Asertywne reagowanie na zachowania klienta
w kontakcie sprzedażowym
Â
Profil uczestnika:
Po szkoleniu uczestnik:
Korzyści organizacji:
Podniesienie skuteczności pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta dzięki umiejętności asertywnego reagowania. Zwiększenie ich motywacji i zadowolenia z pracy.
Trener, szkoleniowiec
Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.
Certyfikaty i zaświadczenia
Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.
Szkolenie w liczbach
Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia
Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:
W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.
Wymagania techniczne
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.
Plan kursu "Asertywność w sprzedaży" wraz z poruszanymi zagadnieniami
Â
Kurs zamieszczony jest również jako moduł pakietu szkolenia:
Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna.