Perswazyjny copywriting na stronach webdesignerów

piątek, 16 lipiec 04, 11:25

Czy powiedziałeś kliedyś klientowi jak trudna jest Twoja praca? Czy zdajesz sobie sprawę jak pozytywnie może to wpłynąć na przestrzeganie terminów płatności?

P.Majewski napisał/a na Merytorium.pl dnia 2004-07-16 14:26:37:

Fragment wydzielony z http://www.merytorium.pl/viewtopic.php?t=2309

666666; padding-left:5px;">Może i działa. Ale nie zawsze i nie wszędzie.
U mnie zupełnie nie działało i szybko to wszystko wywaliłem.
To działa tylko na określonych stronach.
Twoja [strona firmy webdesignerskiej - dop. P.Majewski] do takich nie nalezy.


"U mnie nie zadziałało więc działa tylko u Majewskiego." Nie wiem na jakiej podstawie Grzegorz uważa, że perswazyjny copywriting nie działa na stronach webdesignerów. Pewnie dlatego, że w brażny praktycznie się tego nie spotyka - wszyscy klepią ładne strony i mają w $%^&* potrzeby klienta.

Czy działa czy nie nie wiem bo nie sprawdzałem. Na pewno trudniej w ten sposób złapać bardzo dużych klientów bo tam osoba decydująca zwykle leje na potrzeby i skupia się na własnych upodobaniach. Rzecz ma się inaczej w przypadku małych firm.

Nie przekonuję. Proponuję tylko zastanowić się na 3 kwestiami:

1). dlaczego wielu designerów ma chroniczne problemy z płatnościami od swoich klientów?

2). dlaczego do od jakiegoś czasu zgłaszają się klienci, którzy nie narzekają na ceny wyższe niż w USA. Powódu nie znajdziecie bezpośrednio na jego stronie.

3). fragment z mojego kursu:

666666; padding-left:5px;">W 1923 roku Claude C. Hopkins napisal ksiazke, na ktorej
wychowalo sie wielu najlepszych specow ds. marketingu XX
wieku. Na dobra sprawe ta ksiazka nadal wychowuje i bedzie
wychowywala super marketerow.

Hopkins opisal FUNDAMENTALNE prawa reklamy, ktorych po dzis
dzien nie udalo sie obalic. Sa to naukowe dogmaty.

Posluchaj, co ma Ci do powiedzenia jeden z najlepiej
oplacanych specjalistow ds. reklamy w historii.


W reklamie zdarza sie wiele niespodzianek. Projekt,
z ktorego sie smiejesz, moze osiagnac ogromny
sukces. Projekt, ktorego jestes pewien, moze polec.
Wszystko z powodu roznorodnych gustow. NIKT Z NAS
NIE ZNA LUDZI TAK DOBRZE BY MIEC STATYSTYCZNIE
POPRAWNY PUNKT WIDZENIA.


Gdyby kogoś interesowały odpowiedzi, chętnie podam. Czytaj na Forum Merytorium.pl