Pozbądź się problemów
z gotówką, zahamuj spadki sprzedaży, ograj konkurentów i zacznij wreszcie rozwijać sprzedaż budując Twoją przyszłość!

Jeśli chcesz skutecznie zahamować spadki sprzedaży w Twojej Firmie, odzyskać Klientów i ich zaufanie, sprawić, że będą u Ciebie kupowali więcej i częściej, sprawić, że łatwo zdobędziesz nowych – ten list jest być może najważniejszą wiadomością jaką kiedykolwiek przeczytałeś.

Metody, które poznasz bazują na badaniach metod rozwoju sprzedaży stosowanych przez najlepszych. Tych, którzy często stojąc przed widmem bankructwa zastosowali kilka rozwiązań sprzedażowych, co doprowadziło często do dramatycznych wzrostów w sprzedaży.

Dzięki nim radzili sobie świetnie z bogatszą, agresywniejszą konkurencją, zmniejszali koszty reklamy (powiększając często wielokrotnie jej skuteczność), sprawiali, że ich klienci zaczynali nagle sprowadzać wielu nowych wartościowych klientów, umacniali swoją pozycję rynkową i … zdarza się, ze zmieniali reguły gry w całej branży na swoją korzyść.
Mógłbym tak długo i długo, ale przejdę od razu do rzeczy: najważniejsze jest, że poznając około 40 technik najlepszych trwale powstrzymasz wpływ kryzysu na Twoją Firmę. Na dobre. Już nigdy nie będziesz miał problemów ze sprzedażą.

Techniki sprzedaży stosowane przez najlepszych: Jeśli nikt nie jest 100 razy mądrzejszy od Ciebie, dlaczego niektórzy osiągają rezultaty 100 razy lepsze?

Jeśli jest tak, że nikt nie jest 100 razy mądrzejszy od Ciebie – to znaczy, że Ci, którzy osiągają tak rażąco odmienne od Twoich efekty muszą wiedzieć więcej, prawda?

Teraz ta wiedza – jest dostępna także i dla Ciebie.

Szkolenie z nowoczesnych technik sprzedaży:

  • Jak doprowadzić do przełomu w sprzedaży w Twojej firmie? Krok po kroku.
  • Jak zdobyć tysiące nowych klientów?
  • Jak budować ich zaufanie i lojalność – już od pierwszego kontaktu?
  • Jak powiększać zyski z każdego z nich przez lata (2 sprawdzone metody) ?
  • Jak usuwać najpoważniejsze bariery zakupowe – o których nawet nie wiesz, że istnieją w Twoim biznesie!
  • Jak sprowadzić setki nowych klientów w ciągu kilku dni (często udaje się za darmo)?
  • Jak stworzysz ofertę „nie do odrzucenia”, po której jedyna rozsądną decyzją jest zakup od Ciebie?
  • Trzy najważniejsze sposoby na powiększanie wyników sprzedażowych. Dlaczego wszyscy pomijają to co oczywiste?

25+ najskuteczniejszych technik
powiększania ilości klientów.

  • Jak wyeliminować główną barierę zakupową - czynnik ryzyka w transakcji aby zdecydowanie podnieść sprzedaż? Sprzedaż dwu i wielostopniowa – przykłady metod “oswajania” klienta i natychmiastowego wiązania z firmą. Studia przypadków min: szkoły językowe, producent software w TP SA.
  • Jak wpłynąć na wybór naszego produktu/usługi? Poszukiwanie wartościowej unikalności – „wielka obietnica korzyści”. Case: Electrolux, Avis, Ikea, Biedronka, Lidl Polska, Philips.
  • Marketingowe JV – najsilniejsze narzędzie gdy chcemy szybko powiększyć ilość klientów. Studia przypadków: Jak Lukas Bank inwestując mniej niż 5% wydatków PKO BP stał się liderem przyrostu ilości kart kredytowych w 2004 i następnych? Ponadto: Businessman Magazine, Cyfra Plus, British Petroleum Polska, rynek alarmów.
  • Jak zastosować u siebie system poleceń i dlaczego należy to zrobić? Wyniki badań: skuteczność pięciu podstawowych strategii umawiania spotkań. Studium przypadku: polski telekom.
  • Tysiąc sprzedawców w Twoim dziale sprzedaży za 100 PLN miesięcznie. Studium przypadku: producent zaworów lotniczych, niezwykły sukces policji w Los Angeles – jak za 200 dol. schwytano 98 zbiegłych przestępców, Readers Digest w Polsce.
  • Sprzedaż przez telefon. Studium przypadku: od czego zależą najlepsze wyniki telemarketerek amerykańskiej korporacji w Polsce, historia sukcesu: sprzedaż telefonów gsm … przez telefon.
  • Reklama prasowa – co się sprawdza, najważniejsze zasady, które należy poznać. Jak znaleźć te ogłoszenia, które naprawdę działają? Studium przypadku: ogłoszenia w Chip-ie.
  • Jak pozyskać główne media do współpracy za darmo? Studium przypadku: jak w ciągu tygodnia mój klient znalazł się (za darmo) w Panoramie, magazynie eLife TVN, w Rzeczpospolitej, Gazecie Giełdy Parkiet oraz na głównej stronie Pulsu Biznesu?
  • Jak wykorzystać Internet jako narzędzie sprzedaży i wsparcia sprzedaży? Studium przypadku: Pfizer Inc w Polsce, warszawska firma doradcza, nietradycyjne kampanie Artmann, organizacja Dell Inc, integracja sprzedaży online i offline w Nordstrom i WallMart – przyszłość handlu.
  • Kiedy nadwrażliwość klientów na ceny staje się dużym atutem produktu? Studia przypadków: strategie w obiektach wielko-powierzchniowych, ElectroWorld, dlaczego obniżka o 1c na litrze paliwa przyniosła czysty zysk 2 mln dolarów w ciągu roku, nowo otwarty sklep przeżywa szturm klientów w weekend.
  • Wykorzystanie „Celebrity Worship Syndrome” plusy dodatnie, plusy ujemne i wpadki. Studia przypadków: ING Bank Śląski, okna VEKA, woda Hoop w trzy miesiące trafia na drugie miejsce w rankingu wód wybieranych przez klientów, BPH starannie dobiera postaci do charakteru marki, zerowy wpływ gwiazdy na piwo EB.
  • Jak skonstruować ofertę nie do odrzucenia? Jak wpływać na proces decyzyjny?

15 najważniejszych technik powiększania
vol. pojedynczego zakupu oraz powiększania
częstotliwości transakcji

  • Jak przekształcić jednorazową transakcję w stały odbiór? Studium przypadku: TU Allianz Podatki, usługi ogrodnicze, sklepy odzieżowe.
  • Dodatkowe możliwości sprzedaży produktów i usług. Studium przypadku: usługi lekarskie, architekci krajobrazu, firma maklerska, serwis zabezpieczeń sieciowych.
  • Sprzedaż ponowna - po sprzedaży, sprzedaż w ciągu 21 dni,
  • Back-end.
  • Cross-selling.
  • Up-selling, bundle, re-packing. Kiedy i w jakich sytuacjach są najskuteczniejsze, jak je stosować. Studium przypadku: Standardy w polskiej sieci sprzedaży gsm, kluczowe fragmenty rozmowy handlowej, zarabianie na produktach, których się nie produkuje, Amica, sieci hipermarketów.
  • JV – z produktami innych firm.
  • Karty i programy lojalnościowe – jak je wprowadzać, kiedy działają. Czym jest prawdziwa lojalność klienta i jak ja zdobyć?
  • Zachęty dla odbiorców aby powiększyli sprzedaż. Studium przypadku: programy motywacyjne dla odbiorców, programy lojalnościowe dla klientów ostatecznych (wyjaśnienie dlaczego nie budują lojalności i czym jest lojalność), praktyki firm komputerowych (California Access) i farmaceutycznych (dobre i złe).
  • Dodatkowe źródła przychodów firmy: umowy z konkurentami – jak zarabiać na ich produktach, wypożyczenie, barter, sprzedaż zasobów, własna baza i korzystanie z cudzych baz, pośrednictwo pomiędzy stronami.

35 najważniejszych odpowiedzi na Twoje problemy

Podczas badań jak i praktyki doradczej poznaliśmy 35 najważniejszych pytań dotyczących rozwoju biznesu – podczas spotkania omawiamy odpowiedzi (wraz z przykładami) na kazde z nich.

  1. Jak składać źródła przychodu aby pewnie i stabilnie powiększać Twoje zyski w ciągu wielu lat ?
  2. Jaką technikę zastosować aby 3-5-10 razy powiększyć skuteczność Twojej reklamy?
  3. Jak nowocześnie myśleć o rozszerzaniu grupy stałych klientów, oraz jak powiększać z niej zysk?
  4. Jak zbudować prawdziwą lojalność Twoich klientów?
  5. Jakie techniki zastosowali inni aby nawet kilkukrotnie podnieść sprzedaż i zyski – każdego roku? Jak Ty możesz je wykorzystać?
  6. Jak błyskawicznie „oswajać” klienta aby w końcu go „uwieść” i krok po kroku doprowadzić do stałych zakupów?
  7. Jak sprawić, aby nasze produkty i usługi sprawiały wysoką satysfakcję klientom?
  8. Jak wykorzystać dostęp do największych mediów [lub tych, które Ciebie interesują] zupełnie za darmo? Przykłady z Polski i gotowe rozwiązania.
  9. Jaki sposób myślenia o kliencie przyniesie Ci największe zyski przez wszystkie nadchodzące lata? Tego za nic w świecie nie powinni się dowiedzieć Twoi konkurenci.
  10. Jak tworzyć oferty Twojej Firmy, których nikt przy zdrowych zmysłach nie odrzuci? Jak potężnie wpływać na psychikę klienta nakłaniając go do zakupu?
  11. Jak usunąć podstawową barierę powstrzymującą Twoich klientów przed zakupem u Ciebie? Po jej usunięciu zdarza się, że sprzedaż rośnie kilkukrotnie nawet w ciągu miesiąca.
  12. Jak możesz sprowadzić nawet tysiące nowych klientów w ciągu kilku dni do Twojej Firmy – zupełnie za darmo? Przy stosowaniu tej techniki należy dobrze ocenić „moce przerobowe” firmy aby nie mieć problemów z nadmiarem zleceń i pracy.
  13. Jak mądrze wykorzystać wrażliwość cenową klientów aby tłumnie pojawili się u Ciebie?
  14. Jak skutecznie zachęcić klientów aby polecali Cię swoim znajomym?
  15. Jak tanio i szybko dotrzeć do niedostępnych do tej pory nowych klientów, skłonnych do zakupu?
  16. Jakie techniki możesz zastosować aby przekształcić jednorazową transakcję w stały odbiór [ADO czyli „Aż Do Odwołania”]?
  17. Jakie dodatkowe źródła zysków możesz łatwo uruchomić powiększając zysk z każdego pozyskanego klienta bez dodatkowych kosztów?
  18. Jak najprościej nakłonić dostawców [w tym konsultantów oraz agencje reklamowe] do realizacji Twoich celów – obniżając przy tym koszty stałe?
  19. Jak sprawić, żeby kontakt z Twoją Firmą był dla klienta pozytywnym i przyjemnym doświadczeniem tak aby chciał powrócić w towarzystwie znajomych?
  20. Jak wywołać w umyśle Twojego klienta „top of mind” – sytuację, gdzie Ty i Twoje firma pierwsi przychodzicie na myśl gdy klient poszukuje produktu z Twojej branży?
  21. Jak najłatwiej i najtaniej zbudujesz opinię eksperta, która wzmocni motywy zakupowe klienta na Twoja korzyść?
  22. Jak skutecznie podwyższać wartość postrzeganą Twojego produktu, tak, aby konkurencja wyglądała na kiepską i drogą?
  23. Jak najprościej nakłonić klienta aby za każdym razem zakupił więcej u Ciebie? Dzięki tylko tej jednej technice możesz zabezpieczyć finansowo Twoją firmę.
  24. Jak pisać skuteczne oferty i e-maile, które sprawiają, że klienci walą do Twych drzwi z pieniędzmi lub osobiście Cię przepraszają, gdy nie mogą kupić!
  25. Jak wpłynąć na proces decyzyjny klienta tak aby wybrał właśnie Twój produkt?
  26. Jak ograniczyć ilość klientów i jednocześnie dramatycznie podnieść zyski firmy?
  27. Jak odkryć i spieniężyć ukryte zasoby Twojej firmy? W wielu firmach zyski z tej techniki przewyższają te z tradycyjnej działalności.
  28. Jak najłatwiej i praktycznie bez żadnych kosztów możesz zmienić reguły gry w branży na Twoją korzyść?
  29. Jak sprawić aby Twoja Firma stała się dla klientów jedynym logicznym wyborem?
  30. Jak uniknąć kosztownych pułapek marketingu i reklamy? Jak uzyskać maksimum ze wszystkich działań reklamowych?
  31. Czym jest „noktowizor marketingowy” i dlaczego może stać się źródłem Twoich największych sukcesów?
  32. Jak przekonać Twoich najbardziej opornych klientów?
  33. Jak radykalnie skrócić cykle sprzedażowe w Twojej Firmie?
  34. Jakie swoje niewykorzystane zasoby możesz prawie natychmiast zamienić na gotówkę?
  35. Jak pewnie i systematycznie powiększyć przychody w czasie zastoju/kryzysu?
Poznasz dokładne odpowiedzi na te oraz wiele innych ważnych dla Twojej sprzedaży pytań.

Te techniki REALNIE DZIAŁAJĄ: Podamy Ci blisko 100 przykładów i studiów przypadku z Polski i świata (wymieniamy tutaj tylko większe i bardziej znane przedsiębiorstwa). Na przykład:

  • Philips,
  • mBank,
  • Sklep WP S.A,
  • Procter & Gamble,
  • sieć kawiarni w Polsce,
  • Daimler,
  • Electrolux,
  • Avis,
  • Ikea,
  • Biedronka,
  • Lidl Polska,
  • Ikea,
  • Geant,
  • Castorama,
  • Bosch,
  • DeWalt,
  • RTV AGD,
  • Danone,
  • Dominos Pizza,
  • Granite Rock,
  • Federal Express,
  • Saturn,
  • Media Markt,
  • PTC Era,
  • Plus Gsm,
  • sieci stacji paliw,
  • Readers Digest w Polsce,
  • ING Bank Śląski,
  • VEKA,
  • Hoop

Omówimy następujące sektory:
  1. bankowość,
  2. gastronomia,
  3. sprzęt AGD (dystrybucja i sprzedaż),
  4. telekomunikacja,
  5. budownictwo,
  6. usługi księgowe,
  7. doradztwo,
  8. służba zdrowia,
  9. i wiele wiele innych.

Ile jest w tym prawdy
i jaka jest jest jakość tego kursu?

Nie musisz wierzyć nam, posłuchaj naszych Klientów:

Mimo iż tak dobre, to są opinie osób, które widziały tylko wersję 1.0 tego szkolenia lub fragment wersji 2.0. Biorąc pod uwagę, że oprócz wersji 2.0 otrzymasz też wszystkie nagrania NTS 1.0, Ty możesz osiągnąć tylko więcej niż oni wszyscy.

Dodatkowo, po 31 dniach, otrzymasz BONUS:



Wartość:
1317 zł

(już niedostępne w sprzedaży)

29 godzin nagrań "Niewidzialne Techniki Sprzedaży 1.0"

Być może jesteś taką osobą, jak Piotr, która lubi anegdoty i długie wykłady nagrywane na żywo czasami bardziej, niż dokładnie zaplanowane wykłady prowadzące do określonego celu w najkrótszym możliwym czasie (uwielbiane przez Dariusza), jak nagrania z wersji 2.0 kursu NTS.

Dla takich osób postanowiliśmy pozostawić niedostępne w sprzedaży 29 godzin wykładów z 1 edycji kursu "Niewidzialne Techniki Sprzedaży". Ten kosztujący niedawno jeszcze 1317 zł kurs przyczynił się do wzrostu sprzedaży wielu naszych Klientów otwierając oczy nawet tym firmom, które na swoich rynkach działały kilka, nawet kilkanaście lat. Takiej wiedzy nikt wcześniej nie przedstawił w 1 produkcie w Polsce.

Dzisiaj wszystkie wykłady nagraliśmy lepiej i unikając zbędnych anegdot, ale tamten, pierwszy nasz wspólny kurs, uwielbia tak wiele osób, że postanowiliśmy dać Ci możliwość jego przesłuchania.

Lista wykładów:

  1. 3 Sposoby Zwiększania Sprzedaży (1h 22 min.)
  2. Odwracanie ryzyka (1h 20 min.)
  3. Budowanie Listy Adresowej (2h 17 min.)
  4. Składanie Źródeł Klientów (1h 5min)
  5. Systemy Rekomendacji Klientów (1h 59 min)
  6. Testowanie (1h 37 min.)
  7. JV (Współpraca) (2h 54 min.)
  8. Rynek wewnętrzny (2h 31 min.)
  9. DODATEK Jak badać oczekiwania klientów? (13 min.)
  10. Nie poluj! Hoduj! (2h 19 min.)
  11. CLV - cz1 (2h 18 min.)
  12. Cross i Up-selling oraz USP (2h 20 min.)
  13. Co zrobić, gdy odchodzi najlepszy handlowiec? (20 min.)
  14. Copywriting (2h 39 min.)
  15. DODATEK - Marketing bezpośredni (14 min.)
  16. Prosty i przyjemny biznes - cz1 (1h 56 min.)

Nie znajdziesz NIGDZIE w Polsce kursu
zbliżającego się zakresem i praktycznością wiedzy
w cenie nawet 2 razy wyższej niż nasza.

Nie zawiedziesz się - jesteśmy tego pewni.

Szkolenie poprowadzi:

dr Dariusz Świerk.

dr Dariusz ŚwierkByły partner w warszawskim oddziale międzynarodowej firmy doradczo-szkoleniowej SBI Polska. Konsultant w projektach korporacyjnych rozwoju sprzedaży i doskonaleniu obsługi klienta (Philips, Avon Corporation, ING Bank Śląski, Bertelsmann Media, Lexis Nexis, Rettig Heating, Plateforme Polska, Poczta Polska, TeliaSonera International Carrier, Telefonia Dialog, TK Telekom, Onninen Polska).

W ramach projektów Institute for International Research (największa globalna organizacja kształcąca kadrę zarządzającą) prowadził seminaria, w których uczestniczyli menedżerowie min.: Polkomtel S.A., Era GSM, Tyco, Energis, Telefonia Dialog, WURTH, Bank Inicjatyw Społeczno Ekonomicznych, Mary Kay, PZU S.A., PTK Centertel, Telewizja Kablowa UPC, BRE BANK S.A., Cyfra Plus, IBM Polska, ING Nationale Nederlanden Polska S.A., Masterfoods, Microsoft, Beiersdorf-Lechia, DUNLOP GOODYEAR, Generali TU S.A., Prumerica Financial S.A., Raben Spedycja Sp. z o.o., Danone, TU Allianz, Agros Nova, BNP Paribas Bank Polska S.A., EFL S.A., Hewlett-Packard Polska, Hochland, Pekao Financial Services, Bayer, Hestia, PZU Życie S.A., Danone, Seat Polska.

Odpowiedz na pięć najważniejszych pytań
aby dowiedzieć się jak bardzo potrzebujesz
tej wiedzy:

Aby pomóc Ci w łatwym podjęciu decyzji przygotowałem pięć pytań o znaczeniu krytycznym dla Twoje przyszłości. Starannie przeczytaj każde z nich i szczerze odpowiedz:

  • Czy znasz jeszcze inny sposób niż szkolenie na poradzenie sobie ze zmiennym rynkiem: ochronę firmy, siebie, rodziny?
  • W jaki inny sposób obronisz się przed silną konkurencją?
  • W jaki inny sposób zagwarantujesz Twojej Firmie stabilizacje finansową i rozwój?
  • W jaki inny sposób zagwarantujesz sobie sukces, na który zasługujesz i którego pragniesz?
  • Jak zagwarantujesz dobrą przyszłość sobie i bliskim przy niestabilnym i nieprzewidywalnym rynku, gdy wszystko wokół się zmienia?
Przemyśl każde z powyższych pytań.

W przeszłości właściciele firm i szefowie sprzedaży czołgaliby się po rozbitym szkle aby mieć dostęp do tak radykalnych metod powiększenia sprzedaży!

W rzeczywistości niektóre wyjaśnione u nas techniki kosztują po kilkadziesiąt tysięcy złotych (i wiele, wiele więcej), gdy są realizowane jako indywidualne doradztwo sprzedażowe.

Jeśli jesteś zainteresowany wypróbowaniem technik rozwoju Twojej sprzedaży – mam dla Ciebie miła niespodziankę!

Ile jest warta dla Ciebie Twoja przyszłość? Ile jest warta GWARANCJA Twojego sukcesu finansowego w każdym biznesie, którym się zajmiesz? (Gwarantujemy, że działają w każdym – zostały zaobserwowane i przebadane w setkach firm w dziesiątkach branż. )

Gdybyś mógł dziś ZAKUPIĆ GWARANCJE Twojego Sukcesu Finansowego do końca życia – ile byłaby ona warta? 20 tysięcy? 50 tysięcy? 200 tysięcy złotych?

Gwarantujemy wzrost sprzedaży w Twojej firmie

Dziś możesz zakupić GWARANCJE
Twojego Sukcesu Finansowego
za jedyne 1497.00 złotych brutto.

Czy Twoja przyszłość finansowa jest dla Ciebie tyle warta?

Czy masz może inna alternatywę Twojego sukcesu? Czy ktokolwiek daje Ci taką samą gwarancję satysfakcji, jak nasza?

Zaloguj się na istniejące konto Ekademia.pl

Login/E-mail:
Hasło:
     Nie wylogowuj mnie

Zaloguj/zarejestruj się
poprzez jeden z popularnych serwisów

Zapisy wstrzymane


Piotr Majewski
ul. Łańcucka 12a/8, 80-809
Gdańsk, PL
dr Dariusz Świerk
Łańcucka 12a/8, 80-809
Gdańsk, PL
Majewski Business Consulting
ul. Łańcucka 12a lok. 8, 80-809
Gdańsk, PL http://www.majewskibc.pl
Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się | Utwórz konto