Telemarketing

Blanka Kaczanowska

Podstawy efektywnej sprzedaży przez telefon...

 

Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

  • lepsze poznanie zasad telemarketingu
  • zwiększenie skuteczności w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów przez telefon

Profil uczestnika:

  • przedstawiciele handlowi
  • sprzedawcy
  • telemarketerzy
  • pracownicy działów obsługi klienta i callcenter

Po szkoleniu uczestnik:

  • będzie lepiej orientował się w zagadnieniu jakim jest telemarketing
  • pozna zasady rozmowy przez telefon i zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów
  • zwiększy własną skuteczność rozwiewania wątpliwości klientów
  • wzmocni swoje zachowania zgodne z zasadą dobrego smaku i etyki telemarketera

Korzyści organizacji:

Zwiększenie zysków działu sprzedaży poprzez większą skuteczność prowadzonych rozmów telefonicznych. Podniesienie skuteczności telemarketerów, sprzedawców, generowanej przez nich sprzedaży.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Certyfikaty i zaświadczenia

Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 45min
  • Ilość slajdów: ok. 35
  • Ilość testów: 1
  • Czas dostępu: 30 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.


Plan kursu "Telemarketing" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Wstęp
  • Pretest
  • Oczekiwane efekty
  • Telemarketing – definicja, zalety, wady
  • Podstawowe pojęcia
  • Cechy idealnego telemarketera
  • Zasady mówienia
  • Zasady rozmowy przez telefon
  • Model aktywności półkulowej
  • Model percepcji rzeczywistości
  • Skuteczna komunikacja
  • Zasady słuchania
  • Rodzaje skryptów rozmowy
  • Praca ze skryptem
  • Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów
  • Rozmowa przez telefon
  • Ćwiczenia rozmowy
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Przebieg rozmowy telefonicznej
  • Udzielanie informacji lub załatwianie reklamacji
  • Kodeks etyczny
  • Etapy rozmowy sprzedażowej
  • Sprzedaż aktywna
  • Umówienie klienta na spotkanie
  • Tematy rozmowy po wysyłce materiałów
  • Windykacja należności
  • Odbieranie długów
  • Obiekcje
  • Pokonywanie obiekcji klienta
  • Słownik pojęć
  • Podsumowanie
  • Posttest sprawdzający wiedzę

 

Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.

 

 

Jeżeli w ciągu 30 dniu z jakiegokolwiek powodu stwierdzisz, że Twoja inwestycja w szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci Twoje pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się nami, a otrzymasz pełny zwrot z inwestycji.

Zapisy wstrzymane