Podstawy sprzedaży

Blanka Kaczanowska

Podstawy planowania, przygotowania oraz realizacji sprzedaży

 

Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

  • wykształcenie podstawowej wiedzy i umiejętności pozwalających na zaplanowanie, przygotowanie oraz skuteczną realizację sprzedaży

Profil uczestnika:

  • przedstawiciele handlowi
  • menadżerowie sprzedaży
  • sprzedawcy bezpośredni
  • telemarketerzy
  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów

Po szkoleniu uczestnik:

  • zwiększy swoją ogólną wiedzę na temat etapów sprzedaży i co powinno je cechować
  • pozna cechy charakteru i wyglądu handlowca warunkujące jego sukces w sprzedaży
  • pozna techniki psychologiczne i komunikaty perswazyjne

Korzyści organizacji:

Podniesienie skuteczności pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta, dzięki umiejętności asertywnego reagowania. Zwiększenie ich motywacji i zadowolenia z pracy.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Certyfikaty i zaświadczenia

Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 60min
  • Ilość slajdów: ok. 35
  • Ilość testów: 1
  • Czas dostępu: 30 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.


Plan kursu "Podstawy sprzedaży" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Wstęp
  • Pretest
  • Oczekiwane efekty
  • Psychozabawa motywacyjna
  • Wyniki psychozabawy
  • Model COSPD
  • Sprzedawca jako doskonała wieloelementowa maszyna
  • Komponenty sprzedaży
  • Czynniki decydujące o sukcesie
  • Benchmarking
  • Typy klientów
  • Gdzie szukać klientów?
  • Kiedy już namierzysz potencjalnego dużego klienta...
  • Telefoniczne zdobywanie klienta
  • Ważna zasada
  • Etapy procesu sprzedażowego
  • Nie od razu Rzym zbudowali...
  • Opracowanie strategii sprzedaży
  • A jeśli klient nie kupuje...
  • Prezentacja produktu lub usługi
  • Sprzedawca – lekarz
  • Ważna zasada
  • Referencje
  • Sprzedaż w trójkącie
  • Obawy nowego klienta i ich niwelowanie
  • Komunikacja perswazyjna
  • Techniki psychologiczne
  • Podsumowanie
  • Posttest sprawdzający wiedzę

 

Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.

 

 

Jeżeli w ciągu 30 dniu z jakiegokolwiek powodu stwierdzisz, że Twoja inwestycja w szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci Twoje pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się nami, a otrzymasz pełny zwrot z inwestycji.

Zapisy wstrzymane