Kurs Google Analytics (expert)

Jak wykorzystać zaawansowane wskaźniki i raporty Google Analytics do optymalizacji strony internetowej oraz zwiększania zysków z kampanii marketingowych?

Poznaj zaawansowane wskaźniki i sposoby mierzenia ruchu na stronie www, za pomocą darmowego narzędzia Google Analytics. Zaawansowany Kurs Google Analytics przeprowadzi Cię krok po kroku przez bardziej skomplikowane zagadnienia analityki internetowej.

Być może słyszałeś kiedyś o przypadku firmy X, która wydała olbrzymi budżet na kampanie marketingowe, a teraz jest na skraju bankructwa... Sytuacja ta nigdy nie miałaby miejsca, gdyby wykorzystano Google Analytics do weryfikacji skuteczności prowadzonych działań maketingowych. Nie pozwól, żeby ten sam los spotkał Twoją firmę.

Dowiedz się, jak z precyzją Scherlocka Holmesa analizować dane analityczne, ulepszać swoje strony internetowe i skutecznie wykorzystywać budżety w kampaniach marketingowych.


Czego jeszcze dowiesz się
z kursu Google Analytics?

  • Jak tworzyć własne panele informacyjne?
  • Jak wygenerować raporty niestandardowe Google Analytics?
  • Jak można segmentować użytkowników / klientów?
  • Jak otagować zewnętrzne kampanie marketingowe?
  • Jak skutecznie filtrować dane analityczne?
  • Czym są wyrażenia regularne i jak je wykorzystać w praktyce?
  • Jak konfigurować cele witryny?
  • Jak stworzyć personę / odbiorcę docelowego Twojej witryny i skuteczniej targetować swoje reklamy?
  • Jak sprawdzić przepływ użytkowników na stronie (kliknięcia w poszczególne linki)?
  • Jak tworzyć zautomatyzowane raporty CSV, PDF o harmonogram wysyłki e-mail?
  • Jak tworzyć cele i badać konwersje w Google Analytics?

Na te i wiele innych pytań, uzyskasz odpowiedzi w ramach niniejszego, ponad jednogodzinnego kursu internetowego. Dzięki tej wiedzy zaczniesz skutecznie wykorzystywać Google Analytics do zwiększania zysków w Twoim biznesie.

Zapisy wstrzymane