This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Ciekawe pomysły na Program Partnerski, gdzie klientom bardziej opłaca się kupować u partnera, a przy tym ani marka, ani firma nie tracą dobrego wizerunku.

Mateusz Chłodnicki napisał/a na Merytorium.pl dnia 2003-01-08 21:25:20:

Jako iż planujemy wprowadzenie PP w chcialbym rozpoczac dyskusje na temat KORZYSCI (a raczej ich braku?) jakie uzyskuje ostateczny Klient z zakupienia jakiegokolwiek towaru za posrednictwem partnera.

W wiekszosci PP tak naprawde jedynie PARTNER odnosi korzysci ze sprzedazy i w zwiazku z tym wiele osob ma opinie w stylu: "czemu mam kupowac u partnera skoro moge u samego zrodla"? Taki sposob myslenia oczywiscie lezy chyba w zlosliwej naturze ludzkiej mowiacej 'a czemu on ma miec z tego korzysc?'. Niestety czesc ludzi tak mysli. Jest to zdecydowanie krzywdzace dla partnerow w PP, a dla samego Klienta ostatecznego nie ma roznicy gdzie kupi.

Pomyslalem zatem nad rozwiazaniem tego w dosc specyficzny sposob, bardzo prosty, aczkolwiek nie spotkalem sie z nim za wiele razy w przypadku PP.

Otoz wystarczy dac ostatecznemu Klientowi dodatkowy RABAT np. w wysokosci 5% jesli zakupi cos u partnera.

Dzieki temu partner czuje ze faktycznie dbamy o jego interesy, ma dodatkowa motywacje do dzialania, a ostateczny Klienta takze jest zadowolony, bo wlasnie zaoszczedzil 5%.

Co sadzicie o takim rozwiazaniu? A moze macie jeszcze ciekawsze i lepsze pomysly? Czytaj na Forum Merytorium.pl

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE