Savoir vivre w biznesie



TERMIN: 25.09.2010 r. (SOBOTA)
GODZINA: 10:00-19:00
MIEJSCE: Hotel Monopol ***** w Katowicach
CENA: 1 500 zł
WIELKOŚĆ GRUPY: 20 osób
PROWADZĄCY: Andrzej Woźnikowski, Karolina Kipa,
Adam Warcholinski, Grażyna Wieczorkowska




Informacje dodatkowe:
Cena zawiera:
• przerwy kawowe,
• obiad – od przekąski po deser
• degustacje wina,
• materiały szkoleniowe,
• spotkanie ze stylistą.

Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma certyfikat oraz w prezencie butelkę dobrego wina. Istnieje możliwość otrzymania faktury.

Czy wiesz, że pierwsze wrażenie jest jednym z najsilniejszych czynników wpływający na podświadomy odbiór Twojej osoby?
Masz tylko 30 sekund, aby wzbudzić zaufanie i pozytywne wrażenie na Twoim Kliencie, czy wiesz jak to zrobić?
Czy zdajesz sobie sprawę z tego jak Twój wygląd, ubiór, uścisk dłoni, zachowanie ma wpływ na właściwy odbiór przekazywanych przez Ciebie informacji?
To w jaki sposób używasz języka ciała, Twój ton głosu, Twój uśmiech lub jego brak jest oceniany podświadomie przez Twojego rozmówcę.
Czy wiesz jak dobrze wypaść na bardzo ważnej kolacji biznesowej? Wiesz jak się zachować w trudnych i stresujących sytuacjach, aby nie wpaść w zakłopotanie?
Jesteś człowiekiem biznesu dbasz o podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych, a czy dbasz o nienaganny wygląd ubrań, o właściwy wygląd miejsca pracy o estetykę dokumentów, którymi się posługujesz?

Chcesz czuć się dobrze i pewnie na każdym spotkaniu biznesowym?
Chcesz wiedzieć jak odnaleźć się w każdej sytuacji, dobrze zareagować i zachować się zgodnie z panującymi regułami?
Jeśli te elementy są dla Ciebie ważne to zapraszamy Cię już teraz na wyjątkowe szkolenie połączone z warsztatami, które odbędzie się 25.09.2010 r.

Część I
Savoir vivre w relacjach biznesowych

Zasady, o których musisz wiedzieć zanim umówisz spotkanie:
 rozmowa biznesowa przez telefon- co wypada, a czego nie wypada mówić, robić;
 korespondencja biznesowa za pomocą sms, e-mail, list, zaproszenie, oferta, podziękowanie, odmowa, życzenia- co warto wiedzieć, aby dobrze pisać;
 e-mail, gg, skype, sms, jak właściwie z nich korzystać w kontaktach biznesowych;
 odbieranie telefonów- prawidłowa reguła przedstawiania się- co można pominąć, a o czym nie wolno zapomnieć?;
 rodzaje dzwonków w telefonie, melodyjka przed odebraniem połączenia, poczta głosowa –zasady, o których trzeba wiedzieć w biznesie.
Reguły, które warto poznać zanim udasz się na ważne spotkanie:
 dobór odpowiedniego stroju, dodatków, makijażu do sytuacji, pory dnia i roku;
 właściwe witanie się, żegnanie, pozdrawianie;
 przedstawianie siebie i innych;
 wręczanie i przyjmowanie wizytówek.
Zasady spotkań biznesowych w różnych sytuacjach i miejscach:
 spotkanie w restauracji- którą wybrać, kto wybiera, zamawia, płaci;
 spotkania w domu lub biurze Klienta- co wolno, a czego należy unikać;
 spotkania we własnym biurze- jak przyjąć i ugościć ważną osobę, aby poczuła się dobrze;
 jak i gdzie siadać, aby nikogo nie urazić, a przy tym dobrze wyglądać i dobrze się czuć;
 zły stan zdrowia: kaszel, katar- jak się zachować, aby nie odstraszyć rozmówcę;
 co wypada nosić w upały, a co nie- ważne zasady, które pozwolą czuć się dobrze w każdej sytuacji.

Część II
Poznaj smak savoir vivre

Wiedza, która przyda się w każdej sytuacji:
 przybycie do restauracji, kolejność wchodzenia - kelner, kobieta, mężczyzna, szef, Klient;
 jak zasiąść do stołu i złożyć zamówienie- kto pierwszy?
 zamawianie wina- jakie, kiedy i przez kogo powinno być zamówione?
 jak kulturalnie zjeść każdy posiłek, nawet jeśli jest dla nas nowością?- podstawowe zasady spożywania różnych posiłków (sztućce, kieliszki, talerze – ich rodzaje);
 jak pić i degustować różnego rodzaju napoje i trunki?
 znaczenie ułożenia sztućców na talerzu- tak, aby kelner Cię nie zaskoczył;
 serwetka, jak i kiedy ją rozłożyć, gdzie położyć po spożytym posiłku?;
 postawa ciała i kultura gestów przy spożywaniu posiłków.
Wszystko czego się dowiesz w tej części, będziesz mógł wykorzystać już podczas uroczystego obiadu.

Cześć III
Wybierz styl dla siebie

Spotkanie z właścicielem pracowni projektowej, który opowie o najnowszych trendach w modzie biznesowej i udzieli praktycznych rad doboru stroju i dodatków do typy urody oraz udzieli wskazówek, jak dbać o siebie i swoją garderobę, aby zawsze dobrze się czuć i prezentować.

To tylko cześć zagadnień, która zostanie poruszona na tym szkoleniu, które jest połączone z warsztatami. Tylko od Ciebie zależy ile wyciągniesz z tego szkolenia. Jesteśmy w stanie dać Ci wiedzę na najwyższym poziomie, tak abyś mógł na spotkaniu z Klientem, ważnym gościem czy współpracownikiem czuć się pewnie i w pełni profesjonalnie. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli Ci skupić się w 100% na spotkaniu i rozmówcy, nie tracąc czasu i myśli na inne sprawy, da Ci pewność i swobodę w każdej sytuacji i w każdym miejscu oraz wzbudzi zaufanie i szacunek u Twojego Klienta.

Czy warto zatem poświęcić jeden dzień, aby stać się w pełni profesjonalistą?

Ilość miejsc ograniczona!!


Zapisy wstrzymane

© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle