1. Stwierdzenie, że sprzedawca jest sługą jest zasadne, a wielu sprzedawców go nie rozumie/akceptuje. 2. Świetnie, że jest nacisk na uczciwość i moralność. Dla osób, którym nie przychodzi to naturalnie, warto zaznaczyć, ze uczciwość juz się w Polsce po prostu nie opłaca. 3. Brak probemu=klient niechętny, to oczywiste, by nie proponować swojej oferty komuś, kto jej nie potrzebuje - nie chodzi przecież o akwizycję, tylko o sprzedaż (tu dygresja - sprzedawanie osobom, które potrzebują Twój produkt jest wspaniałe, z miejsca masz w kliencie przyjaciela i możesz ustawić się, jako doradca "które rozwiązanie wybrać", a nie kupić, czy nie kupić) 4. Moim zdaniem znacznie łatwiej sprzedaje się produkty drogie (ale warte swojej ceny), niz tanie. Po prostu klient na wyższym poziomie zachowuje się inaczej.
Komentarze (1)

InteligentnyDom.pl - poradnik dla początkujących.

praktyczne informacje o możliwościach i zastosowaniu nowoczesnych instalacji w domach i mieszkaniach

Zapisz się teraz

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE