Proces Radzenia Sobie z Negatywnymi Myślami

Jak sobie radzić
z negatywnymi myślami?



Praca nad negatywnymi - destrukcyjnymi - dysfunkcjonalnymi myślami jest niezbędnym elementem budowania poczucia własnej wartości

W tym kursie przestawimy PROCES - krok po kroku - jak pracować z myślami osłabiającymi samoocenę.

Jest to fragment naszego webinaru (audycji online), który odbył się 9 maja. Zapraszamy osoby, które w nim nie uczestniczyły. 

Przygotowaliśmy lekcję trwającą ok. 50 minut i opisującą dokładnie co należy robić, aby pozbyć się negatywnego myślenia o sobie. Aby w Twoim życiu pojawiły się myśli pełne życzliwości, wspierające, dodające sił i pewności siebie!

Praca nas MYŚLAMI 
jest niezbędnym etapem 
w tworzeniu pozytywnego 
poczucia własnej wartości


Pod wpływem jakiejś zewnętrznej sytuacji wywołującej obniżenie samooceny pojawiają się AUTOMATYCZNIE destrukcyjne, negatywne myśli zakłócające nasze funkcjonowanie. 

Myśli wpływają na to co czujesz, jak reagujesz i jak odczuwasz napięcie w ciele i to zwrotnie wzmacnia te destrukcyjne przekonania.

Aby uzdrowić system, dobrze będzie gdy skoncentrujesz się na tym, na co masz wpływ -> na swoim myśleniu / interpretowaniu sytuacji, zachowań innych i swoich.

myśli - emocje - ciało - zachowanie


W tej lekcji pokażemy Ci jak to zrobić - jak pracować nad zmianą swoich destrukcyjnych myśli aby coraz częściej pojawiały się myśli pozytywne (lub przynajmniej neutralne), które będą wzmacniały Twoją pewność siebie i wiarę we własne możliwości

Z A P R A S Z A M Y !



Chcesz wiedzieć więcej?

Często otrzymuję pytania typu „Tomku, od czego zacząć pracę nad poczuciem własnej wartości?”. 

Teoretycznie pracę nad sobą można rozpocząć od dowolnego elementu: 
pracy nad emocjami, zmiany zachowania, zmiany myśli. 

Jednak uważam, że KLUCZEM do poczucia własnej wartości jest Twój SPOSÓB MYŚLENIA O SOBIE, INNYCH LUDZIACH I ŚWIECIE. 
 Przede wszystkim O SOBIE… 

To Twoje myślenie sprawia, że mówisz o sobie (po cichu, w głowie): jestem do niczego, nie uda się, nie zasługuję na miłość, nie jestem warta uwagi, jestem okropna, nudna, bezwartościowa... 

To są MYŚLI, które w jakiejś sytuacji pojawiają się automatycznie. Jesteś z nimi tak zżyta/-y, że nawet nie zawsze je zauważysz. A jak już zauważysz, to często bierzesz je za pewnik Smutek 

To takie PRZESTEROWANE myślenie o sobie w kierunku negatywnego! 

Ktoś może powiedzieć – ja tak o sobie nie myślę, ogólnie czuję, że mam pozytywną samoocenę (pww), tylko tak jakoś czasami… 

Tak właśnie często jest! 
Nie zawsze chodzi o niską czy wysoką samoocenę. Raczej o samoocenę NIEPEWNĄ. To w sytuacjach i dziedzinach W KTÓRYCH ZALEŻY CI ABY DOBRZE WYPAŚĆ, ABY DOBRZE O TOBIE MÓWIONO, daje o sobie znać niestabilna samoocena. I okazuje się, że jest ona wtedy negatywna. 

Chcemy zatem mieć w takich chwilach aby nam poczucie własnej wartości nie obniżało się! 
Czy jest to w ogóle możliwe? 

TAK! Choć z pewnym zastrzeżeniem. W sytuacjach kiedy coś podkopuje Twoją samoocenę, to ona rzeczywiście się obniży. Ale Twoja wewnętrzna moc, wiara w siebie, sprawi że samoocena po krótkim czasie znowu powróci do pozytywnej wartości! 

I dlatego => pracuj nad SWOIM MYŚLENIEM ! 

To MYŚLI są kluczem do poczucia własnej wartości. To one stoją za negatywnymi emocjami w stosunku do siebie, za zachowaniem (wycofywanie się z relacji, unikanie ryzyka, lęk przed porażką).

Zmieniając swoje myślenie o sobie wpływasz jednocześnie na odczuwane emocje i zmieniasz powoli swoje zachowanie! 

To jest możliwe! 

Od lat doskonale rozwija się teoria poznawcza, która właśnie o tym mówi – masz wpływ na to CO i JAK myślisz! Dlatego sens ma edukacja (co często robię podczas pisania do Ciebie) i terapia poznawczo-behawioralna (której założenia wykorzystujemy podczas opracowywania materiałów do kursów czy warsztatów). 

To są naukowe metody! Sprawdzone! 

W terapii poznawczo-behawioralnej zaczynamy od pracy nad myślami (tak jest NAJŁATWIEJ), po to aby później dołączyć kolejne elementy jak emocje i zachowanie. Zresztą co tu będę pisał, masz pewnie własne przykłady ze swojego życia, kiedy Twoje myślenie przyniosło określone skutki w postaci wydarzenia, samopoczucia, zachowania. 

Jeśli chcesz poznać PROCES RADZENIA SOBIE Z NEGATYWNYMI MYŚLAMI to teraz masz okazję! 

Zainwestuj w siebie! 
To niewielka kwota a otrzymasz technikę do codziennego stosowania
Jeśli będziesz systematycznie z nią pracować, to zmienisz sposób myślenia w wielu sytuacjach, które do tej pory obniżały Twoje poczucie własnej wartości! 

P.S. Na tej lekcji uruchomiliśmy Forum Uczestników, na którym można dzielić się swoimi przemyśleniami, zadawać pytania. 

P.P.S. Widok zawartości lekcji:


zawartość lekcko


Jeśli nie masz konta w polskim banku, to opłatę zrealizuj za pomocą zwykłego przelewu a potem napisz do mnie email - szczegóły znajdują się w linku poniżej (także info jak dokonać przelewu z zagranicy):

Zapisy wstrzymane