Poznaj kluczowe wskaźniki i sposoby mierzenia ruchu na stronie www, za pomocą darmowego narzędzia Google Analytics. Podstawowy Kurs Google Analytics przeprowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia analityki internetowej.
Być może słyszałeś kiedyś o przypadku firmy X, która wydała olbrzymi budżet na kampanie marketingowe, a teraz jest na skraju bankructwa... Sytuacja ta nigdy nie miałaby miejsca, gdyby wykorzystano Google Analytics do weryfikacji skuteczności prowadzonych działań maketingowych. Nie pozwól, żeby ten sam los spotkał Twoją firmę.
Dowiedz się, jak z precyzją Scherlocka Holmesa analizować dane analityczne, ulepszać swoje strony internetowe i skutecznie wykorzystywać budżety w kampaniach marketingowych.
Na te i wiele innych pytań, uzyskasz odpowiedzi w ramach niniejszego, ponad półtoragodzinnego kursu internetowego. Ponadto poznasz kluczowe źródła ruchu (organic search, paid search, direct, referral, social, other). Dzięki tej wiedzy zaczniesz skutecznie wykorzystywać Google Analytics do zwiększania zysków w Twoim biznesie.