Prawidłowe podejście do biznesu każe najpierw ustalić czego chcą ludzie, a potem stworzyć produkt lub usługę dostarczające to coś. Tylko skąd wziąć rzetelne informacje na temat tego, czego ludzie chcą?
Oto 100 najbardziej popularnych celów w życiu wśród internautów na całym świecie (pozwoliłem sobie na osobiste komentarze):
    - stracić na wadze (walka trwa)
 
    - nie odkładać spraw na później (mój największy problem)
 
    - zakochać się (udało się!)
 
    - napisać książkę (udało się!)
 
    - byś szczęśliwym (zwykle mi się udaje)
 
    - zrobić sobie tatuaż (to mi nie grozi)
 
    - pić więcej wody (butelki w firmie stoją, ale wolno schodzą)
 
    - wybrać się w podróż bez z góry ustalonego celu (przede mną)
 
    - pobrać się (udało się!)
 
    - objechać świat (przede mną)
 
 Zanim powiem Ci, skąd wziąć resztę listy, zainteresuj się serwisem 
www.43things.com.
Od 2004 roku serwis ten pozwala po prostu wpisać, co chcemy osiągnąć w życiu. Gdy piszę te słowa 
955,932 osób w 12,195 miastach dąży do 926,040 rzeczy, między innymi:
Źródło: 43things.com
Warto zajrzeć do tego serwisu i sprawdzić, czego ludzie chcą i co możesz im dostarczyć. 
A na stronie 
http://www.43things.com/zeitgeist/popular_goals, znajdziesz obiecany ranking 100 najczęściej podawanych celów od początku istnienia serwisu.
Zapoznaj się z tą listą i zastanów się, jaki produkt lub usługę mógłbyś zaoferować klientom, aby pomóc im dojść do jednego z wymarzonych celów? A może stworzysz kurs online na ten temat i zaczniesz go sprzedawać poprzez 
NetCoaching.pl?