Kim jestem


Zdjęcie Krystiana Karczyńskiego

Nazywam się Krystian Karczyński, mam 33 lata, jestem matematykiem z wykształcenia, absolwentem Politechniki Poznańskiej.

Od kilku lat nauczam matematyki w formie e-learningu, wcześniej 8 lat prowadziłem firmę korepetytorską.

Przez ten czas pomogłem już tysiącom studentów z wszystkich rodzajów uczelni.

Podpis Krystiana Karczyńskiego


Dlaczego nowocześni studenci nie mają problemów z całkami?

Studentka na korytarzu

Matematyka na studiach - skąd te trudności?

Za "moich" (nie tak bardzo jeszcze odległych czasów - mam 32 lata) czasów normalną częścią nauki matematyki w szkole średniej były granice ciągów i funkcji, pochodne, badanie przebiegu zmienności funkcji i inne zadania z analizy matematycznej. Na zajęciach fakultatywnych miałem też całki nieoznaczone, jak i oznaczone z zastosowaniami.

Systematyczne okrajanie jednak programu spowodowało, że dzisiaj (poza wyspami w postaci co bardziej elitarnych liceów) z taką pochodną uczniowie spotykają się dopiero na studiach i często jest to zderzenie czołowe (o całkach już nawet nie mówię).

Wykładowcy nie mogą poświęcać nauce takich matematycznych podstaw tyle czasu, ile potrzeba. Czasami może to być tylko pół wykładu - w takim tempie, że ledwo nadążymy notować. Pochodnych nie "załapiemy", a na nich opiera się cała dalsza analiza matematyczna. Na dalszych zajęciach już tylko notujemy, nie za bardzo rozumiejąc, co się dzieje na tablicy. Tracimy tak miesiąc lub dwa i budzimy się w sytuacji, w której w olbrzymim stresie trzeba ogarnąć to wszystko na KILKA DNI przed kolokwium, czy egzaminem...

W uzyskaniu dobrych ocen z matematyki na studiach pomogą Ci z pewnością moje multimedialne (obraz wraz z dźwiękiem) prezentacje matematyczne, nagrywane jako pokaz slajdów w PowerPoint:

Prezentacje przeznaczone są do odtwarzania na komputerze - przy ich pomocy możesz łatwo i samodzielnie nauczyć się tego, czego wymagają od Ciebie wymagają. Możesz to zrobić sam - we własnym domu i przy własnym biurku (albo nawet we własnej wannie, radzę jednak uważać w tym przypadku z laptopem).

Nagrane prezentacje są czytelne (dzięki zastosowaniu slajdów - koniec problemów typu "panie doktorze, co tam pisze?"), barwne i ciekawe. Omówiłem je żywym językiem, dalekim od monotonnego czytania z kartki.

Do każdej z nich dołączyłem Zadanie Domowe wraz z Rozwiązaniem Zadania Domowego. Dzięki temu podczas nauki nie stajesz się tylko biernym oglądaczem. Podczas samodzielnego rozwiązywania Zadania Domowego możesz utrwalić i nauczyć się (tak, tak, dopiero teraz w sposób najbardziej efektywny) przerabianego materiału. Masz też jasność odnośnie tego, czy coś umiesz - czy jeszcze "nie do końca". Solidnie przygotowany możesz podawać profesorom indeks pewną ręką i zapomnieć o nerwowym obgryzaniu paznokci na korytarzu przed egzaminem.

Materiał Kursu podzielony jest tematycznie na Lekcje (Kurs Całek Nieoznaczonych składa się z 7 Lekcji). Uczę całek studentów z różnych uczelni już od wielu lat - więc mogłem starannie wyselekcjonować materiał zostawiając rzeczy ważne, a wycinając poboczne dygresje. Nie musisz więc czuć się przytłoczony chaosem i brakami w swoich notatkach, wymieszaniem ćwiczeń z wykładami itp. Możesz w sposób przejrzysty zaplanować swoją naukę i zdefiniować swoje cele - a dzięki temu mieć większą do niej motywację.


Tylko sobie wyobraź...

Studentka z laptopem

Po dniu pełnym pracy i bieganiny, późnym wieczorem siadasz w wygodnym fotelu przy kawie i uruchamiasz swój Kurs. Możesz się odprężyć, spokojnie i bez pośpiechu zacząć oglądać i słuchać lekcji następnej po tej, którą skończyłeś ostatnio. Jeśli czegoś nie zrozumiałeś, przerwać i spokojnie przeanalizować raz jeszcze.

Możesz się uczyć w każdej chwili – wieczorem, w dzień, wcześnie rano, o 3 w nocy. Możesz robić sobie nawet miesięczne przerwy. Możesz w dowolnym momencie przestać się uczyć i w dowolnym momencie znowu zacząć. Od samego początku nauki wiesz jaki jest Twój cel i wiesz, jak daleko w danej chwili od niego jesteś, dzięki klarownemu i jasnemu podziałowi materiału na tematy. Jeśli nie chcesz się czegoś uczyć, uznajesz, że jest Ci to niepotrzebne – nie robisz tego. Uczysz się z ciekawych, barwnych i wciągających prezentacji multimedialnych.

To tak, jakbyś na każdym wykładzie siedział w pierwszej ławce sam, a wykładowca mówił tylko do Ciebie. Z tą różnicą, że jeśli potrzebujesz więcej czasu, żeby coś zrozumieć, możesz prezentację zatrzymać, albo przewinąć nawet po kilka razy do tyłu, tak, aby w końcu „załapać”. Twój multimedialny „wykładowca” nigdy nie okaże Ci zniecierpliwienia, nie musisz się wstydzić kolegów z grupy...

Na tym polega e-learning. Na tych zasadach opiera się Kurs Całek Nieoznaczonych eTrapez.


Kolokwium już pojutrze?

Zakup Kursu eTrapez to dla Ciebie idealne rozwiązanie ponieważ materiały Kursu ściągasz przez Internet i dostęp do nich możesz uzyskać często od razu po wpłacie!


Teraz już tylko poświęć chwilkę i policz, czy to się opłaca. Jak myślisz, ile godzin korepetycji musiałbyś wykupić, aby nauczyć się całek nieoznaczonych?

Przyjrzyjmy się bliżej. Musiałbyś przerobić:

  • obliczanie całek elementarnych i sprowadzalnych do elementarnych
  • metodę przez podstawienie
  • metodę przez części
  • całek wymiernych
  • róznych metod związanych z całkami z pierwiastkami i trygonometrycznymi

       

    Czy uważasz, że korepetytor zdąży wytłumaczyć Ci to wszystko w ciągu, powiedzmy, 4 godzin? Tak, żebyś naprawdę dobrze zrozumiał? Ja sądzę, że wyłożenie tego wszystkiego w sposób porządny to minimum 10 godzin. A ile za godzinę liczy sobie korepetytor w Twoim mieście? Masz już w takim razie policzone przybliżone koszty, prawda?

    Jeśli tak, to po prostu PORÓWNAJ je z ceną wykupienia Kursu Całek Nieoznaczonych (a jest to 39 zł za licencję na 1 komputer). Być może powinieneś też uwzględnić: koszty dojazdu do korepetytora (głównie stracony czas), koszty poświęcania czasu, który akurat za bardzo Tobie nie pasuje (godziny popołudniowe - gdy Ty wolisz się uczyć późno w nocy, albo wcześnie rano)...

    A czy w ogóle aby na pewno MASZ zaufanego, doświadczonego i pewnego korepetytora w okolicy?

    Jeśli porównanie wyszło na korzyść eTRAPEZA, nie trać czasu!


    całkiKurs Całki Nieoznaczone
    39 PLN

    Kurs Całek Nieoznaczonych jest multimedialnym kursem edukacyjnym, który można ściągnąć z Internetu.

    Składa się z 7 filmów, o łącznej długości ponad 6 godzin, na których tłumaczę i pokazuję jak rozwiązywać zadania z zakresu całek nieoznaczonych (szczegółowy zakres materiału poniżej).

    Do nagrań dołączonych jest 70 pytań testowych sprawdzających wiedzę i około 140 zadań praktycznych, a także wzory i schematy potrzebne do rozwiązywania całek nieoznaczonych, przygotowane do wydrukowania.

    Pojedyncza Lekcja składa się z:

    • Prezentacji video
    • Zadania domowego (części testowej i zadań)
    • Rozwiązania zadania domowego
    • Kartek ze wzorami potrzebnymi do Lekcji

    W tym Kursie dzielę się wiedzą zgromadzoną przez 8 lat intensywnego nauczania całek nieoznaczonych studentów różnych uczelni. Dowiesz się z niego między innymi:

    • dlaczego obliczanie całek jest o wiele trudniejsze od obliczania pochodnych i co można z tym zrobić
    • czego absolutnie NIE robić w całkowaniu przez podstawienie
    • jakie są dwie praktyczne reguły odnośnie oznaczania funkcji w całkowaniu przez części
    • jak każdą całkę wymierną dopasować do dołączonego do Kursu schematu
    • dlaczego dobre nauczenie się całek wymiernych upraszcza bardzo sprawy w dalszej nauce

    …i wielu, wielu innych praktycznych, wypróbowanych “sztuczek”, które oprócz solidnej, ponad 6-godzinnej elementarnej porcji wiedzy pozwolą Tobie zadziwić może nawet samego siebie na kolokwium, czy egzaminie z macierzy.


    Na KURS CAŁEK NIEOZNACZONYCH składa się następujący materiał:

    • wzory na całki nieoznaczone
    • schemat rozwiązywania całek wymiernych
    • wzory na podstawienie uniwersalne do całek trygonometrycznych

    Lekcja 1: Wprowadzenie do całek. Całki bezpośrednie i elementarne.

    • definicja całki nieoznaczonej
    • podstawowe wzory na całki nieoznaczone
    • 8 przykładów z zastosowaniem podstawowych wzorów na całki i właściwości całek
    • całka, której obliczenie wymaga dodania i odjęcia tego samego w liczniku

    Lekcja 2: Całkowanie przez podstawienie

    • ogólne istota metody przez całkowania przez podstawienie
    • sposób postępowania przy zastosowaniu metody przez liczenia całek przez podstawienie
    • 10 przykładów na całki o zróżnicowanym stopniu trudności

    Lekcja 3: Całkowanie przez części

    • ogólna istota metody przez całkowania przez części
    • sposób postępowania przy zastosowaniu metody obliczania całek przez części
    • różnice między metodami całkowania – przez części i przez podstawienie
    • 12 przykładów na całki o zróżnicowanym stopniu trudności
    • całki wymagające oznaczenia 1 jako jednego z czynników funkcji podcałkowej
    • całki “rekurencyjne”

    Lekcja 4: Całki przez podstawienie i przez części (trudniejsze całki)

    • 11 przykładów całek o większym stopniu trudności
    • całki, które trzeba rozwiązywać naprzemiennie metodami przez podstawienie i przez części

    Lekcja 5: Całki wymierne

    • Schemat Rozwiązywania Całek Wymiernych
    • 11 przykładów na całki o różnych stopniach wielomianów w liczniku i mianowniku
    • rozkład na ułamki proste
    • całki wymierne wymagające dzielenia wielomianów

    Lekcja 6: Całki z pierwiastkami

    • 9 przykładów z różnymi sposobami rozwiązania całki z pierwiastkiem w funkcji podcałkowej
    • całki z pierwiastkiem z trójmianu kwadratowego w mianowniku
    • metoda współczynników nieoznaczonych
    • całki wymagające podstawienia t za pierwiastek odpowiedniego stopnia z wielomianu 1-go stopnia

    Lekcja 7: Całki trygonometryczne

    • 14 przykładów z różnymi sposobami rozwiązania całki z funkcjami trygonometrycznymi w funkcji podcałkowej
    • całki z iloczynów funkcji sin/cos liczonych z wielomianów 1-go stopnia
    • całki z funkcji trygonometrycznych podniesionych do nieparzystych potęg
    • całki z funkcji trygonometrycznych podniesionych do parzystych potęg
    • podstawienie uniwersalne
    Zasady zakupu

    1. Wpłacasz pieniądze.
    2. Dane dostępu i link do ściągnięcia Kursu otrzymujesz od razu po zaksięgowaniu płatności.
    Dodatkowe informacje

    Wymagania sprzętowe:
    • około 1GB wolnego miejsca na dysku (także na partycji systemowej przy ściąganiu)
    • dostęp do Internetu jest potrzebny tylko do ściągnięcia pliku instalacyjnego Kursu, nie jest potrzebny do jego aktywacji i nie jest potrzebny do dalszego z niego korzystania

    Zaloguj się na istniejące konto Ekademia.pl

    Login/E-mail:
    Hasło:
         Nie wylogowuj mnie

    Zaloguj/zarejestruj się
    poprzez jeden z popularnych serwisów

    Zapisy wstrzymane


    Karczyński
    Wyszyńskiego 48/36, 72-009
    Police, PL
    Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się | Utwórz konto