Marzę o kupieniu rzutnika multimedialnego – wierzę, że może się przydać do bardzo wielu rzeczy.
Jestem jednak zupełnie pewny, że bardzo wielu posiadaczy czy użytkowników tego sprzętu wykorzystuje go w sposób niewłaściwy, bardzo często „taszcząc” go ze sobą do działań, w których wystarczą inne środki. Więcej – te inne środki okazują się być często lepsze a są bez porównania tańsze.
Zobacz jak wygląda panel szkolenia - kliknij [tutaj]
Zazdroszczę tym, którzy do swoich zajęć wykorzystują zawsze swoją salę - gabinet. Podwójnie zazdroszczę tym, którzy to miejsce mają wyposażone w telewizor czy wspomniany rzutnik multimedialny. Nie miałem tych możliwości. Najczęściej uczyłem i uczę w różnych salach i pomieszczeniach. Dodatkowo ruszam do różnych miejsc, gdzie prowadzę szkolenia. To są różne miejsca na mapie, ale też różne jeśli chodzi o ich wygląd i funkcjonalność.
ffff00">Przez te lata doświadczeń skonstruowałem rzutnik multimedialny który sprawdza się we wszystkich tych miejscach.
Nie twierdzę, że zawsze i wszędzie moja technika wygrywa i zawsze będzie lepsza od tego, co zaoferować może multimedialny rzutnik. Zapraszam do uczciwego spojrzenia na obie te techniki. Zapraszam do poznania nowego stylu pracy.
Czy jesteś tym człowiekiem, który uważa, że dzisiejszych czasach samo mówienie nie wystarcza?
Z pewnością czujesz, że warto swoją katechezę (wykład, prezentację) ilustrować obrazem, wykresem, cytatem, myślą. Widzisz i zazdrościsz, że inni mają do swojej dyspozycji multimedialny rzutnik? Niepotrzebnie! W bardzo wielu sytuacjach możesz się bez tego obyć, zastąpić to innymi rozwiązaniami. I nie będą to półśrodki, ale bardzo często rozwiązania lepsze.
ffff00">Wyobraź sobie, że masz multimedialny rzutnik:
Możesz go mieć!
A tak może on działać
/embed>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>>/>
Decydując się na zakup (traktuj to jak inwestycję) ffff00">otrzymasz plik szablonu Worda zawierającego gotowe, wstępne formatowanie planszy.
to nie wszystko
Otrzymasz także ffff00">scenariusz katechezy:
Proste słowo „dziękuję” - dlaczego to tak trudno powiedzieć?
Ludzie mówią, że ciekawa. Scenariusz ten, mojego autorstwa, ffff00">zdobył 1 miejsce w konkursie:
„Dziękuję – czy to trudno powiedzieć?”
Konkurs organizowany był przez Centrum Opatrzności Bożej [info].
Plik zawiera tekst scenariusza i wszystkie potrzebne załaczniki (w dwóch wersjach - RTF i PDF).
Katecheza ta jest przykładem stylu pracy, o którym mówię w wykładzie.
to nie wszystko
Scenariusz (robiony w części podobną metodą):
Prawdziwa walentynka
Jak wykorzystać walentynki do przekazywania wartości!
Â