Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu i reklamy, zajmujących się zarządzaniem reklamą.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad zarządzania wizerunkiem firmy, współpracy z agencją reklamową.
W trakcie szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
Jak prawidłowo zarządzać budżetem reklamowym
Co to jest marka i jak zarządzać wizerunkiem marki
Jak stworzyć strategię reklamową
Jak ocenić projekty reklam
Jak zaplanować kampanię reklamową w mediach
Jak współpracować z agencją reklamową i innymi dostawcami na rynku reklamowym
Jak badać efektywność działań reklamowych
Jak efektywnie współpracować z agencją reklamową
Program szkolenia
Podstawowe zasady marki
Architektura marki
Funkcje marki
Cykl życia marki
Strategie marki
Elementy promotion mix
Długookresowa strategia reklamowa
Pozycjonowanie marki
Brand Identity, Brand foundations
Strategia konkurencji
Strategia brandu
Średniookresowa strategia reklamowa
Roczny flow chart działań reklamowych
Cele kampanii (marketingowe, reklamowe)
Analizy użytkowników, definicja grupy docelowej
Tworzenie copy strategy
Typy strategii reklamowych
Etapy tworzenia reklamy
Zasady tworzenia dobrej reklamy
Podstawy planowania mediów
Podstawowe parametry mediowe
Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach
Charakterystyka mediów
Produkcja reklamy
Badania w reklamie
Badania przedkampanijne
Badania efektywności działań reklamowych
Rynek dostawców usług reklamowych
Zasady briefowania i współpracy z agencją reklamową
Metody oceny pracy agencji reklamowej
Forma szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji oraz ćwiczeń.
Data szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni. Odbędą się trzy edycje szkolenia:
19-20.01.2009
26-27.03.2009
14-15.05.2009
Miejsce szkolenia
Szkolenie odbędzie się w kameralnym, dobrze wyposażonym, wygodnym ośrodku szkoleniowym w centrum Warszawy. Możemy pomóc w rezerwacji noclegu.
Trener
RAFAŁ KORSAK
Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody i podróży.
Pracę w reklamie rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze reklamy Radia Zet.
Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Pod koniec 1997 roku założył dom mediowy Impact Media i przez 3 lata był jego dyrektorem
Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów p.t. "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE
Współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999
Autor wielu publikacji w prasie branżowej
Wykładowca zarządzania reklamą na uczelniach: SWPS, UW, Collegium Civitas, Wyższa Szkoła Promocji
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 490 zł. Faktura VAT, stawka VAT: zw. (zwolniony).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Kontakt
W razie pytań lub uwag jesteśmy do dyspozycji: