, kto jej nie potrzebuje - nie chodzi przecież o akwizycję, tylko o sprzedaż (tu dygresja - sprzedawanie osobom, które potrzebują Twój produkt jest wspaniałe, z miejsca masz w kliencie przyjaciela i możesz ustawić się, jako doradca "które rozwiązanie wybrać", a nie kupić, czy nie kupić)
4. Moim zdaniem znacznie łatwiej sprzedaje się produkty drogie (ale warte swojej ceny), niz tanie. Po prostu klient na wyższym poziomie zachowuje się inaczej.