Adresat szkolenia

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą.

Cele Szkolenia

Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową.


W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:

* Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym

* Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki

* Jak stworzyć strategię reklamową

* Jak ocenić projekty reklam

* Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach

* Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym

* Jak badać efektywność działań reklamowych

* Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową

Program szkolenia


* Podstawowe zasady marki

* Architektura marki

* Funkcje marki

* Cykl życia marki

* Strategie marki

* Elementy promotion mix

* Długookresowa strategia reklamowa

* Pozycjonowanie marki

* Brand Identity, Brand foundations

* Strategia konkurencji

* Strategia brandu

* Średniookresowa strategia reklamowa

* Roczny flow chart działań reklamowych

* Cele kampanii (marketingowe, reklamowe)

* Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej

* Tworzenie copy strategy

* Typy strategii reklamowych

* Etapy tworzenia reklamy

* Zasady tworzenia dobrej reklamy

* Podstawy planowania mediów

* Podstawowe parametry mediowe

* Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach

* Charakterystyka mediów

* Produkcja reklamy

* Badania w reklamie

* Badania przedkampanijne

* Badania efektywności działań reklamowych

* Rynek dostawców usług reklamowych

* Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową

* Metody oceny pracy agencji reklamowej


Forma szkolenia

Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.

Data szkolenia

Szkolenie trwa 2 dni. Odbędą się trzy edycje szkolenia:

* 19-20.01.2009

* 26-27.03.2009

* 14-15.05.2009


Miejsce szkolenia

Szkolenie odbędzie się w kameralnym, dobrze wyposażonym, wygodnym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy. Możemy pomóc w rezerwacji noclegu.

Trener

RAFAŁ KORSAK

* Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.

* Pracę w reklamie rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.

* Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem

* Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE

* Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999

* Autor wielu publikacji w prasie branżowej

* Wykładowca zarządzania reklamą na uczelniach: SWPS, UW, Collegium Civitas, Wyższa Szkoła Promocji

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia wynosi 1 490 zł. Faktura VAT, stawka VAT: zw. (zwolniony).

W cenę wliczone są:

* Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca

* Bogate materiały szkoleniowe

* Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)

* Certyfikat ukończenia szkolenia

Kontakt

W razie pytań lub uwag jesteśmy do dyspozycji:

Jednocześnie informujemy, że szkolenie może zostać odwołane z powodu zbyt małej liczby uczestników. Ostateczne potwierdzenie czy szkolenie się odbędzie prześlemy do Państwa najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia cała kwota opłaty za szkolenie zostanie niezwłocznie zwrócona.