Modelowanie i animacja postaci do gry w 3ds Max




Zdobądź to, na co tak długo czekasz!


Modeluj i animuj
postacie do gier.




Witaj przyszły twórco modeli i animacji postaci do gier,

Wyobraź sobie, że przychodzi Ci do głowy pomysł stworzenia postaci do gry.
Widzisz dokładnie jej kolory, kształt, teksturę,
materiał, a nawet potrafisz poczuć jej chropowatość, a może delikatność.

Po chwili nadajesz swojej postaci dynamikę, kontrolujesz każdy ruch, każdy centymetr zmiany położenia. Masz przed sobą jej pełny obraz, czujesz jakby żyła i myślisz sobie, jak fantastycznie byłoby stworzyć naprawdę taką postać i pokazać ją światu.


Na pewno już wiesz, że istnieją genialne programy, które umożliwiają zrealizowanie Twojej wizji.

Zobacz, jak otwierasz program 3ds Max, wiesz co masz do wykonania i po kolei korzystając z odpowiednich narzędzi, na ekranie Twojego komputera ukazuje obraz zbliżony do tego, który kłębił się od dłuższego czasu w Twoich myślach.
Ulepszasz, go aby był jak najbardziej realistyczny.


Może czujesz teraz lekką złość, bo nie posiadasz jeszcze takich umiejętności,
a już chcesz stworzyć swoją postać i nadać jej ruch.


Świetnie to rozumiem, też się czasami denerwuję, jeśli nie mogę natychmiast zrealizować swoich pomysłów.

Jeszcze bardziej frustrujące jest to, jak szukamy pomocy w Internecie: czytamy fora, przeglądamy strony internetowe, mijają kolejne godziny, a nadal jesteśmy daleko od celu, który chcemy osiągnąć.

Jak na to zaradzić?

Mam dla Ciebie propozycję, która raz na zawsze rozwiąże ten problem i otworzy przez Tobą drzwi do fantastycznego świata, który to Ty będziesz tworzył.

Przygotowałem dla Ciebie nowy kurs video z lektorem w języku polskim.
Twój osobisty nauczyciel poprowadzi Cię krok po kroku po tajnikach pracy
na przykładzie stworzenia i zaanimowania postaci z Gwiezdnych Wojen.


Jakie umiejętności zdobędę na kursie?

Otrzymasz potężną dawkę wiedzy, dzięki której zdobędziesz umiejętność
tworzenia i animowania postaci do gier.


Na wstępie:

- poznasz lub przypomnisz sobie interface 3DS Max 2010,

- zaczniesz poprawnie wykorzystywać podstawowe narzędzia:
select, move, rotate, scale,
Customize User interface,
Material Editor, Rendering.

* jeśli po pierwszy będziesz mieć styczność z programem 3ds Max
to ten wstęp jest specjalnie dla Ciebie - dzięki niemu bez przeszkód
przejdziesz przez cały kurs

* jeśli to nie będzie Twój pierwszy raz możesz zrobić sobie powtórkę
lub od razu przejść do kursu


Następnie przechodzimy do zaawansowanych
zagadnień i narzędzi, czyli sedna kursu,

Po pierwsze wymodelujemy postać do animacji:
- nauczysz się wykorzystywać:
editable poly, extrude, slice plane,
mirror, symmetry (modyfikator),
snaps toggle, scale, clone.

Dalej zajmiemy się mapowaniem naszego modelu:
- poznasz i wykorzystasz
UVW Map (modyfikator), UVW Unwap (modyfikator),
Edit UVW's, Material Editor, Diffuse Channel,
- dokonamy edycji siatki na powierzchni,
- wypalimy siatkę w celu eksportacji do programów 2D,
- nałożymy gotowe textury na model.

Na koniec zajmiemy się perełką tego kursu, czyli animacją:
- dowiesz się jak animować poprzez
Select and Link, Bones,
IKHI Solver, dummies (helpers),
soft Selection (edit. poly),
Auto Key, Keys (klucze),

- poznasz logikę linkowania (grupowania) obiektów,
- wykorzystamy systemy bones,
- stworzymy łańcuchy IKHI,
- nauczysz się kontrolować postać,
- zrobimy animację postaci w trybie Auto Key,
- dokonamy edycji kluczy (Keys).


Możliwe, że powyższe pojęcia mogą brzmieć dla Ciebie strasznie, ale gwarantuję Ci, że dzięki pracy z tym kursem wszystko stanie się jasne i osiągniesz swój cel - będziesz tworzyć
i animować postacie do gier.





Przedstawiam Ci serię screenów z kursu:




Z takiej "bryłki" powstanie postać z Gwiezdnych Wojen Uśmiech




Modelujemy wykorzystując blueprinty,
które otrzymasz wraz z kursem.




Prace wykończeniowe modelu...





Gotowy model Bug Warrriora już z nałożonymi teksturami,
które również otrzymasz w kursie.





Trzeba mu dać kości Uśmiech





Pracujemy nad animacją.




Bezpośredni rezultat Twojej pracy z kursem to wymodelowany Bug Warrior z nałożonymi materiałami, teksturami i jego animacją, którą dzięki zdobytym umiejętnościom rozbudujesz według własnej wyobraźni.


Czy już wiesz, co będzie robił Twój Bug Warrior?
Może stoczy walkę z drugim? :
)



Co jeszcze otrzymam razem z kursem?

Oprócz materiału video z lektorem w języku polskim będziesz mieć do dyspozycji tekstury, blueprinty oraz pliki maxa z programu. Dzięki temu współpraca z kursem będzie łatwa i przyjemna.


Jaka jest cena tego kursu?

Proszę Cię o odpowiedź na kilka pytań:

- ile kosztowałyby Cię korepetycje z prywatnym nauczycielem?

- ile zajęłoby Ci czasu wyszukanie wszystkiego w Internecie,
poskładanie w całość i próba nauczenia się czegokolwiek?

- jak bardzo cenny jest Twój czas?

- czy lubisz się uczyć szybko i przyjemnie?

- czy łatwo byłoby znaleźć nauczyciela, który:

# ma dla Ciebie czas o każdej porze,

# pokaże Ci tę samą czynność nawet 1000 razy,

# nie przedłuża lekcji, aby więcej zarobić,
liczy się dla niego efekt i nabyte umiejętności,

# możesz go mieć zawsze przy sobie.


Czy udało Ci się wszystko podliczyć?
300 zł, 500zł, 1000 zł?



Kurs Video modelowania i animacji postaci do gry
z lektorem
w języku polskim
możesz otrzymać dzisiaj za 97zł
tylko 97 zł


Przesyłka listem poleconym priorytetowym za darmo.


Jak złożyć zamówienie?

Kliknij:





Zamów kurs już teraz

  a otrzymasz cenną wiedzę i zdobędziesz umiejętności,
które pozwolą Ci modelowanie i animowanie postaci do gry,
  zbudujesz sobie solidne podstawy do dalszego rozwoju,
  stworzysz poruszającego się Bug Warriora,
  Twoim nauczycielem będzie doświadczona osoba,
która na co dzień zajmuje się grafiką 3D,
  do kursu otrzymasz tekstury, blueprinty i pliki programu,
  zaoszczędzisz mnóstwo czasu,
  Twoja nauka będzie przyjemna i zrozumiała,
kurs jest z polskim lektorem,
  kurs otrzymasz na firmowej płycie DVD z autorskim nadrukiem,
  otrzymasz dowód zakupu - paragon fiskalny lub rachunek (dla firm),
  kurs zostanie wysłany w ciągu 24h od opłacenia zamówienia,
  bezpieczną przesyłką poleconą priorytetową.






100% zadowolenia albo zwrot pieniędzy

GWARANCJA SATYSFAKCJI


Daję Ci 100% gwarancji,
że oferowany pakiet będzie dla Ciebie wartościowy.
Gdy uznasz, że jest inaczej, to wystarczy, że w ciągu
10 dni od otrzymania płyt poinformujesz mnie
o tym, a ja w tym czasie odeślę Ci zapłaconą kwotę.



Adam Kowalczyk, Zespół Ivones



PS. Czy wiesz, że dzięki pracy z tym kursem wymodelujesz postać do gry, a następnie stworzysz animację? Jestem tego pewien, dlatego daję Ci 100% Gwarancji Satysfakcji. W razie pytań pisz na e-mail: kurs3dsmax[malpka]ivones.pl



Zapisy wstrzymane