Jak stworzyć OFERTĘ, której nie można się oprzeć

Oto prawdziwa historia sukcesu, który narodził się dzięki zastosowaniu najlepszych technik marketingowych (dowiesz się o nich w tym raporcie).

1 marca 2007 roku zorganizowałem konferencje promującą książkę „Czas na biznes”. Początkowo miała być to Konferencja dla 150 osób i z takim założeniem zacząłem promocję. W ciągu doby sprzedaliśmy 40 miejsc, reszta poszła w ciągu kolejnych 3 dni. Okazało się, że 150 miejsc to za mało. Jest znacznie więcej chętnych na konferencję.

Przekonfigurowaliśmy salę tak, aby pomieściła jeszcze 50 osób. Kolejne 50 miejsc zostało wykupione w ciągu jednego dnia (z poniedziałku na wtorek). Gdy przyszedłem do pracy we wtorek rano, mieliśmy sprzedanych miejsc więcej niż miejsc na sali!

W końcu musiałem zamówić większą salę na 400 miejsc. Ale i to nie pomogło. Ostatecznie zamknąłem zapisy przed czasem. Gdy spłynęły wszystkie płatności, było ich 420! Na szczęście część osób nie przyjechała ;).

Piotr Majewski

Pomyśl tylko.

Ponad 420 sprzedanych przed czasem miejsc, przy planowanych 150. Na zapełnienie tak dużej sali potrzebowałem tylko 12 dni. To wszystko, dzięki wykorzystaniu 5 prostych technik oraz Strategii Mocnego Uderzenia, które WŁAŚCIWE wykorzystane, dają imponujący efekt liczony w setkach , tysiącach a nawet dziesiątkach tysięcy zamówień.

Oto sekret najskuteczniejszych e-biznesmenów…

Nowy Raport: Dowiedz się jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia i na czym dokładnie polega Strategia Mocnego Uderzenia.

Piotr MajewskiOd: Piotr Majewski
TEMAT:
Poznaj 5 potężnych technik zwiększających skuteczność oferty (niezależnie w jakiej branży jesteś).


Drogi Przedsiębiorco,

Jeśli myślisz, że chodzi o obniżanie ceny, to jesteś w błędzie. Oto one:

  1. Zwiększenie ceny – jak, umiejętnie podnosząc cenę, sprawić aby klienci zrobili to, czego Ty chcesz. Poznaj mało znaną i wykorzystywaną prostą technikę, która sprawiła, że klienci wydzwaniali z prośbami o natychmiastowe przyjęcie ich zamówienia.

  2. Bonusy i darmowe dodatki - co dokładnie trzeba zrobić i jakie bonusy dawać, aby zwiększyć sprzedaż? Poznaj najczęstsze błędy, które e-biznesmeni popełniają przy dawaniu darmowych bonusów oraz jakie cechy, zwieszają ich atrakcyjność.

    Nauczysz się też, jaki powinien być bonus, aby klienci kupowali Twój produkt tylko dla niego. (odpowiedź może Cię zaskoczyć)

  3. Ograniczona liczba produktów – jak przeprowadzić promocję z ograniczoną liczbą produktów? Jak sprytnie wykorzystać ograniczony limit pierwszej promocji, aby zarobić jeszcze więcej pieniędzy na następnej. (być może już kiedyś wziąłeś udział w takiej promocji nie zdając sobie z tego nawet sprawy).

  4. Ograniczenie czasu - jeden z najczęściej wykorzystywanych sposobów zwiększenia skuteczność oferty. Problem w tym, że większość ludzi, popełnia jeden prosty błąd, który sprawia, że ludzie nie kupują tak wiele jakby mogli.

  5. Gwarancja satysfakcji i odwrócenie ryzyka - chyba każdy wie, że zaoferowanie pełniej gwarancji satysfakcji zwiększa skuteczność oferty. Problem w tym, że nie każdy wie co trzeba robić i jak wykorzystać gwarancję, żeby przełożyła się na więcej zamówień.
BONUS:

Strategia mocnego uderzenia – jest to potężna technika polegająca na przyciągnięciu jak największej ilości klientów w możliwie najkrótszym czasie (nie chodzi tu tylko o obniżkę ceny).

Sam przemyśl i zdecyduj, który z tych sposobów na zwiększenie sprzedaży możesz zastosować w swoim biznesie albo, który z nich już zastosowałeś i czy przyniósł Ci oczekiwany rezultat?

Biorąc udział w kursie nauczysz się:

  1. Jakie są najlepsze narzędzia do skutecznego promowania produktów w Internecie? (najsilniejsze z nich są zupełnie darmowe)

  2. Tego nie możesz przegapić! Jak ustalić optymalną cenę dzięki której na Twoim koncie pojawi się najwięcej pieniędzy?

  3. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy promocji produktów, które niszczą cały potencjał produktu?

  4. Co to jest Strategia Mocnego Uderzenia i jak możesz ją wykorzystać w swoim biznesie?

  5. Jak dobierać i odpowiednio łączyć, różne techniki zwiększania sprzedaży?

  6. Które sposoby motywowania do zakupu klientów są najlepsze i dadzą Ci największy zysk?

  7. Co zrobić, aby klienci nie odkładali na później decyzji o zakupie i od razu kupowali Twój produkt?

  8. Jak odpowiednio pisać o promocjach, aby klienci potrafili zrozumieć, na czym dokładnie polega promocja i jak z niej skorzystają?

  9. Co robić, aby mimo bezwarunkowej gwarancji nie zostać zasypanym przez żądania zwrotu?

  10. Jak podwyższając cenę, motywować ludzi do kupienia Twoich produktów?

  11. Dlaczego czasami warto zrezygnować z natychmiastowego większego zysku aby w przyszłości zarobić więcej?

  12. Jak budować swoja wiarygodność, aby klienci ufali Ci i chcieli kupować Twoje produkty?

Pomyśl o ile skuteczniejsze były by Twoje promocje gdybyś posiadał tę wiedzę już wcześniej i ile więcej było by pieniędzy w Twoim portfelu, dzięki tym technikom?

Nawet nie próbuj się zastanawiać, ile być może straciłeś pieniędzy nie zdając sobie sprawy z błędów, które popełniałeś, a których dzięki temu kursowi już nigdy nie popełnisz.

Podsumowując, podczas tego szkolenia:

  1. Pokażę (na konkretnych przykładach) i szczegółowo omówię strategie i techniki zwiększające wartość oferty i pozwalające w błyskawicznym tempie sprzedać zakładaną liczbę produktów lub usług.
     
  2. Nauczę Cię, jak wyciągnąć to, co najlepsze z tych wszystkich najskuteczniejszych technik marketingowych i która z tych technik będzie najlepsza dla Twojego biznesu.

Całą tą praktyczną i gotową do natychmiastowego użycia, wiedzę otrzymali już uczestnicy kursu:

Jak stworzyć ofertę,
której nie można się oprzeć?

Jak stworzyć ofertę, której nie można się oprzeć?

Ty możesz być następny, wystarczy, ze zapiszesz się na kurs a otrzymasz dostęp do:

  1. Prawie półtora godzinnego nagrania z omówieniem poszczególnych technik i strategii tworzenia oferty, której nie można się oprzeć (dokładnie 1:24:49)

  2. 27 slajdów z najważniejszymi informacjami i konkretnymi przykładami zdań, użytych w różnych promocjach (możesz je wykorzystać w swoim biznesie).

Dodatkowo ZA DARMO dostaniesz:

EBOOK: Make Your Price Sell – Kena Envoya
Publikacja, która tłumaczy jak ustalić optymalna cenę produktu. Nie musisz tracić pieniędzy na drogie badania rynku, wystarczy, że przestudiujesz tego ebooka i wyznaczysz najlepszą cenę. E-book ten podpowie Ci, jak przeprowadzić samodzielnie lub odpłatnie profesjonalne badanie ceny.

Specjalny skrypt, odmierzający czas promocji.
Skrypt, możesz wstawić na swoja stronę, aby odliczał na żywo czas do końca promocji co zmobilizuje klientów do szybszego kupowania.

Oba bonusy znajdziesz na stronie kursu.

Nie będę Cię prosił, żebyś mi ufał na słowo, sam przez 30 dni sprawdź bez żadnego ryzyka, czy wszystko co powiedziałem jest prawdą?

Zapisz się na kurs teraz, wypełnij formularz po lewej stronie.


Do zobaczenia w środku,

Piotr Majewski
autor bestsellera „Czas na e-biznes

P.S. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale być może wielokrotnie wpadałeś w sidła handlowców, którzy wiedzieli „Jak stworzyć ofertę, której nie można się oprzeć” Poznaj najskuteczniejsze techniki najlepszych marketerów i zapisz się na kurs. (wszystko sprawdzone w praktyce i poparte rzeczywistymi przykładami).

P.P.S. GWARANTUJĘ SATYSFAKCJĘ: Gwarancja satysfakcjiJeżeli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że ten praktyczny kurs „Jak stworzyć ofertę, której nie można się oprzeć” nie spełnia Twoich oczekiwań i nie daje Ci wiedzy wartej kilkanaście razy więcej niż cena tego kursu, daj mi o tym znać, natychmiast zwrócę Ci 100% Twoich pieniędzy. Wystarczy, że wyślesz mail na adres faktury@majewskibc.pl i napiszesz że, chcesz zwrot pieniędzy. Grzecznie zwrócę Ci pieniądze.


O autorze kursu, Piotrze Majewskim

Piotr Majewski Piotr Majewski jest prawdopodobnie najbardziej znanym doradcą małych i średnich e-biznesów w Polsce. Uczy poprzez swoje publikacje, doradza i szkoli od 2000 roku.

Jest redaktorem serwisu CzasNaE-Biznes liczącego 60 000 czytelników i administratorem Polskiego Forum E-Biznesu. Napisał bestseller Czas na e-biznes. Stworzył najpopularniejszy system mailingowy w Polsce - FreeBot.pl, z którego korzysta kilkanaście tysięcy osób.

Piotr zaprojektował również 3 dni wykładów i ćwiczeń i napisał ponad 300-stronnicowy poradnik do największego projektu szkoleniowego w historii polskiego e-biznesu. W dotowanych przez Unię Europejską szkoleniach RozwijamyEBiznes.pl wzięło udział 4000 przedstawicieli polskich firm. Niemalże wszyscy wykładowcy w tym projekcie pochodzą z rekomendacji Piotra.

Piotr jest też pomysłodawcą i głównym organizatorem Ogólnopolskiej Konferencji E-Biznesu i Inwestowania, która co roku gromadzi w Warszawie kilkaset właścicieli e-biznesów i osób zainteresowanych inwestowaniem.

Zapisy wstrzymane