Zdobądź to, na co tak długo czekasz! Modeluj i animuj postacie do gier.
Witaj przyszły twórco modeli i animacji postaci do gier, Wyobraź sobie, że przychodzi Ci do głowy pomysł stworzenia postaci do gry. Widzisz dokładnie jej kolory, kształt, teksturę, materiał, a nawet potrafisz poczuć jej chropowatość, a może delikatność. Po chwili nadajesz swojej postaci dynamikę, kontrolujesz każdy ruch, każdy centymetr zmiany położenia. Masz przed sobą jej pełny obraz, czujesz jakby żyła i myślisz sobie, jak fantastycznie byłoby stworzyć naprawdę taką postać i pokazać ją światu. Na pewno już wiesz, że istnieją genialne programy, które umożliwiają zrealizowanie Twojej wizji. Zobacz, jak otwierasz program 3ds Max, wiesz co masz do wykonania i po kolei korzystając z odpowiednich narzędzi, na ekranie Twojego komputera ukazuje obraz zbliżony do tego, który kłębił się od dłuższego czasu w Twoich myślach. Ulepszasz, go aby był jak najbardziej realistyczny. Może czujesz teraz lekką złość, bo nie posiadasz jeszcze takich umiejętności, a już chcesz stworzyć swoją postać i nadać jej ruch. Świetnie to rozumiem, też się czasami denerwuję, jeśli nie mogę natychmiast zrealizować swoich pomysłów. Jeszcze bardziej frustrujące jest to, jak szukamy pomocy w Internecie: czytamy fora, przeglądamy strony internetowe, mijają kolejne godziny, a nadal jesteśmy daleko od celu, który chcemy osiągnąć.
Jak na to zaradzić? Mam dla Ciebie propozycję, która raz na zawsze rozwiąże ten problem i otworzy przez Tobą drzwi do fantastycznego świata, który to Ty będziesz tworzył. Przygotowałem dla Ciebie nowy kurs video z lektorem w języku polskim. Twój osobisty nauczyciel poprowadzi Cię krok po kroku po tajnikach pracy na przykładzie stworzenia i zaanimowania postaci z Gwiezdnych Wojen.
Jakie umiejętności zdobędę na kursie? Otrzymasz potężną dawkę wiedzy, dzięki której zdobędziesz umiejętność tworzenia i animowania postaci do gier.
Na wstępie:
- poznasz lub przypomnisz sobie interface 3DS Max 2010, - zaczniesz poprawnie wykorzystywać podstawowe narzędzia: select, move, rotate, scale, Customize User interface, Material Editor, Rendering. * jeśli po pierwszy będziesz mieć styczność z programem 3ds Max to ten wstęp jest specjalnie dla Ciebie - dzięki niemu bez przeszkód przejdziesz przez cały kurs * jeśli to nie będzie Twój pierwszy raz możesz zrobić sobie powtórkę lub od razu przejść do kursu Następnie przechodzimy do zaawansowanych zagadnień i narzędzi, czyli sedna kursu, Po pierwsze wymodelujemy postać do animacji: - nauczysz się wykorzystywać: editable poly, extrude, slice plane, mirror, symmetry (modyfikator), snaps toggle, scale, clone. Dalej zajmiemy się mapowaniem naszego modelu: - poznasz i wykorzystasz UVW Map (modyfikator), UVW Unwap (modyfikator), Edit UVW's, Material Editor, Diffuse Channel, - dokonamy edycji siatki na powierzchni, - wypalimy siatkę w celu eksportacji do programów 2D, - nałożymy gotowe textury na model. Na koniec zajmiemy się perełką tego kursu, czyli animacją: - dowiesz się jak animować poprzez Select and Link, Bones, IKHI Solver, dummies (helpers), soft Selection (edit. poly), Auto Key, Keys (klucze), - poznasz logikę linkowania (grupowania) obiektów, - wykorzystamy systemy bones, - stworzymy łańcuchy IKHI, - nauczysz się kontrolować postać, - zrobimy animację postaci w trybie Auto Key, - dokonamy edycji kluczy (Keys).
|
Możliwe, że powyższe pojęcia mogą brzmieć dla Ciebie strasznie, ale gwarantuję Ci, że dzięki pracy z tym kursem wszystko stanie się jasne i osiągniesz swój cel - będziesz tworzyć i animować postacie do gier.
|
Przedstawiam Ci serię screenów z kursu: Z takiej "bryłki" powstanie postać z Gwiezdnych Wojen  Modelujemy wykorzystując blueprinty, które otrzymasz wraz z kursem. Prace wykończeniowe modelu... Gotowy model Bug Warrriora już z nałożonymi teksturami, które również otrzymasz w kursie. Trzeba mu dać kości Pracujemy nad animacją.
Bezpośredni rezultat Twojej pracy z kursem to wymodelowany Bug Warrior z nałożonymi materiałami, teksturami i jego animacją, którą dzięki zdobytym umiejętnościom rozbudujesz według własnej wyobraźni. Czy już wiesz, co będzie robił Twój Bug Warrior? Może stoczy walkę z drugim? :) Co jeszcze otrzymam razem z kursem?
Oprócz materiału video z lektorem w języku polskim będziesz mieć do dyspozycji tekstury, blueprinty oraz pliki maxa z programu. Dzięki temu współpraca z kursem będzie łatwa i przyjemna. Jaka jest cena tego kursu?
Proszę Cię o odpowiedź na kilka pytań: - ile kosztowałyby Cię korepetycje z prywatnym nauczycielem? - ile zajęłoby Ci czasu wyszukanie wszystkiego w Internecie, poskładanie w całość i próba nauczenia się czegokolwiek? - jak bardzo cenny jest Twój czas? - czy lubisz się uczyć szybko i przyjemnie? - czy łatwo byłoby znaleźć nauczyciela, który: # ma dla Ciebie czas o każdej porze, # pokaże Ci tę samą czynność nawet 1000 razy, # nie przedłuża lekcji, aby więcej zarobić, liczy się dla niego efekt i nabyte umiejętności, # możesz go mieć zawsze przy sobie.
Czy udało Ci się wszystko podliczyć? 300 zł, 500zł, 1000 zł?
Kurs Video modelowania i animacji postaci do gry z lektorem w języku polskim możesz otrzymać dzisiaj za 97zł tylko 97 zł Przesyłka listem poleconym priorytetowym za darmo. Jak złożyć zamówienie?
|
Kliknij:
Zamów kurs już teraz
|
|
a otrzymasz cenną wiedzę i zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci modelowanie i animowanie postaci do gry,
|
|
|
zbudujesz sobie solidne podstawy do dalszego rozwoju,
|
|
|
stworzysz poruszającego się Bug Warriora,
|
|
|
Twoim nauczycielem będzie doświadczona osoba, która na co dzień zajmuje się grafiką 3D,
|
|
|
do kursu otrzymasz tekstury, blueprinty i pliki programu,
|
|
|
zaoszczędzisz mnóstwo czasu,
|
|
|
Twoja nauka będzie przyjemna i zrozumiała, kurs jest z polskim lektorem,
|
|
|
kurs otrzymasz na firmowej płycie DVD z autorskim nadrukiem,
|
|
|
otrzymasz dowód zakupu - paragon fiskalny lub rachunek (dla firm),
|
|
|
kurs zostanie wysłany w ciągu 24h od opłacenia zamówienia,
|
|
|
bezpieczną przesyłką poleconą priorytetową.
|
|
100% zadowolenia albo zwrot pieniędzy
GWARANCJA SATYSFAKCJI Daję Ci 100% gwarancji, że oferowany pakiet będzie dla Ciebie wartościowy. Gdy uznasz, że jest inaczej, to wystarczy, że w ciągu 10 dni od otrzymania płyt poinformujesz mnie o tym, a ja w tym czasie odeślę Ci zapłaconą kwotę.
Adam Kowalczyk, Zespół Ivones
|
PS. Czy wiesz, że dzięki pracy z tym kursem wymodelujesz postać do gry, a następnie stworzysz animację? Jestem tego pewien, dlatego daję Ci 100% Gwarancji Satysfakcji. W razie pytań pisz na e-mail: kurs3dsmax[malpka]ivones.pl
|