Cel szkolenia
Poznasz powtarzalny proces sprzedażowy oparty o reklamę i webinar, który:
-
prowadzony systematycznie przez blisko 2 lata,
-
na wielu produktach z różnych branż,
-
przy budżecie kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie na Klienta,
-
wygenerował średnio 2,5x bezpośredniego zwrotu z inwestycji - uwzględniając okres wojny,
-
3-3,5x uwzględniając wzrost sprzedaży organicznej - niedającej się powiązać bezpośrednio z reklamą, ale istotnie skorelowany z wydatkami na reklamę.
-
osiągając zwrot z inwestycji w ciągu 1 do 3 miesięcy - najczęściej w tym samym miesiącu.
Plan szkolenia
W trakcie szkolenia pokażę Ci:
-
W jaki koszt pozyskania adresu email powinieneś celować, aby uzyskać zwrot w ciągu 1-3 miesięcy,
-
Jak nagrać reklamę dla YouTUBE i Facebooka, która pozyskuje Klientów na drogie produkty i usługi,
-
Jak zaprojektować webinar sprzedażowy
-
Jak zaprojektować kolejkę maili przed i po webinarze,
-
Jak skonfigurować konta reklamowe Google i Facebook,
-
Jak ustawić grupy docelowe,
-
Jaką formę reklamy stosować,
-
Jak zbudować, testować i zintegrować z systemem e-mailowym skuteczny landing page,
-
Jak zintegrować reklamy instant form z systemem e-mailowym,
-
Jak transmitować webinar