Master Copywriter COACHING + DVD

Kto jeszcze chce wiedzieć,
Jak napisać OFERTĘ, która powali klienta na kolana i sprawi, że będzie błagał
o Twój produkt?

... nawet, jeśli nie masz pojęcia o pisaniu, nie chce Ci się i nie wierzysz w Twoje siły!

Chciałbyś pisać oferty, e-maile i reklamy, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów nawet w czasie kryzysu?

Powstrzymuje Cię brak praktycznej i teoretycznej wiedzy, brak wiary i zapału, brak doświadczenia? Nie wiesz jak zacząć i jak testować? Nie masz ochoty na poprawianie?

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś sobie "TAK" czytając poprzedni akapit, zobacz poniższe filmy video, które sprawią, że za 15 minut będziesz miał szkic pierwszej, znacznie lepszej niż dotychczas oferty.

Poniższe filmy video pomogą Ci przezwyciężyć KAŻDĄ przeszkodę na Twojej drodze do napisania skutecznej oferty, który stanie się koniem pociągowym Twojego biznesu, a Tobie da start w zupełnie nową przyszłość.

Dobra oferta sprawia, że wszystkie działania promocyjne i reklamowe nabierają sensu i w końcu mogą być dochodowe.

Dobra oferta jest niezbędna, nawet jeśli masz genialny produkt.

Dobra oferta sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie, nawet jeśli masz wyższe ceny niż konkurencja.

Zapomnij o męczącym pisaniu i wynajmowaniu drogich jak mało kto copywriterów. Gdy skończysz czytać i oglądać materiały na tej stronie, gdy podejmiesz słuszną decyzję, Ty, albo Twoi pracownicy będą mogli pisać szybciej, sprawniej i znacznie lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.

Techniki, które prezentujemy z powodzeniem zastosowali copywriterzy jednego z największych portali w Polsce by 2-3 razy podnieść skuteczność swoich maili.

Techniki, które prezentujemy wykorzystuje jedno z największych wydawnictw w Polsce, by generować co roku blisko 100 MILIONÓW obrotu!

Zobacz teraz pierwszy film,
który rozwieje Twoje wątpliwości
nt. pisania ofert (copywritingu):

Wykonaj to proste, 10minutowe
ćwiczenie a stworzysz już teraz
szkic bardzo dobrej oferty.




Jeśli wykonałeś rzetelnie powyższe ćwiczenie masz już pewnie około 2-3 stron tekstu, który ma w sobie szczerość, wiarę, emocje i Potężną Moc Przekonywania.

Teraz musisz tylko wziąć ten tekst i z DIAMENTU, którym z pewnością jest zrobić BRYLANT stosując odpowiednie techniki jego szlifowania.

Jakie są to techniki? Damy Ci całą wiedzę i wparcie, jakiego potrzebujesz by stać się (lub uczynić nim pracowników) PROFESJONALNYM COPYWRITEREM...

Zobacz naszą SZOKUJĄCĄ propozycję:




W ramach kursu Master Copywriter otrzymasz:

  1. Warty 497 zł Analiza Twojej oferty nagrana przez Artura i Piotra. Analizę przeprowadzimy najszybciej po miesiącu, najpóźniej w ciągu 3 miesięcy od opłacenia płyt. Podczas trwającej 15-30 minut analizy damy Ci mnóstwo wskazówek, co poprawić, gdzie się wzorować itd.

  2. Warty 1597 zł Dostęp do kilkunastu godzin analiz ofert innych uczestników kursu. Słuchając tych analiz zdobędziesz wiedzę, jaką mają doświadczeni copywriterzy. Jest to bezcenna wartość. Analizy będą dodawane na bieżąco.
  1. Warte 997 zł 6 PŁYT DVD-VIDEO z 7 godzinami praktycznej wiedzy nt. perswazji, pisania skutecznych ofert, motywacji do pisania i warsztatu copywritera.

  2. Wartą 597 zł 1 PŁYTĘ DVD zawierającą:

    1. Nagrania MP3
      1. 7 godzin NAGRAŃ MP3 z tą samą treścią, co na video
      2. 2 bardzo ważne dyskusje (31 min)
      3. 4 studia przypadków (54 min)
      4. 2 omówienia ćwiczeń (56 min)
      5. Historia mailingu Piotra (2 min)
      6. Omówienie listy kontrolnej (8 min)
    2. 7 godzin PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH z tą samą treścią, co na video
    3. 7 godzin VIDEO do oglądania na komputerze

Zawartość DVD 1 (1h 33 min):

Nagranie #1 - Krótki Test i Stawianie Celów

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Jak możesz nauczyć się pisać skuteczne teksty edukacyjne, modelując rozdziały E-booka Kod Umysłu: poznaj mało znaną w Polsce strukturę tekstu, która stała się podstawą międzynarodowego sukcesu bestsellerów pisanych przez Marka Joynera lub Joe Vitalego (również w Polsce)
  2. Jak możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu pracując nad tekstami, kiedy przewidzisz swoje przyszłe potrzeby, zanim zaczniesz pisać pierwszy tekst - naucz się oszczędzać czas, myśląc perspektywicznie.
  3. Piotr opowie Ci, jak stosowanie map myśli ułatwi Ci uaktywnienie umiejętności copywriterskich związanych z pracą prawej półkuli mózgowej,
  4. Masz w domu klasyczny kuchenny timer? Teraz przekonaj się, w jaki sposób pomoże Ci szybko pisać ciekawe teksty.
  5. Na czym polega prosta strategia THINK BIG! i w jaki sposób zastosujesz ją, aby zmusić własny umysł, aby uruchomił Twój copywriterski potencjał w stopniu, o który się nie podejrzewasz.
  6. Poznaj najbardziej podstępne pytanie, które większość początkujących copywriterów zadaje sobie w niewłaściwy sposób, skazując się na dotkliwą porażkę. Już teraz naucz się, KIEDY i JAK je wykorzystać aby uruchomiło te właściwe zasoby Twojego umysłu podczas pisania.

Nagranie #2 - Odkryj Moc Twojego Umysłu cz. I

Z tego nagrania:

  1. Nauczysz się prostej techniki, która pozwoli Ci zapanować nad umysłem i skutecznie ograniczyć elementy, które mogą cię rozpraszać podczas pracy (zdziwisz się, jak tak prosta technika, może aż tak bardzo poprawić Twoją koncentrację na pracy).
  2. Dowiesz się, co większość początkujących copywriterów mówi do Siebie w myślach, kiedy zasiada do pracy (uwaga: to nie te "brzydkie" słowa o których właśnie pomyślałeś).
  3. Nauczysz się świadomie zarządzać Twoim dialogiem wewnętrznym, czyli dowiesz się, jak "wyłączyć" wewnętrzny głos demotywujący (tzw. wewnętrzny opierdalacz) i jednocześnie zastąpić go tzw. wewnętrznym kusicielem, czyli wewnętrznym głosem motywującym - szybko przekonasz się, jakie to proste.

  4. Posłuchaj, jak w ciągu ok. 10 minut Artur stosując proste techniki, zastąpił brak chęci do pisania w radosną gotowość do pracy u jednej z uczestniczek treningu,
  5. Naucz się panować nad swoimi wewnętrznymi obrazami - naucz się, kiedy stosować myślenie w kategoriach rezultatu, a kiedy myślenie kategoriami procesu.
  6. Co wspólnego mają Achilles, Spiderman i chłopak z reklamy AXE i jak bardzo, wbrew pozorom, wiąże się to ze skutecznym copywritingiem.
  7. Poznasz też pierwszą prostą technikę, która pomoże ci zbudować bazę adresów mailowych 10 tyś. osób.

Nagranie #3 - Odkryj Moc Twojego Umysłu cz. II

Dzięki temu nagraniu:

  1. Poznasz jedno z najpotężniejszych narzędzi sterowania własną motywacją, emocjami, umysłem, w które człowieka wyposażyła natura,
  2. Dowiesz się jakie stany emocjonalne przydałyby Ci się przy pisaniu tekstów
  3. Nauczysz się, jak zakładać kotwicę suwakową, dzięki której będziesz mógł na zawołanie przywołać wszystkie stany, które Ci pomogą w pisaniu

Zawartość DVD 2 (1h 22 min):

Nagranie #4 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. I

Obejrzyj to nagranie i:

  1. Poznaj największe nieświadome ograniczenie, które przeszkadza prawie każdemu copywriterowi w pisaniu skutecznych tekstów.
  2. Jeżeli myślałeś, że już wiesz wszystko o tzw. wzrokowcach, to posłuchaj tego: dowiedz się, która z cech czytelników -wzrokowców ma najistotniejsze znaczenie przy pisaniu tekstów.
  3. Zwłaszcza jeżeli wielokrotnie słyszałeś już o metaprogramach i wydaje ci się, że wiesz na ten temat już wszystko! poznaj prostą metodę, która pomoże Ci uwzględnić wszystkie najistotniejsze metaprogramy w Twoich tekstach.
  4. Ta metoda pozwoli Ci zachować niezauważalną równowagę pomiędzy najważniejszymi metaprogamami w Twoich tekstach.
  5. DODATKOWO: kilka praktycznych trików, które pomogą ci uwzględnić wszystkie metaprogramy.
  6. Kiedy warto napisać ofertę koncentrując się tylko na jednym z metaprogramów?

  7. Kiedy rodzaj produktu, który proponujesz w Twojej ofercie podpowiada Ci, na których metaprogramach się skoncentrować?

Nagranie #5 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. II

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Co najbardziej lubią osoby o silnym metaprogramie zewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  2. Co najsilniej oddziałuje na osoby o silnym metaprogramie wewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  3. W której części e-maila, tekstu najważniejsze jest zastosowanie tych dwóch metaprogramów (jeżeli chcesz trafić do jak najszerszej grupy odbiorców)?
  4. Co to oznacza, że metaprogramy mogą pojawiać się kontekstowo?
  5. 2 ćwiczenia - rozpoznaj swój model świata - prosta procedura.
  6. Napisz tekst metaprogramami, które są przeciwne do Twojego modelu świata.

Nagranie #6 - Poznaj Twojego Klienta - jak wiele czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić unikając błędów Piotra?

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Kto jest Twoim klientem, a kto Twoim produktem? wbrew pozorom nie dla każdego jest to oczywiste-kilka zaskakujących przykładów, które podaje Piotr?
  2. Podstawowa różnica pomiędzy tzw. klientami idealnymi, a klientami potencjalnymi.
  3. Ważna zasada, która dotyczy klientów, którzy już Ci płacą - dowiedz się, na której podgrupie nie powinieneś się koncentrować, no chyba, że chcesz w krótkim czasie znacznie podnieść Twoje zyski z listy klientów Uśmiech.
  4. Definicja idealnego klienta (poznaj pewien współczynnik, który pomoże ci go zidentyfikować - rezultaty mogą Cię zaskoczyć).
  5. Kiedy edukowanie klienta może stać się jedną z najskuteczniejszych dróg do przekonania go, aby zainwestował w Twoje produkty: większość marketerów popełnia tutaj przykry w skutkach błąd?
  6. Strategia dwustopniowa - naucz się, jak ją prawidłowo stosować.

Nagranie #8 - 5 pytań na wagę złota: Czy masz odwagę, aby naprawdę poznać Twój produkt?

Pominięte Nagranie #7 to BONUSowy plik MP3 z "Prawdopodobnie najważniejszą dyskusja, którą usłyszysz podczas całego kursu - Kim jest Twój idealny klient?"

Na nagraniu 8 znajdziesz:

  1. "5 Pytań Na Wagę Złota, czyli naucz się, jak przeprowadzić najbardziej wartościowe i obiektywne badanie produktu, dysponując nawet niewielką bazą e-mailową,
  2. Dowiesz się, jak krok po korku w prosty sposób zaprogramować autoresponder, aby osiągnąć najbardziej wiarygodne rezultaty badania.
  3. Dlaczego badania typu: "odpowiedź wybierz z listy" robią dużą krzywdę tym, którzy z nich korzystają i mogą narazić ich na straty?
  4. Prosty sposób, który pozwoli Ci nieustanie kontynuować badanie "5 Pytań Na Wagę Złota", aby na bieżąco monitorować, jak zmienia się profil Twojej listy mailngowej, co pozwoli Ci we właściwym momencie dostosować Twój copywriting.

Zawartość DVD 3 (1h 04 min):

Nagranie #9 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Wzorzec potwierdzania

W tym nagraniu:

  1. UWAGA! bardzo ważna procedura, która pomoże Ci zharmonizować wszystkie zmysły aby napisać wielozmysłowy tekst, który zaspokoi oczekiwania czytelnika o różnych preferencjach zmysłowych.
  2. Dlaczego obawa początkujących copywriterów, że wszyscy zauważają techniki perswazji, które stosują w swoich tekstach, jest zupełnie nieuzasadniona?
  3. Naucz się prawidłowo stosować najbardziej uniwersalny wzorzec perswazji, czyli regułę potwierdzania.
  4. Jak zastosujesz regułę potwierdzania, aby od pierwszych słów zdobyć uwagę czytelnika?
  5. Jak przy pomocy tylko 3 słów skutecznie przyciągnąć uwagę przedstawicieli wybranej płci (zdziwisz się jakie to oczywiste i proste)

Nagranie #11 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać sie bogactwem języka - Generator Korzyści

Pominięte nagranie 10 to BONUSowy plik MP3: "BEZ CENZURY - posłuchaj naszych uwag do analizy przykładów zastosowania wzorca potwierdzania w tekstach przez uczestników szkolenia."

Z nagrania 11 dowiesz się:

  1. Jak umiejętnie opakowywać cechy produktu korzyściami?
  2. Jak "malować" obrazy korzyści w umyśle odbiorcy?
  3. Jak skutecznie zademonstrować zalety produktu?
  4. Jak z nudnej informacji zrobić porywającego "newsa"?
  5. Jak "rozbroić" zastrzeżenia w tekście, zanim pojawią się w umyśle Twojego czytelnika - sprytna sztuczka

Nagranie #12 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Ukryte Założenia

W tym nagraniu:

  1. Naucz się, jak przy pomocy wybranych słów skutecznie kierować uwagą czytelnika Twojego, pokażę Ci to na licznych i różnorodnych przykładach.
  2. Największy błąd, jaki popełnia każdy sprzedawca, który widzi klienta w sklepie i jaka nauka płynie z tego dla autora tekstów.
  3. Jeżeli miałbyś zapamiętać z tego szkolenia tylko jedną rzecz, to usłyszysz ją oglądając i słuchając właśnie to nagranie,

Zawartość DVD 4 (1h 28 min):

Nagranie #13 - "Jak sprawić, aby Twoje "pisanie" zaczęło chodzić, mówić, oddychać, czyli ŻYĆ!" - cz. I

Oglądając to nagranie:

  1. Poznaj techniki "szlifowania" tekstu, która na co dzień stosuje autor bestsellerów, które na liście Amazon.com pobiły nawet Harry Pottera (co dla książki biznesowej jest dużym osiągnięciem).
  2. Naucz się, jak prawidłowo korzystać z tzw. aktywnego języka, przekonaj się, o ile łatwiej i przyjemniej czyta się teksty napisane właśnie takim językiem.

Nagranie #14 - "Jak sprawić, aby Twoje "pisanie" zaczęło chodzić, mówić, oddychać, czyli ŻYĆ!" - cz. II

W tym nagraniu:

  1. Mało znany wskaźnik, który pomoże Ci ocenić poziom zrozumienia tekstu, który właśnie napisałeś.
  2. Głupi test Piotra, który przyniósł zaskakujące rezultaty i zwiększył skuteczność o 120% - poznaj szczegóły.
  3. Techniki, których nikt (oprócz najlepiej zarabiających copywriterów) nie stosuje, bo wydają się głupie.
  4. Jedno zdanie dodane do oferty, które zwiększyło klikalność 4-krotnie.

Nagranie #15 - Zanim zaczniesz pisać, czyli algorytm przygotowania oferty wg. Marka Joynera - cz. I

W tym nagraniu Piotr przeprowadzi Cię krok po kroku przez wartościowe ćwiczenie, dzięki któremu zbierzesz wszystkie niezbędne informacje, które powinieneś poznać, zanim zaczniesz pisać ofertę.

Jednak to, co dla Ciebie okaże się jeszcze cenniejsze, to obszerny komentarz Piotra pełen interesujących rad i uwag, których nie znajdziesz nigdzie indziej:

M.in. dowiesz się:

  1. W jaki sposób zdobyć referencje dla Twojego produktu?
  2. Dowiesz się też, w jaki sposób Skype może pomóc Ci zdobyć referencje od Twoich klientów w sposób najbardziej wiarygodny dla Twoich przyszłych klientów.
  3. Poznasz fenomenalną metodę promowania książki, czyli przepis na bestseller.
  4. Jaką wartościową lekcję copywriterską możesz wynieść, oglądając Telezakupy Mango.
  5. Czego możesz nauczyć się z telezakupów ( oni zawsze podają jakieś badania - Instytut itd)

Nagranie #16 - Zanim zaczniesz pisać, czyli algorytm przygotowania oferty wg. Marka Joynera - cz. II

Druga część ćwiczenia oraz komentarza Piotra.

Tym razem dowiesz się:

  1. Jakiej gwarancji jesteś ZAWSZE zobowiązany udzielić przy sprzedaży przez Internet.
  2. Te prawne aspekty udzielania gwarancji koniecznie musisz znać.
  3. Uwaga! Ta metoda gwarancji, często stosowana przez amerykańskich marketerów, zastosowana w Polsce może narazić na straty.
  4. Jeżeli jesteś konsultantem biznesowym i wierzysz w Twoje umiejętności i produkty, to właśnie ten rodzaj gwarancji powineneś wykorzystać.
  5. Jak "projektować" ceny, aby zachęcały klienta do kupna?
  6. Co stosować? Ceny brutto, czy ceny netto? Wyniki testu Piotra.
  7. Ucz się na błędach innych! Jak Piotr stracił kilkadziesiąt tysięcy złotych, nie testując cen - pouczająca historia!

Zawartość DVD 5 (41 min):

Nagranie #17 -

Struktura Perswazyjnego tekstu - Nagłówki - cz. I

Poznasz dokładną procedurę "podrasowania" nagłówka tekstu - od słabego, do bardzo skutecznego i mocnego

A przy okazji poznasz:

  1. Jedną z najbardziej "bezczelnych" promocji Piotra, o zaskakujących rezultatach.

  2. Jak wykorzystać fakty z Twojego życia do budowania relacji z listą w pisanych tekstach.

  3. Jedyny bezpieczny sposób, kiedy w tekstach piszesz o sobie, który praktycznie daje Ci gwarancję, że nikt się nie zbulwersuje.

  4. Szokujący przykład: dlaczego serwisu sportowego nie warto promocjac na stronach erotycznych,

Nagranie #18 - Struktura Perswazyjnego tekstu - Nagłówki - cz.II

W tym nagraniu:

  1. SKLONUJ UMYSŁ PIOTRA: - posłuchaj, jak Piotr na żywo "podrasowuje" nagłówki uczestników szkolenia, poznaj jego sposób myślenia, czerp z doświadczenia osoby, który w ciągu ostatnich 9 lat napisała tysiące nagłówków.

  2. W jaki sposób pisać ofertę na stronę WWW i e-mailingi, aby mieć gwarancję, że powiążesz je tematycznie - prosty, sprawdzony, a co najważniejsze skuteczny sposób.

  3. UWAGA! Analiza nagłówka szkolenia biznesowego, które dla jego prowadzących do tej pory zarobiło kilka MILIONÓW ZŁOTYCH!!!

Zawartość DVD 6 (56 min):

Nagranie #19 - Struktura Perswazyjnego tekstu - hipnoza a perswazja

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. W jaki sposób struktura indukowania transu hipnotycznego pomoże ci napisać jeszcze skuteczniejszy tekst, który przyciągnie uwagę czytelnika?

  2. Jak należy zarządzać polem OD - Piotr dzieli się kolejnym kosztownym doświadczeniem.

Nagranie #20 - Struktura Perswazyjnego tekstu - Jak napisać pierwszy paragraf

Z nagrania dowiesz się:

  1. Kiedy nie wiesz, jak rozpocząć: poznaj 5 najskuteczniejszych sposobów rozpoczęcia tekstu?

  2. Jak prawidłowo zadać hipnotyczne pytanie?

  3. Gdzie czerpać inspirację, czyli zbuduj Twój pierwszy Swipe File

A dodatkowo:

  1. Historia oferty, która przez 24 lata zarobiła 2 MILIARDY DOLARÓW dla Wall Street Journal

  2. Ważna dyskusja: co by było, gdyby wszyscy zaczęli pisać hipnotycznie

Nagranie #21 -Struktura perswazyjnego tekstu - treść, która działa

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Jak długi powinny być tekst w Internecie - zaskakujące wyniki badań Piotra oraz wyniki badań Pointner Institute?

  2. Kiedy zaczniesz przestrzegać tych 10 reguł pisania tekstów marketingowych i edukacyjnych, ustrzeżesz się przed popełnieniem najbardziej dotkliwych błędów.

  3. Zamieszczając ten element w Twoim tekście znacznie zwiększysz jego wiarygodność.

  4. Dlaczego ludzie czytają Harrego Pottera - w kilka nocy - jak pisać treść tej jakości.

  5. Niekonwencjonalna metoda Piotra pisania P.S, którą możesz czasami wykorzystać - zaskakuje Uśmiech

  6. EFEKT SNU - jak pisać 5 zmysłami - naucz się na przykładzie maila Piotra, który maiła 3 razy większą skuteczność niż mail czysto informacyjny.


Unikalne BONUSY:

  1. Wart 597 zł dostęp na 180 dni do kursu internetowego Master Copywriter, w ramach którego znajdziesz:
    1. Wszystko to, co na ww. 1 płycie DVD
    2. 95 stronnicowy Skrypt z ćwiczeniami i teorią

  2. Warte 162 zł 6 precyzyjnie wybranych zadań wysyłanych co tydzień na Twój e-mail z omówieniem zadania nagranym przez Artura i Piotra.

  3. Warte 282 zł 6 półtoragodzinnych konferencji na żywo (on-line), podczas których Artur i Piotr odpowiedzą na Twoje i innych uczestników dowolne pytania dotyczące copywritingu. Konferencje będą odbywać się co tydzień, w poniedziałki wieczór i będą nagrywane.

  4. Warty 197 zł BONUS: Testowanie ofert w Internecie z pomocą Google Website Optimizer. Bezcenna wiedza, która pozwoli Ci za darmo przetestować skuteczność dowolnej oferty!


Wiedzę i osobistą pomoc podczas
kursu zapewnią Ci


dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Artur Lewandowski
dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Piotr Majewski


Nie ma co czekać. Taka okazja może się nie powtórzyć. Gdy tylko osiągniemy sukces z pierwszą edycją tego kursu, albo podniesiemy cenę, albo skupimy się na prowadzeniu tego go na rynku międzynarodowym.


Do zobaczenia na kursie,
Piotr Majewski i dr Artur Lewandowski

P.S. Widoczna tutaj cena obowiązuje do 23:59 15 kwietnia albo do sprzedania 100 egzemplarzy. Co będzie potem? Jeszcze nie wiemy, ale dotychczas ceny naszych kursów zawsze rosły. Ostatnio cena kursu Piotra wzrosła przy drugiej edycji z 997 zł na 6100 zł, a miejsca wyprzedano w 10 dni! Inny kurs Piotra kosztujący 997 zł wyprzedał w 10 dni. Teraz cena jest już wyższa.


Opinie uczestników warsztatów Master Copywriter, z których pochodzą nagrania do DVD:

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-4334093175513305227}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=7034484584900052982}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-1512845206995881619}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-5967776284475660640}

 



© 2007-2016 MajewskiBC.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle