case study: tele24.pl

czwartek, 9 wrzesień 04, 11:41

Ocena strony sprzedającej usługi operatora telekomunikacyjnego.

Bartosz Kyciak napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-09-08 23:19:10:

Witam,

Jestem pracownikiem odpowiedzialnym za sprzedaz online alternatywnego operatora telekomunikacyjnego, firmy Tele24. Firma znana jest ze sprzedazy kart prepaidowych umozliwiajacych tansze polaczenia miedzynarodowe. Nie jest to typowy e-biznes - w tej chwili przychody ze sprzedazy on-line stanowia okolo 15% przychodu firmy z tendencja spadkowa.

Uwazam ze wspierajac sie okolo 5 000 punktow sprzedazy detalicznej latwiej jest rozkrecac biznes online. Co prawda przelozenie reklamy offline na wizyty i zakupy na stronie jest male ale drukujac adres strony na dziesiatkach tysiecy ulotek musi przyniesc zwiekszenie ruchu na stronie.


Tym postem rozpoczynam serie na temat http://www.tele24.pl

Na poczatek prosilbym o ocene estetyczna strony, komunikacji, funkcjonalnosci, szybkosci ladowania ale take opisu produktu i zrozumialosci oferty.

Kolejne posty beda dotyczyly zastosowanych metod komunikacji z klientem, marketingu sieciowego, programow partnerskich i lojalnosciowych.

Model biznesu jest prosty - nalezy zachecic klienta do pierwszego zakupu a pozniej zarowno charakterystyka produktu jak i mechanizmy marketingowe spowoduja ze stanie sie stalym klientem.

Nie chce przekazywac wlasnych wrazen zeby nie wplywac na Wasza opinie. Kazda opinia jest wazna. Zapraszam do testowania.


pozdrawiam
Bartek Kyciak



TELE24 - Telekomunikacja z usmiechem! Czytaj na Forum Merytorium.pl