Komunikacja interpersonalna
w sprzedaży

Blanka Kaczanowska

Skuteczna komunikacja werbalna i pozawerbalna dla handlowców

 

Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

  • wykształcenie umiejętności asertywnego reagowania na zachowania klienta w kontakcie sprzedażowym

Profil uczestnika:

  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
  • przedstawiciele handlowi i sprzedawcy
  • telemarketerzy
  • pracownicy działów obsługi klienta i callcenter

Po szkoleniu uczestnik:

  • będzie efektywniej reagował w sytuacji kryzysowej z klientem
  • będzie miał lepsze relacje ze współpracownikami i przełożonymi

Korzyści organizacji:

Podniesienie skuteczności pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta dzięki umiejętności asertywnego reagowania. Zwiększenie ich motywacji i zadowolenia z pracy.


Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.


Certyfikaty i zaświadczenia

Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.


Szkolenie w liczbach

  • Czas trwania: ok. 0,5h
  • Ilość slajdów: ok. 35
  • Ilość testów: 1
  • Czas dostępu: 30 dni

Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

  • możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
  • możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
  • możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
  • możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy

W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.


Wymagania techniczne

  • Komputer z dostępem do internetu
  • Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
  • Karta dźwiękowa oraz głośniki
  • Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.


Plan kursu "Komunikacja interpersonalna w sprzedaży" wraz z poruszanymi zagadnieniami

  • Wstęp
  • Pretest
  • Oczekiwane efekty
  • Typy klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Dziewięć przykazań handlowca
  • Techniki podnoszące wiarygodność
  • Klient agresywny – sposób ujarzmienia
  • Odreaguj stres
  • Sposób na rozluźnienie po kontakcie z trudnym klientem
  • Czym jest asertywność
  • Czego nie wolno osobie asertywnej
  • Wiadomość dla pracodawców
  • Odmawianie
  • Schemat asertywnej odmowy
  • Techniki wspomagające asertywną odmowę
  • Asertywne reagowanie na krytykę
  • Fakt, a opinia
  • Schemat i techniki asertywnego reagowania na krytykę
  • Asertywna obrona przed atakiem werbalnym
  • Zasady asertywnej reakcji na atak werbalny
  • Techniki wspomagające asertywne zachowanie w obronie przed atakiem
  • Podsumowanie
  • Posttest sprawdzający wiedzę

 

Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.

 

Jeżeli w ciągu 30 dniu z jakiegokolwiek powodu stwierdzisz, że Twoja inwestycja w szkolenie nie spełnia Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci Twoje pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się nami, a otrzymasz pełny zwrot z inwestycji.

Zapisy wstrzymane