Sprzedaż bezpośrednia

Blanka Kaczanowska

Jak odpowiednio przeprowadzić i zakończyć
sprzedaż w kontakcie bezpośrednim

 

Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

  • wykształcenie umiejetności pozwalających na zwiększenie skuteczności sprzedawców przy spotkaniach z klientem

Profil uczestnika:

  • przedstawiciele handlowi
  • menadżerowie sprzedaży
  • sprzedawcy bezpośredni
  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
  • osoby pracujące lub przymierzające się do pracy w marketingu sieciowym

Po szkoleniu uczestnik:

  • zdobędzie umiejętność odpowiedniego przeprowadzenia i zakończenia sprzedaży w kontakcie bezpośrednim

Korzyści organizacji:

Zwiększenie skuteczności pracowników w zakresie pozyskiwania klientów poprzez bezpośredni kontakt z klientem i tym samym zwiększenie przychodów ze sprzedaży w firmie.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Certyfikaty i zaświadczenia

Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 55min
  • Ilość slajdów: ok. 35
  • Ilość testów: 1
  • Czas dostępu: 30 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.


Plan kursu "Sprzedaż bezpośrednia" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Wstęp
  • Pretest
  • Oczekiwane efekty
  • Wywiad z Kim i Robert Kiyosaki
  • Złote myśli z wywiadu z państwem Kiosaki
  • Historia sprzedaży
  • Dwa typy sprzedaży
  • Sprzedaż bezpośrednia
  • Przygotowanie do spotkania z klientem
  • Typy klientów
  • Czynniki mające duże znaczenie podczas pierwszej wizyty
  • Sposoby na rozpoczęcie rozmowy
  • Etapy planu sprzedaży
  • 8 przykazań
  • Marketing sieciowy
  • Rodzaje akwizycji
  • Zalety sprzedawania i kupowania poprzez marketing sieciowy
  • Etapy sprzedaży akwizytora
  • Przykłady pytań zamykających
  • Ważne zasady
  • 9 zasad prezentacji w marketingu sieciowym
  • Motywacja i znajomość produktu
  • Podsumowanie
  • Posttest sprawdzający wiedzę

 

Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.

 

Jeżeli w ciągu 30 dniu z jakiegokolwiek powodu stwierdzisz, że Twoja inwestycja w szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci Twoje pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się nami, a otrzymasz pełny zwrot z inwestycji.

Zapisy wstrzymane