Szkoła Copywritingu - jak pisać teksty, które sprzedają?

WYPRZEDAŻ!

Ostatnia okazja - 30 czerwca 2013 ten kurs zniknie ze sprzedaży.

Z tego jednego robię dwa niezależne szkolenia, więc ta wiedza będzie 2 razy droższa! A jeśli kupisz ten kurs w tej promocji, to otrzymasz 50% zniżki na przyszłe dodatkowe materiały.

Pisanie przekonujących tekstów.
Od ZERA do skutecznej oferty, która sama sprzedaje!


To jedyny sposób, który pozwala gwałtownie zwiększać zyski ze sprzedaży. Nawet w ciągu 24 godzin. Bez żadnych dodatkowych wydatków na reklamę. Wystarczy zmienić ofertę sprzedażową na lepszą, dramatycznie lepszą, która będzie znacznie bardziej przekonująca. Ten sam produkt, ten sam ruch na stronie internetowej – a sprzedaż rośnie jak zaczarowana.

Już jedna bardzo skuteczna oferta sprzedażowa może uczynić Cię niezależnym finansowo na resztę życia. Raz ją napiszesz, a ona dzień za dniem posłusznie zapełnia Twoje konto bankowe coraz większymi pieniędzmi.

Dzięki niej przestajesz martwić się o przyszłość, bo biznes stabilnie rośnie na Twoich oczach. Inni mogą narzekać na kryzys, ale Twoja sprzedaż rośnie, zamiast maleć. Ale musi to być naprawdę dobra oferta, która celnie trafia prosto w pragnienia ogromnej rzeszy klientów, gotowych natychmiast zapłacić za oferowany produkt.

Dlaczego tak wiele ofert nie sprzedaje?

Jeżeli napisany rzez Ciebie tekst oferty nie sprzedaje tak, jak chcesz, to winny temu jest… klient. TAK! A dokładniej opór klienta, którego doświadcza podczas czytania Twojego tekstu. Gdyby więc tylko udało się zmienić stan klienta na taki, że bezkrytycznie czytałby każde słowo Twojej oferty i nic nie byłoby w stanie powstrzymać go przed zakupem…

Dlatego musisz nauczyć się wpływać na percepcję czytelników by za pomocą starannie dobranych słów wyłączyć w nich opór przed zakupem i ostatecznie sprzedać im prawie wszystko, co zechcesz.

Czy to w ogóle możliwe?

Niektórzy mówią, że jestem najdroższym polskim copywriterem...

Nie wiem, prawdopodobnie są jeszcze drożsi niż ja, ale wiem, za co płacą moi klienci, dla których piszę teksty sprzedażowe. Za EFEKTY. Takie, jak ten poniżej.

Kilka miesięcy temu zgłosił się do mnie klient, któremu pewien znany polski marketer polecił moje usługi. Zapytał, czy faktycznie jestem taki dobry w pisaniu ofert, jak o mnie mówią. Odpowiedziałem, że nie wiem dokładnie, co o mnie się mówi, ale chętnie podejmę się zadania udoskonalenia jego oferty.

  • Łukasz stworzył produkt informacyjny, na którym chciał dużo zarabiać. Problem pojawił się, gdy przyszło mu napisać ofertę sprzedażową. Odkrył, że nie wystarczy mieć dobry produkt, by go sprzedać trzeba go jeszcze dobrze zaprezentować klientkom.
  • Zaczął kupować dużo reklam. Jednak z każdą wydaną złotówką, coraz bardziej uświadamiał sobie, że przez słabą ofertę traci mnóstwo pieniędzy i w ten sposób nigdy się nie dorobi! Musiał coś zrobić z ofertą.
  • Wtedy zaczął wprowadzać do oferty różne zmiany. Podglądał teksty konkurencji, zakładając, że są lepsze i zwiększy się sprzedaż. Niestety, kopiowanie pomysłów z innych ofert niewiele zmieniło. Dalsze ładowanie pieniędzy w reklamę nie miało sensu. Potrzebna była o wiele skuteczniejsza oferta. I właśnie wtedy poprosił mnie o pomoc.
  • Skuteczność pierwotnego tekstu, który otrzymałem do poprawy wynosiła 0,7%. Napisałem od nowa ofertę, korzystając z kilkunastu znanych mi technik pisania najskuteczniejszych ofert. Zrobiliśmy test – konwersja nagle wzrosła aż do 13,6%!
  • Wtedy postanowiłem wykorzystać jeszcze jedną technikę, którą niedawno poznałem.Wiedziałem, że nie będzie łatwo przebić te 13%. To było praktycznie niemożliwe, ale gdyby udało się podnieść jej skuteczność chociaż o jeszcze jeden procent, było by wspaniale. I co? Udało się – 18,2% W ciągu kilku następnych miesięcy Łukasz wydał u mnie ok. 15 000 zł netto na kolejne teksty…
26 razy więcej
Popatrz uważnie: Nowa oferta 26 razy skuteczniejsza od początkowej! To tylko jeden z przykładów efektów, jakie przynosi chwytliwy list sprzedażowy.

Czy i TY będziesz w stanie pisać tak skuteczne teksty sprzedażowe, bez lat poświęconych na szlifowanie stylu?

TO prawda, ja mam już spore doświadczenie i na początku może być Ci trudno uzyskiwać podobne rezultaty. Chcę jednak odkryć przed Tobą wszystkie znane mi sekrety pisania takich ofert. Pokażę Ci JAK JA TO ROBIĘ.

  • Nawet jeśli uda Ci się zwiększyć skuteczność Twoich tekstów „tylko” dwa razy, to oznacza, że Twoje zyski ze sprzedaży wzrosną o 100%. To tak, jakby zatrudniać dwóch handlowców, płacąc tylko jednemu.
ZAMIAST zachwalać swoje szkolenie, pisząc o tym, że jest wyjątkowe, najlepsze, jedyne, cudowne i że raz na zawsze odmieni Ciebie i Twój sposób pisania tekstów i że po prostu musisz je mieć, chcę Ci po prostu pokazać co tam znajdziesz i poprosić Cię o dokonanie samodzielnej oceny zawartości.

Skrócona oferta

ZAWARTOŚĆ KURSU:


Zawartość Kursu

To oznacza, że w końcu skuteczne oferty sprzedażowe może pisać każdy, kto uważa, że nie ma talentu do pisania!

To zupełnie nowy sposób, którego nie poznasz nigdzie indziej. To najbardziej praktyczny sposób pisania teksów, jaki znam. Po prostu wykonujesz kolejne zadania, krok po kroku.

Jeśli jesteś leniwy, możesz pominąć wiele elementów, a oferta i tak będzie działać!Dlaczego? Bo pokazuję Ci jak tworzyć teksty z gotowych elementów sprzedażowych! Tu nie ma lania wody.

Mniej pracy

Tak, bo przestaniesz działać na ślepo, a skoncentrujesz się tylko na rzeczach, które mają bezpośredni wpływ na skuteczność oferty. Co więcej, nie marnujesz już czasu na zastanawianie się, jaki ma być następny krok, bo zamiast tego po prostu realizujesz kolejny etap procesu tworzenia skutecznej oferty sprzedażowej.

Duży projekt rozbity na proste zadania

Jeżeli do tej pory przerażało Cię tworzenie pełnej oferty sprzedażowej, to ten problem został ostatecznie rozwiązany! Proces tworzenia nawet najbardziej rozbudowanej oferty rozbiłem na serię małych kroczków. Dzięki temu zawsze koncentrujesz się na jedenej, konkretnej rzeczy, a nie na „Ofercie”. Pracujesz bardziej efektywnie.

Kreatywne pisanie „od tyłu”

Wiele osób pisze ofertę tak, że zaczyna od jakiejś myśli i potem ją rozwija.

Taka oferta może być dobra, ale nie najlepsza. Dlaczego? Bo idąc za jednym, głównym tokiem myślowym, skupiasz się tylko na ograniczonej liczbie korzyści. Ja proponuję Ci pisanie „od tyłu” – najpierw wyszukujesz WSZYSTKIE ważne korzyści (nie wszystkie w ogóle, bo to trwałoby w nieskończoność), a potem z nich składasz (jak z klocków lub puzzli) tekst oferty.

Dzięki temu nie przegapisz żadnego ważnego argumentu sprzedażowego.


Naturalnie

Dzięki temu, że skupiasz się na odpowiedziach na pytania klienta, każda kolejna odpowiedź sprawia, że czytelnik sam się przekonuje do zakupu. Nie potrzeba żadnej nienaturalnej perswazji! Musisz tylko „wejść” do głowy klienta i dać mu to, czego szuka!


CZAS NA TWOJĄ DECYZJĘ

Jeżeli tego teraz nie kupisz, to być może zaoszczędzisz trochę pieniędzy…

Tak myślisz?

A jeżeli Twoje oferty są dziurawe i tylko przepuszczają klientów, zamiast ich prowadzić do zakupu, to chcesz na tym oszczędzać? To jest jak gubienie pieniędzy.

  • Nie marnuj kolejnego dnia, w którym sprzedaż mogłaby być 2 razy większa.
  • Nie marnuj kolejnych wizyt na stronie, które właśnie mogą dać Ci nowy zastrzyk gotówki!
  • Poza tym ten cały kurs już NIGDY nie będzie taki tani, jak dziś. Tylko ten jeden raz daję Ci możliwość zakupu za tę cenę.

Ostateczna decyzja należy do Ciebie…

Jeśli tego nie zrobisz TERAZ
to jutro zaczniesz tracić klientów

Nawet, jeśli dziś Twoje oferty sprzedażowe są całkiem skuteczne, to jutro nagle możesz stracić swoją pozycję.

W Internecie ciągle pojawiają się nowe strony, które próbują wydrzeć z rynku swój kawałek tortu. Konkurenci dużo inwestują w reklamę. Są agresywni. Stawiają na nowości. A ty? Co zmieniasz w swoich ofertach, by bronić się przed tymi atakami, odbierającymi Ci klientów?

To sprawia, że rynek zmienia się na Twoich oczach. Dawne wielkie obietnice wietrzeją. Stare oferty tracą swoją skuteczność. Choćby dlatego, że klienci ciągle szukają czegoś nowego, bardziej atrakcyjnego i inspirującego. Idą tam, gdzie znajdują nowe i bardziej atrakcyjne obietnice.

  • Jeśli chcesz tylko zachować to, co masz – jutro to stracisz.
  • Jeśli teraz niczego nie zrobisz – zaczną odbierać Ci coraz więcej klientów. Każdego dnia.
  • Gdy sprzedaż zacznie spadać, bo nagle zaczniesz tracić klientów, może być już za późno na zmiany.

TO, co robiłeś do tej pory doprowadziło Cię do tego miejsca, w którym jesteś dziś. Ale to wszystko. Rynek od tego czasu się zmienił, sytuacja ekonomiczna klientów uległa zmianie. A Ty co, liczysz na to, że wszystko pozostanie po staremu i niczego nie musisz zmieniać?

Dlatego już dziś możesz odskoczyć od konkurencji na bezpieczny dystans, by nie miała żadnych szans Cię dogonić. Możesz mieć ten sam produkt i ceny. Jeśli jednak nauczysz się jak go pokazać w

KONIEC Z PUSTKĄ W GŁOWIE I PISANIEM "NA ŚLEPO"

PO tym szkoleniu już zawsze będziesz wiedzieć co napisać by sprzedać dowolny produkt.

Jak to możliwe? To proste. Potencjalni klienci nie reagują na oferty, bo najczęściej po prostu nie czują potrzeby zakupu tego, co sprzedawca chce im samolubnie wcisnąć.

Gdy jednak dowiesz się czego chcą najlepsi klienci i udowodnisz, że masz coś, co dokładnie odpowiada ich najgłębszym pragnieniom, to jak myślisz, kto oprze się takiej ofercie?

Cena przestaje mieć znaczenie, gdy klient może otrzymać coś, czego bardzo chce. Zapożyczy się, weźmie kredyt, napadnie na bank albo zdesperowany zacznie okradać staruszki lub dzieci, byle tylko spełnić swoje pragnienie posiadania takiego produktu. (Nie, nie popieram napadów ani okradania, chcę Ci tylko pokazać, że cena naprawdę nie gra roli, gdy spełniasz głębokie marzenia).

WSZYSTKO W TWOICH RĘKACH....

Kup teraz, by od razu zyskać przewagę nad konkurencją i zacząć więcej sprzedawać

 

Nie marnuj kolejnego dnia,
w którym sprzedaż mogłaby być
2 razy większa

„Darek Puzyrkiewicz jest jednym z nielicznych copywriterów na polskim rynku, który potrafi się dzielić swoją wiedzą copywriterską tak, że niemal każdy może z niej skorzystać i samodzielnie skonstruować porywający tekst marketingowy.”

- Piotr Kochanek, Trener, Inspirator, Coach, Doradca, Copywriter, Właściciel SmartPoint


© 2007-2016 MajewskiBC.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle