"Jak Samodzielnie Napisać Skuteczną Ofertę Handlową,
która sprawi że sprzedaż Twojej Firmy wzrośnie, a klienci dostaną obsesji na punkcie Twoich produktów albo usług?"

Kliknij i dowiedz się jak napisać ofertę

Kliknij tutaj teraz i pobierz za darmo tego ebooka

Gratuluję Ci! Skoro trafiłeś lub trafiłaś na tę stronę znaczy to, że chcesz w najbliższym czasie w swojej firmie zarabiać więcej bez ponoszenia zbędnych wydatków i ryzyka.

Wiem jak to jest, długo przygotowujesz Twoją ofertę sprzedażową (handlową), drukujesz jej tekst w folderach, katalogach, na ulotkach, umieszczasz w ogłoszeniach, na stronach internetowych, mailingach czy prasie i ciągle z niecierpliwością wyczekujesz na tłumy nowych klientów.

Tymczasem telefony z nowymi zamówieniami nie zaczynają dzwonić częściej niż zwykle. W firmie nie pojawia się więcej zamówień od klientów, a Ty masz co miesiąc stertę faktur do opłacenia i pojawia się w Twojej głowie myśl:

Co robię źle?,

Co jest nie tak ze mną, moją ofertą, a może firmą, że tak trudno idzie mi sprzedaż?

Co mam zrobić, aby szybko poprawić moją sytuację finansową w firmie?

Jeżeli często zdarza Ci się, że Twoje dotychczasowe oferty przegrywają z konkurencją, a Twoja sprzedaż nie pokrywa bieżących wydatków to nie jest Twoja wina, ale kilku podstawowych błędów, które nieświadomie popełniasz. Wystarczy, że je wszystkie razem szybko usuniemy, a zaczniesz zwyciężać z konkurencją bez względu na poziom Twoich cen.

Spotykam się bardzo często z takimi historiami wśród ludzi, którzy zapisują się na to szkolenie, dlatego chciałbym przedstawić Ci opinię jednego z uczestników.

"Wiedziałem, że można na Ciebie liczyć!
To jest to co sam wyznaję: dbałość o zadowolenie klienta
Niestety Polacy są specyficzni i większość wyznaje zasadę sprzedać i uciekać...
Co fachowiec, to fachowiec - tak doszlifowałeś moją ofertę, że odebrało mi głos! Dzięki wielkie!
P.S.
W przyszłości nie omieszkam skorzystać z innych Twoich kursów...
Do tej pory skupiałem się na technikaliach (z którymi nie ma większego problemu) Ale to niestety za mało - teraz jestem świadomy, że Marketing to podstawa, a w szczególności OFERTA na 1 miejscu, dopiero produkt... "

uczestnik szkolenia: Mariusz Jabłoński
Specjalista ds. sprzedaży usług internetowych - www.elnetica.pl
- Warszawa

m.jablonski()elnetica.pl

Dobrze, a więc co byś teraz powiedział lub powiedziała na całkowicie nową ofertę handlową Twojej firmy, która od dziś zacznie generować dla Ciebie zyski większe niż dotychczasowe oferty?

Jak bardzo chciałbyś lub chciałabyś napisaną przez siebie skuteczną ofertę szybko i za grosze pokazać spragnionym tłumom nowych klientów korzystając ze sprytnej, ukrytej strategii marketingowej?

Czy wydaje się Tobie w tej chwili, że nie umiesz pisać skutecznych ofert, nie wiesz od czego masz zacząć bo brakuje Ci doświadczenia, wiedzy i wiary we własne umiejętności?

Jeżeli odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK na powyższe pytania to możesz w ciągu najbliższych dni całkowicie zmienić swoje podejście do pisania ofert i szybko z dziecinną łatwością krok po kroku nauczyć się tworzyć prawdziwie profesjonalne oferty, teksty do ulotek, mailingów i reklam, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów lub usług.

Jeden, dwa, trzy, czte...

Tylko tyle lub aż tyle, czyli 3 - 5 sekund dostaniesz od potencjalnego klienta, aby zainteresować go Twoją ofertą. To i tak dużo biorąc pod uwagę iloma tysiącami informacji handlowych jesteśmy bombardowani, każdego dnia.

W dzisiejszych czasach klienci są pod bardzo dużą presją podejmowania szybkich decyzji, od których zależy "ich życie". Właśnie owe 3 - 5 sekund zadecyduje o Twojej sprzedaży, podpisaniu kontraktów, zawarciu umów i wzroście Twojej firmy.

Czy wiesz w takim razie, co musisz zrobić żeby zdobyć Twoich klientów?

Zastanów się ...

Założę się, że tak jak 90% przedsiębiorców nie wiesz, co robić lub masz o tym w tej chwili mgliste pojęcie.

Ale Ty się tym teraz nie przejmuj, gdyż chcę Ci przedstawić dokładny przepis na skuteczną ofertę, która trafi idealnie w sam środek umysłu klientów i zmotywuje ich do szybkiego zakupienia Twoich produktów czy usług.

Przepisem tym jest napisanie dobrej oferty, którą klientom będzie trudno odrzucić.

Twoja oferta nie do odrzucenia musi być naprawdę dobra i uczciwa, jeżeli chcesz klientów utrzymać na dłużej. W przeciwnym razie Twój interes będzie miał małe szanse przetrwania. Zawsze możesz przekonać kogoś, by zostawił u Ciebie pieniądze, ale jest to możliwe tylko raz.

Jeżeli nie zaczniesz od napisania skutecznej oferty, która stanie się fundamentem Twoich strategii i sercem Twojej firmy, to wszystkie inne teorie marketingowe będą tylko mało znaczącym dodatkiem.

Podczas tego internetowego, multimedialnego szkolenia nauczysz się:

Jak napisać ofertę handlową?

KLIKNIJ i zobacz jak napisać ofertę.

  • Czego potrzebujesz by dobrze robić biznes, a o czym jeszcze nie wie Twoja konkurencja? To powód dlaczego wiele firm przegrywa z konkurencją pomimo tego, że oferują znakomite produkty lub usługi.
  • W jaki sposób szybko stworzysz skuteczną ofertę dla Twojej firmy bez poprawiania tekstu oferty w ciemno i zastanawiania się co działa, a co nie?
  • Na jakie 4 ważne pytania w umyśle klienta powinna odpowiadać Twoja oferta, aby natychmiast zwracała uwagę?
  • Jak dobrze znasz Twojego potencjalnego klienta i jak te 5 ważnych kryteriów może wpłynąć na znaczące podniesienie skuteczności Twojej sprzedaży?
  • Poznaj 3 etapy techniki pozwalającej Ci dołączyć do klienta w jego świecie emocji, wartości, kultury i postrzegania rzeczywistości, tak by klient zaczął mocno myśleć o zakupie tego co mu oferujesz?
  • Gdzie i w jaki sposób Twoja firma powinna wykorzystywać swoją mocną ofertę, by cieszyć się z rosnących zysków i nowych klientów?
Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia? - wykład 2
  • Dlaczego klienci zaczną kupować Twoje produkty lub usługi, a nie konkurencji?
  • Które z mocnych argumentów klientów popychają i motywują do zakupu?
  • Co klienci chcą osiągnąć kiedy wydają u Ciebie na coś pieniądze?
  • 10 pytań na wagę złota na które musisz znać odpowiedzi, by klient kupił właśnie od Ciebie?
  • Które z 28 powodów (problemów) dla których klienci podejmują decyzje o zakupie Twoja firma może dziś wykorzystać, aby zdobyć nowych klientów?
  • Jakie są 3 bardzo ważne cechy skutecznej oferty o których musisz zawsze pamiętać, by sprawić, że żaden klient nie przejdzie obok niej obojętnie?
  • W jaki sposób skorzystać z jednego z najpotężniejszych narzędzi sprzedaży podczas pisania oferty?
  • Które z 7-miu technik skutecznego zwiększania zaufania klienta do Twojej firmy i oferty wpłyną na to, że zacznie on stałe u Ciebie kupować?
Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia? - wykład 3
  • Czego powinieneś bezwzględnie przestrzegać, by zapobiec najgroźniejszym błędom dla procesu sprzedaży, które powodują frustrację u przedsiębiorców?
  • W jaki sposób stworzyć naprawdę unikalną cechę oferty handlowej wartą grube miliony, gdy wszyscy wokół Ciebie oferują to samo?
  • Na czym polega szybka, 4 etapowa zasada tworzenia skutecznego tekstu oferty, która sprzedaje, a nie bawi klientów?
  • W jaki sposób rozwiać największe obiekcje klientów jeszcze przed tym, gdy zapragną skorzystać z Twojej oferty?
  • Co musi zawierać tekst skutecznej oferty handlowej, by pobudzić klienta do działania także tego zakupowego?
  • Jakie czynniki w ofercie muszą zaistnieć, by nie można było jej odrzucić?
  • Jaki jest największy błąd podczas tworzenia tekstu oferty?
Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia? - wykład 4
  • Fakty, korzyści, a może cechy? Poznaj prosty przepis na to, jak okiełznać emocje i zapanować nad logicznym uzasadnieniem Twojej oferty przez klienta?
  • Jakie są 3 ważne etapy techniki pozwalającej przemienić w tekście oferty zwyczajnie dobry produkt lub usługę w towar bez którego nie można się obyć, o których musisz zawsze pamiętać podczas pisania Twoich skutecznych ofert?
  • Jak przemienić nudną, zwykłą ofertę w rzeczy sensacyjne, którym klient nie będzie w stanie się oprzeć i jakie spektakularne efekty sprzedaży można osiągnąć, gdy w ten sposób zmienisz postrzeganie przez klientów Twoich produktów lub usług?
Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia? - wykład 5
  • Jak wykorzystać 7 specjalnych wzmacniaczy siły oferty?
  • Które ze sposobów na natychmiastowe wzmocnienie siły Twojej oferty handlowej zwiększą ilość pozytywnych reakcji klientów i sprzedaż?

  • Jak zdjąć największą barierę powstrzymującą klientów przed zakupem w Twojej firmie?

  • W jaki sposób skutecznie powiększyć wartość postrzeganą przez klientów w Twoich produktach i dlaczego wtedy konkurencja ze swoją ofertą będzie wyglądać na marną i droższą?
  • Jak mądrze zastosować strategie cenowe, aby więcej klientów pojawiło się u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji pomimo wyższej ceny?
  • Jakie są 4 ważne prawa magicznego oddziaływania cen na kupujących?
  • Co doprowadza klientów do stanu natychmiastowego skorzystania z Twojej oferty?
Jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia? - wykład 6
  • 9 kluczowych zasad ułatwiających pisanie porywających ofert i reklam, o których musisz zawsze pamiętać?
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy przy promocji produktów / usług, które często całkowicie niszczą moc oferty?
  • Dlaczego w marketingu żaden poziom sprzedaży nie powinien być dla Ciebie satysfakcjonujący?
  • Już dziś przedstaw Twoją ofertę nie do odrzucenia spragnionym tłumom klientów i przygotuj firmę na przyjęcie i obsłużenie tych wszystkich klientów, których ona sprowadzi do Ciebie.

     

Ale to jeszcze nie wszystko czego się nauczysz.

Jeżeli zdecydujesz się na udział w tym szkoleniu już teraz, dodatkowo otrzymasz specjalne BONUSY.

Jak napisać ofertę skierowaną do firm?

Bonus 1.

"Jak napisać ofertę skierowaną do firm?" Poznaj dokładną instrukcję w której krok po kroku nauczę Cię w jaki sposób napisać ofertę handlową, przeznaczoną dla firm i instytucji. Dowiedz się:

  • Czym różni się oferta kierowana do firm i instytucji od ofert kierowanych do klientów indywidualnych?
  • Na co należy zwrócić szczególną uwagę pisząc taką ofertę handlową?
  • Co jest ważne dla klienta instytucjonalnego?
  • Jak napisać list przewodni do oferty handlowej i jakie ważne zadanie ma on spełnić?
  • W jaki sposób skutecznie dotrzeć z ofertą dla firm do osób decyzyjnych w danej firmie?
  • Kogo i do czego ma tak naprawdę przekonać Twoja oferta handlowa?
  • Jaki ma być czas reakcji klientów-firm na Twoją ofertę?

 

Jak stosować strategie i techniki wpływania na innych w biznesie?

Jeżeli chcielibyśmy wiedzę zawartą w tej publikacji przekazać Tobie w formie szkolenia musiałoby ono trwać bez przerw przynajmniej 16 godzin.

Bonus 2.

"Jak stosować strategie i techniki wpływania na innych w biznesie?" Poznaj głęboko skrywane sekrety i dowiedz się dlaczego niektórzy właściciele firm prawie zawsze zarabiają wielkie pieniądze stosując pewne techniki sprzedaży. Ta unikalna eksiążka autorstwa dr G. Całka zawiera 215 stron praktycznych wykładów i przykładów technik sprzedaży gotowych natychmiast do zastosowania w Twoich kontaktach biznesowych. 

Materiał przedstawiony w tej publikacji niektóre firmy szkoleniowe wyceniają nawet powyżej 1000 PLN.

Korzystając z tej wiedzy:

  • Poznasz podstawowe mechanizmy tego jak funkcjonuje ludzki umysł, dzięki czemu zrozumiesz, w jaki sposób skutecznie można komunikować się i wpływać na decyzje innych,
  • Nauczysz się jak unikać kosztownych i bardzo częstych błędów popełnianych w komunikacji z klientami,
  • Dowiesz się jak oddziaływać na zachowania klientów nie tylko w sposób dla nich niewidoczny, ale także uczciwy,
  • Poznasz techniki i strategie ukrytej, naturalnej perswazji, dzięki którym będziesz łatwiej mógł / mogła wpływać na zachowania innych,
  • Nauczysz się wykorzystywać język “cech i korzyści” w celu przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta,
  • Dowiesz się w jaki sposób nawet eksperci perswazji, sabotują czasami swoje działania (zobaczysz jak tego nie robić),
  • Poznasz struktury perswazyjne, które niezwykle silnie motywują klientów do działania,
  • Poznasz techniki wywoływania w kliencie zaufania i gotowości do współpracy z Twoją firmą,
  • Nauczysz się stosowania technik warunkowania klienta na Twój produkt/usługę,
  • Odkryjesz moc ukrytych poleceń i sugestii kierowanych w stronę klientów,
  • Dowiesz się w jaki sposób, wykorzystując powyższe niewidzialne taktyki naturalnej perswazji zbudować ze swoimi klientami trwałe relacje typu “wygrany-wygrany”, które będą opierać się na wzajemnym zaufaniu i oddaniu.

 

Bonus 3.

Otrzymasz 10 tekstów gotowych ofert napisanych dla firm z różnych branży np. usługi finansowe, pensjonat, warsztat samochodowy, sprzedaż domów, centrum tłumaczeń itd. Wzorując się na tych wyselekcjonowanych przez nas gotowych ofertach z łatwością stworzysz skuteczną ofertę dla Twojej Firmy, która jak myślisz o ile może zwiększyć Twoje zyski.

 

Bonus 4.

Jak to się dzieje, że klienci "czasami zabijają się” aby kupić w promocji, koczują w długich kolejkach przed otwarciem sklepu, a potem wyrywają sobie z rąk towar którego jest mniej niż chętnych do jego zakupu?

Czy i Ty we własnej firmie chcesz wykorzystać tę strategię? Czy teraz myślisz nad tym dlaczego ta strategia sprzedaży nosi nazwę zmasowanego ataku? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Biorąc udział teraz w tym szkoleniu Ty też otrzymasz gotową instrukcję, jak zacząć stosować we własnej firmie strategię sprzedaży, która polega na zwabieniu największej ilości klientów w możliwie najkrótszym czasie. Jak dużą wartość będzie miała taka strategia dla Ciebie? 300zł, 500zł, 900zł, a może dużo więcej. Sam lub sama możesz przekonać się o tym.

 

Bonus 5.

Gotowa do wdrożenia w Twojej firmie specjalna strategia marketingowa, która pozwoli Ci w bardzo krótkim czasie przyciągnąć do nowej oferty 1000 zainteresowanych klientów inwestując w to tylko 5 groszy? Zastanów się, gdyby Twoja firma chciała zlecić to zadanie zewnętrznej firmie to za sprowadzenie każdego nowego klienta musiałaby zapłacić pond 1 zł. Dlatego spokojnie możesz przyjąć, że wartość tej strategii dla Ciebie to przynajmniej 1000 zł, które możesz zaoszczędzić dla siebie w ten sposób.

O tej sprytnej i prostej w zastosowaniu strategii nie przeczytasz w żadnym innym miejscu, gdyż jest to autorski pomysł DobraStrategia.pl, który odkryłem wraz z moimi pracownikami poszukując nowych nisz dla jednego z naszych klientów.

 

Kupon rabatowy na udział w internetowym szkoleniu Ukryte Strategie Marketingowe

Bonus 6.

KUPON RABATOWY o wartości aż 200 PLN na udział w internetowym szkoleniu "Ukryte Strategie Marketingowe".

Kiedy już samodzielnie napiszesz Twoją nową, skuteczną ofertę handlową, nie tylko poczujesz wielką satysfakcję, ale w Twojej firmie będziesz mógł lub mogła tak rozkręcić sprzedaż produktów (usług), że klienci prosić Cię będą o to, byś je im sprzedawał/a.

To także może zdarzyć się w Twojej firmie.

Być może stosowałeś/aś do tej pory różne sztuczki i chwyty perswazyjne w Twoich ofertach, aby przekonać klienta do zakupu Twoich produktów lub usług. I może się to czasami u Ciebie sprawdzało. Ale tu nie chodzi o to, aby “czasami sprawdzało się”. Bowiem ważne dla Ciebie jest to, by klient w Twojej ofercie handlowej znalazł to czego naprawdę szuka, to czego potrzebuje i aby zostawił swoje pieniądze właśnie u Ciebie, a nie u Twojej konkurencji oraz powracał ponownie do Twojej Firmy, polecając ją cały czas kolejnym klientom.

... zaledwie 25% sukcesu w dowolnej firmie zależy od tego, JAKI towar lub usługę sprzedajesz, natomiast aż 75% sukcesu jest ukryte w tym w jaki sposób ten towar lub usługę oferujesz Twoim klientom.

Wyobraź sobie teraz przez chwilę, że aż 75% szans na zwiększenie sprzedaży przez Twoją firmę zależy od tego w jaki sposób przedstawisz Twoją ofertę klientom.

Co sądzą inni o tym internetowym warsztacie?

"Jestem mile zaskoczona i bardzo zadowolona z uczestnictwa w kursie. Na początku podchodziłam do niego sceptycznie, ale przekonałam się, że nie miałam racji. Porady są warte swojej ceny, przede wszystkim ze względu na przyjazną (także dla początkujących) formę i treść. To wspaniałe, że w ciągu paru dni można uzyskać wiedzę, której pozyskanie na własną rękę zajęłoby pewnie kilka miesięcy...
Miałam również przyjemność rozmawiać z Panem Łukaszem osobiście; jest to bardzo miła, optymistycznie nastawiona na świat osoba, a przede wszystkim ogromna "skarbnica wiedzy". Jeszcze raz dziękuję za wspaniały kurs."

uczestniczka szkolenia: Monika Popek
Inoczi - Japanese Life Support www.inoczi.pl - Gdańsk

inoczi-m.popek()wp.pl

"Chciałem bardzo podziękować za ten kurs. Od dłuższego czasu chciałem taki list sprzedażowy napisać. Pisanie nigdy nie było moją mocną stroną, poza tym nie wiedziałem jak się do tego zabrać, a w tym kursie wszystko jest podane jak kawa na ławę. Po kursie napisałem list sprzedażowy i zamieściłem go na swojej stronie: www.diety.ch . Jestem bardzo podekscytowany tym kursem i nie mogę się doczekać kiedy zacznie działać. zamierzam wypromować swoją stronę zgodnie z metodą, w której opisałeś jak pozyskać klienta za 5gr. Wracając do kursu. Jest prowadzony w bardzo wygodny sposób - nie trzeba nigdzie wyjeżdżać, dzięki czemu odchodzą dodatkowe koszty. Dodatkowo można pobrać mp3 i słuchać w samochodzie, autobusie czy na spacerze oraz można pobrać pdfa i śledzić tekst."

uczestnik szkolenia: Sławomir Kobus
Doradca Kontroli Wagi www.Diety.ch - Bydgoszcz

skobus()interia.pl

"... oczywiście bardzo chętnie wystawię za uczestnictwo w kursie pozytywną OPINIĘ. Wiele zawartych informacji utwierdziło mnie w przekonaniu, iż moje dotychczasowe poczynania są właściwe. Uzupełniłam swoje dotychczasowe wiadomości o nowe metody tworzenia ofert. Uważam, że taki sposób nauki, czy pozyskiwania informacji jest idealny dla osób, które nie mają możliwości uczestnictwa w kursach w określonym czasie, sami decydujemy czy słuchamy kursu jadąc do pracy, uprawiając Nordic walking, czy czytając do poduszki."

uczestniczka szkolenia: Daria Jondro
Dyrektor Handlowy EUROPEUM Centrum Tłumaczeń - www.europeum.com.pl - Wrocław

daria.jondro()europeum.com.pl

"... jeden tydzień, a mam już ofertę, którą napisałam z Twoją pomocą. Teraz jak powiedziałeś muszę ją przetestować i dopracować drobne szczegóły. "

uczestniczka szkolenia: Jolanta Bielecka - Poznań
jolanbi()wp.pl

"... bałem się, że będę brał udział w szkoleniu z większością czasu bezowocnie przegadanego przez prowadzącego, którego głównym celem będzie autopromocja własnej osoby i sprzedaż uczestnikom następnych szkoleń.

Szkolenie jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia jest inne. Pan skupia się rzeczywiście na problemach uczestnika przekazując mu wiedzę, porady i motywuje go do wykonywania ćwiczeń. Efekt - wczoraj rozdaliśmy ulotki z naszą nową ofertą, a dziś w sklepie sprzedawcy mają co robić."

uczestnik szkolenia: Mieczysław Lampa - Kraków
lamper_81()o2.pl

"... z języka polskiego w liceum nie byłem orłem i pisanie paru dobrych zdań w mim przypadku graniczyło z cudem. Jestem bardzo zadowolony, że mogłem uwierzyć we własne siły a pisanie ofert przychodzi mi teraz łatwiej... "

uczestnik szkolenia: Grzegorz Sondel - Warszawa
sondel()2gb.pl

"... bonus, który dostałam na zakończenie szkolenia jest super. Niektórzy za takie informacje podczas szkoleń żądają nawet kilka stówek, a wy dajecie to za darmo. Bardzo dziękuję i od ostatniego wykładu ja też chcę zostać waszym klientem pierwszej kategorii."

uczestniczka szkolenia: Katarzyna Tomiczek - Łódź
tomiczekk()interia.eu

"... dziękuję, że pokazałeś mi Łukaszu błędy jakie jeszcze niedawno robiłam w moich ofertach i zastanawiałam się co robię źle, że nie przyciągam klientów na zakupy. Z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie nowego szkolenia ukryte strategie marketingowe."

uczestniczka szkolenia: Ela Bednarz - Rybnik
gammea()go2.pl

"... jak każda pijawka polująca na okazje myślałem, że zapiszę się za darmo ale darmowe miejsca szybko wyczerpały się. Zżerany przez ciekawość na drugi dzień zapłaciłem za udział i dostałem od ciebie wiedzę, która jest warta minimum dziesięć razy więcej. Dzięki."

uczestnik szkolenia: Marek Barnaś - Toruń
m.barnas()vp.pl

W jaki sposób będzie przebiegać Twoje szkolenie?

Zamiast zasypywać Cię godzinami materiału z którego można zapamiętać znikomy procent wiedzy otrzymasz dostęp do kolejnych 6 wykładów warsztatu., które będą zawierać:

  • 88 slajdów prezentacji z wykładem audio, przykładami i zadaniami do wykonania dla Ciebie (prawie 3 godziny materiału),

  • pliki mp3 z nagranymi wykładami (razem prawie 3 godziny nagrań), które możesz pobrać w łatwy sposób i możesz ich słuchać podczas podróży, odpoczynku czy uprawiania sportu,

  • transkrypty każdej części warsztatu do pobrania w postaci plików pdf

Materiały możesz zapisać na dysku twardym Twojego komputera. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak będą przebiegały wykłady, to możesz wziąć teraz za darmo udział w pierwszej z sześciu części warsztatu "Jak Stworzyć Ofertę Nie Do Odrzucenia?" klikając w poniższy link.

Jak napisać ofertę, która trudno odrzucić

Kolejne partie materiału możesz przerabiać we własnym, najbardziej dogodnym dla Ciebie tempie i o najbardziej dogodnej porze dnia lub nocy. Dzięki temu uzyskasz pełną swobodę w uczeniu się. To od Ciebie będzie zależeć kiedy i jak dużo materiału będziesz chciał lub chciała poznać. W dodatku będziesz mógł lub mogła uczyć się w najbardziej odpowiadających Ci porach dnia (nocy) i komfortowych warunkach Twojego domu albo biura czy nawet podczas urlopu. Tylko od Ciebie będzie zależeć jak, gdzie i kiedy będziesz się uczyć.



Jaka będzie Twoja inwestycja?

Ucząc się tą metodą oszczędzasz zarówno swoje pieniądze jaki i czas. Twoja inwestycja w to szkolenie internetowe może być tak atrakcyjna dla Ciebie bez żadnych ukrytych opłat, bo nie ponosisz kosztów wynajmu sali szkoleniowej, dojazdu oraz noclegu w hotelu trenera i jego asystentów, cateringu, logistyki sprzętu i materiałów szkoleniowych. Do tego nie ponosisz własnych kosztów dojazdu czy posiłków, a wartość udostępnionych bonusów, które wkrótce otrzymasz podczas tego szkolenia klikukrotnie większa jest od tej niewielkiej kwoty jaką teraz zainwestujesz:

tylko 127,00 zł z VAT

Twoją inwestycję chroni Bezwarunkowa Gwarancja Satysfakcji

Jesteśmy gotowi wziąć na siebie WSZELKIE ryzyko wynikające z Twojego uczestnictwa w tym internetowym warsztacie. Jeśli w ciągu 90 dni od rozpoczęcia warsztatu z jakiegoś powodu uznasz, że zaproponowana formuła zdobywania wiedzy Cię nie satysfakcjonuje i powiadomisz nas o tym, bez pytania zwrócimy Ci 100% kwoty, jaką zapłaciłeś/aś za ten internetowy warsztat.

Możemy sobie pozwolić na 100% gwarancję zwrotu pieniędzy, tylko dlatego, że wiemy, iż informacje, które zaraz otrzymasz pomogą Ci w krótkim czasie powiększyć sprzedaż i zyski Twojej Firmy.

Pozdrawiam i do usłyszenia podczas Twojego warsztatu,

Łukasz Stokłosa
trener, doradca marketingowy i strategiczny
twórca i właściciel firmy DobraStrategia.pl

Przejdź TUTAJ
by dowiedzieć się od czego zacząć
pisanie oferty handlowej

Zapisy wstrzymane

© 2007-2018 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle