Jak na zawsze pozbyć się blokady przed pisaniem i poznać sekrety najlepszych copywriterów?

Oto propozycja, która pozwoli Ci zaoszczędzić przynajmniej 50% czasu, którą poświęcasz na... Zresztą przekonaj się sam.

Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że istnieje pewna BARIERA, która sprawia, że wiele osób, które potencjalnie mogłyby odnieść wielki sukces w e-biznesie, poddaje się już na samym starcie, nie podejmując w tym kierunku nawet najmniejszego wysiłku.

Być może właśnie w tej chwili ktoś, kto dysponuje unikalną wiedzą i bogatym doświadczeniem w pewnej niszowej dziedzinie, za którą setki ludzi byłoby gotowych zapłacić duże pieniądze staje przed MUREM…

Z jednej strony kusi go perspektywa, że dzięki aktywnej obecności w Internecie może zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodów, ale kiedy jednocześnie uświadamia sobie, że w tym celu musiałby robić "to"...

Niestety,od razu traci początkowy entuzjazm i zapał.

Ta BARIERA sprawia też, że wiele fenomenalnych osób, które mają dostęp do unikalnego produktu, który mógłby ułatwić życie wielu internautom, a im samym pozwolić zarobić poważne pieniądze, rezygnuje zanim zdąży porządnie wystartować.

Mało tego...


Brak pomysłów i wenyMogę się założyć, że jeżeli Ty sam od dłuższego czasu systematycznie przekładasz moment, w którym rozpoczniesz pisać bloga, albo tworzyć i rozwijać Twój własny serwis WWW promujący Twoje produkty lub usługi, to jedną z podstawowych przyczyn, które sprawią, że nadal zwlekasz stanowi właśnie ta BARIERA.

Mogę się też założyć, że jeżeli od dłuższego czasu nosisz się z zamiarem opracowania kursu e-mailowego lub e-learningowego, który pozwoliłby Ci wygenerować ruch na Twojej stronie i zbudować pozycję eksperta w dziedzinie, którą się zajmujesz, to główną przyczynę stanowi również właśnie ta BARIERA.

Czy już zaczynasz się domyślać, co dokładnie mam na myśli?

Ta bariera to: Niechęć i lęk przed pisaniem i publikowaniem własnych tekstów na stronach WWW.

Pozwól, że w tym momencie zaproponuję Ci krótki i jednocześnie interesujący eksperyment:

Przypomnij sobie ostatnią sytuację, w której usiadłeś przed monitorem komputera, uruchomiłeś swój ulubiony edytor tekstu ze świadomością, że masz napisać tekst do Twojego bloga lub na swoją stronę WWW (niezależnie od tego, czy miał to być tekst na stronę główną Twojego serwisu, tekst promocyjnego e-maila, czy też tekst artykułu do Twojego biuletynu, przy pomocy którego edukujesz innych internautów w dziedzinie, w której się specjalizujesz).

Którzy z poniższych wariantów w Twoim przypadku jest prawdziwy?

A) "kiedy tylko położyłem dłonie na klawiaturze komputera ogarnęło mnie kompletne przerażenie, ponieważ uważam, że nie umiem pisać i obawiam się, że ludzie mnie wyśmieją. - po kilku minutach miałem szczerą ochotę wyrzucić komputer przez okno."

B) "kiedy tylko położyłem dłonie na klawiaturze komputera, pomimo determinacji i najszczerszych chęci, natychmiast pojawiła się totalna pustka w moich myślach"

C) "Kiedy tylko położyłem dłonie na klawiaturze komputera natychmiast pojawiło się uczucie całkowitego spokoju i pełnej koncentracji, myśli w uporządkowany sposób same napływały do głowy, a ja z każdym kolejnym napisanym zdaniem odczuwałem narastającą satysfakcję, powtarzając coraz mocniejszym głosem w myślach słowa:

"jestem genialny,

jestem GENIALNY,

JESTEM GENIALNY!!!"

I teraz:

Jeżeli z czystym sumieniem utożsamiasz się z odpowiedzią "C" to nie czytaj dalej... chyba, że chcesz odkryć w sobie skutecznego copywritera oraz błyskotliwego dziennikarza piszącego interesujące, chwytające za serce (i portfel) oraz jednocześnie trzymające w napięciu teksty w jednym.

Natomiast

jeżeli z bólem serca stwierdziłbyś, że do Ciebie najbardziej pasuje odpowiedź "A" lub "B", to mam doskonałą wiadomość

, ponieważ już w ciągu kilku najbliższych minut dowiesz się, co możesz zrobić już teraz, abyś w bardzo bliskiej przyszłości z satysfakcją i pełnym przekonaniem mógł zaznaczyć odpowiedź "C".

Jakie mam podstawy, aby twierdzić,
że Ty też jesteś w stanie tego dokonać
i dlaczego mówię to z taką pewnością siebie?

Ponieważ sam przeszedłem taką drogę…

Wyobraź sobie, że kiedy pisałem swoją pierwszą ofertę dla Kodu Umysłu, pracowałem nad nią przez blisko MIESIĄC - tak MIESIĄC. Na napisanie kilkunastu stron tekstu poświęciłem blisko 240 godzin pracy.

Tak dobrze widzisz na oczy: 240 godzin!

Tyle czasu kosztowało mnie dążenie do perfekcji oraz brak umiejętności wykorzystania potencjału własnego umysłu oraz brak znajomości podstawowych narzędzi copywriterskich, które bardzo upraszczają życie, nie mówiąc już o tym, jak bardzo przyspieszają pracę.

Tyle czasu kosztowało mnie m.in. złoszczenie się, kiedy to co pisałem, nie spełniało moich oczekiwań.

Kiedy w końcu zmądrzałem i wykorzystałem techniki NLP, aby uruchomić pełną koncentrację, skutecznie zmienić stan mojego umysłu, a zwłaszcza negatywny dialog wewnętrzny, aby zacząć po prostu czerpać radość oraz satysfakcję z pisania okazało się, że tekst zamieszczony na stronie głównej serwisu www.kodumyslu.pl (12 stron) „dopieszczałem” do perfekcji 60 godzin, czyli aż 4 razy krócej (10 dni po ok. 6 godzin dziennie)

Dokonałem więc znacznego postępu, jednak po upływie pewnego czasu chciałem wykonać kolejny krok do przodu i postawiłem sobie CEL:

„Chcę rozwinąć metodę, który pozwoli mi cieszyć się pisaniem z jak najmniejszą ilością koniecznych korekt i jednocześnie ZAWSZE z faktu, że piszę, czerpać przyjemność, radość i satysfakcję.”

Na rezultaty nie trzeba było długo czekać.

Kiedy w styczniu tego roku przygotowywałem ofertę promocyjną e-booka Kod Umysłu, cały 10-stronnicowy tekst powstał w ciągu niespełna 10 godzin. (oferta miała skuteczność 50% - tyle osób, które wchodziły na stronę promocyjną klikało w link prowadzący do formularza zamówienia)

A praca nad każdym ok. 6-stronnicowym biuletynem, który średnio raz na tydzień otrzymują klienci serwisu Kod Umysłu zajmuje mi średnio 3 godziny czasu (włącznie z formatowaniem.)

Zobacz też rekomendacje uczestników poprzednich sesji:


A Ty?

Czy podobnie jak ja w przeszłości uważasz, że nie posiadasz daru przelewania swoich myśli na papier lub ekran komputera w interesujący i skuteczny sposób?

Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz, ponieważ kiedy inwestując zaledwie kilka godzin opanujesz prawidłową technikę korzystania z potencjału własnego umysłu w trakcie pisania oraz wdrożysz sprawdzoną metodę pracy, dzięki której udało mi się skrócić czas pisania dowolnego tekstu przynajmniej 10-krotnie, odkryjesz, że to proste i przyjemne jak prowadzenie samochodu.

Czy tylko nieuzasadniona obawa przed pisaniem

powstrzymuje Cię przed uruchomieniem własnego serwisu internetowego lub rozbudowaniem już istniejących o nowe elementy (m.in. o regularny biuletyn lub kurs e-mailowy, pozycjonujący Cię na eksperta w Twojej dziedzinie)?

Nawet nie wiesz, jak wiele tracisz, odkładając moment w którym to zrobisz z tak błahej przyczyny.

W związku z tym mam dla Ciebie propozycję:

Zainwestuj 9 godzin, a my, czyli ja -

Artur Lewandowski

oraz

Piotr Majewski

:

  • Uczestnicy piszą...nauczymy Cię strategii, dzięki której już na zawsze zapomnisz o tzw. kryzysach twórczych (jeżeli zdarzyło Ci się usiąść przed ekranem komputera z silnym założeniem napisania kolejnego tekstu i doświadczyć kompletnej pustki w głowie, to wiesz o czym mówię),
  • w trakcie treningu, pod naszą czujną opieką, przejdziesz przez kompletny proces kreacji intrygujących, budzących zainteresowanie, przyciągających uwagę i przygotowujących, wręcz zmuszających do podjęcia akcji tekstów, które potem wykorzystasz do promocji oraz rozwoju Twojego bloga lub serwisu WWW.

WARUNEK:

Kiedy SUMIENNIE wykonasz wszystkie zaplanowanie przez nas ćwiczenia, to wyjedziesz z warsztatu nie tylko z nowymi, praktycznymi umiejętnościami, ale również z własnoręcznie napisanym, pierwszym, kompletnym tekstem.

Jakie umiejętności rozwiniesz
podczas ponad 9 godzinnego kursu?

Moduł 1: Moc Twojego Umysłu (1h 33 min):

Nagranie 1 - Krótki Test i Stawianie Celów

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Jak możesz nauczyć się pisać skuteczne teksty edukacyjne, modelując rozdziały E-booka Kod Umysłu: poznaj mało znaną w Polsce strukturę tekstu, która stała się podstawą międzynarodowego sukcesu bestsellerów pisanych przez Marka Joynera lub Joe Vitalego (również w Polsce)
  2. Jak możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu pracując nad tekstami, kiedy przewidzisz swoje przyszłe potrzeby, zanim zaczniesz pisać pierwszy tekst - naucz się oszczędzać czas, myśląc perspektywicznie.
  3. Piotr opowie Ci, jak stosowanie map myśli ułatwi Ci uaktywnienie umiejętności copywriterskich związanych z pracą prawej półkuli mózgowej,
  4. Masz w domu klasyczny kuchenny timer? Teraz przekonaj się, w jaki sposób pomoże Ci szybko pisać ciekawe teksty.
  5. Na czym polega prosta strategia THINK BIG! i w jaki sposób zastosujesz ją, aby zmusić własny umysł, aby uruchomił Twój copywriterski potencjał w stopniu, o który się nie podejrzewasz.
  6. Poznaj najbardziej podstępne pytanie, które większość początkujących copywriterów zadaje sobie w niewłaściwy sposób, skazując się na dotkliwą porażkę. Już teraz naucz się, KIEDY i JAK je wykorzystać aby uruchomiło te właściwe zasoby Twojego umysłu podczas pisania.

Nagranie 2 - Odkryj Moc Twojego Umysłu cz. I

Z tego nagrania:

  1. Nauczysz się prostej techniki, która pozwoli Ci zapanować nad umysłem i skutecznie ograniczyć elementy, które mogą cię rozpraszać podczas pracy (zdziwisz się, jak tak prosta technika, może aż tak bardzo poprawić Twoją koncentrację na pracy).
  2. Dowiesz się, co większość początkujących copywriterów mówi do Siebie w myślach, kiedy zasiada do pracy (uwaga: to nie te "brzydkie" słowa o których właśnie pomyślałeś).
  3. Nauczysz się świadomie zarządzać Twoim dialogiem wewnętrznym, czyli dowiesz się, jak "wyłączyć" wewnętrzny głos demotywujący (tzw. wewnętrzny opierdalacz) i jednocześnie zastąpić go tzw. wewnętrznym kusicielem, czyli wewnętrznym głosem motywującym - szybko przekonasz się, jakie to proste.

  4. Posłuchaj, jak w ciągu ok. 10 minut Artur stosując proste techniki, zastąpił brak chęci do pisania w radosną gotowość do pracy u jednej z uczestniczek treningu,
  5. Naucz się panować nad swoimi wewnętrznymi obrazami - naucz się, kiedy stosować myślenie w kategoriach rezultatu, a kiedy myślenie kategoriami procesu.
  6. Co wspólnego mają Achilles, Spiderman i chłopak z reklamy AXE i jak bardzo, wbrew pozorom, wiąże się to ze skutecznym copywritingiem.
  7. Poznasz też pierwszą prostą technikę, która pomoże ci zbudować bazę adresów mailowych 10 tyś. osób.

Nagranie 3 - Odkryj Moc Twojego Umysłu cz. II

Dzięki temu nagraniu:

  1. Poznasz jedno z najpotężniejszych narzędzi sterowania własną motywacją, emocjami, umysłem, w które człowieka wyposażyła natura,
  2. Dowiesz się jakie stany emocjonalne przydałyby Ci się przy pisaniu tekstów
  3. Nauczysz się, jak zakładać kotwicę suwakową, dzięki której będziesz mógł na zawołanie przywołać wszystkie stany, które Ci pomogą w pisaniu

Moduł 2: Model Świata Klienta (1h 22 min):

Nagranie 4 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. I

Obejrzyj to nagranie i:

  1. Poznaj największe nieświadome ograniczenie, które przeszkadza prawie każdemu copywriterowi w pisaniu skutecznych tekstów.
  2. Jeżeli myślałeś, że już wiesz wszystko o tzw. wzrokowcach, to posłuchaj tego: dowiedz się, która z cech czytelników -wzrokowców ma najistotniejsze znaczenie przy pisaniu tekstów.
  3. Zwłaszcza jeżeli wielokrotnie słyszałeś już o metaprogramach i wydaje ci się, że wiesz na ten temat już wszystko! poznaj prostą metodę, która pomoże Ci uwzględnić wszystkie najistotniejsze metaprogramy w Twoich tekstach.
  4. Ta metoda pozwoli Ci zachować niezauważalną równowagę pomiędzy najważniejszymi metaprogamami w Twoich tekstach.
  5. DODATKOWO: kilka praktycznych trików, które pomogą ci uwzględnić wszystkie metaprogramy.
  6. Kiedy warto napisać ofertę koncentrując się tylko na jednym z metaprogramów?

  7. Kiedy rodzaj produktu, który proponujesz w Twojej ofercie podpowiada Ci, na których metaprogramach się skoncentrować?

Nagranie 5 - Jak wykorzystać tzw. model świata w pisaniu - poznaj wszystkie pułapki cz. II

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Co najbardziej lubią osoby o silnym metaprogramie zewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  2. Co najsilniej oddziałuje na osoby o silnym metaprogramie wewnętrznym, co musisz zawrzeć w tekście, aby do nich trafić?
  3. W której części e-maila, tekstu najważniejsze jest zastosowanie tych dwóch metaprogramów (jeżeli chcesz trafić do jak najszerszej grupy odbiorców)?
  4. Co to oznacza, że metaprogramy mogą pojawiać się kontekstowo?
  5. 2 ćwiczenia - rozpoznaj swój model świata - prosta procedura.
  6. Napisz tekst metaprogramami, które są przeciwne do Twojego modelu świata.

Nagranie 6 - Poznaj Twojego Klienta - jak wiele czasu i pieniędzy możesz zaoszczędzić unikając błędów Piotra?

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Kto jest Twoim klientem, a kto Twoim produktem? wbrew pozorom nie dla każdego jest to oczywiste-kilka zaskakujących przykładów, które podaje Piotr?
  2. Podstawowa różnica pomiędzy tzw. klientami idealnymi, a klientami potencjalnymi.
  3. Ważna zasada, która dotyczy klientów, którzy już Ci płacą - dowiedz się, na której podgrupie nie powinieneś się koncentrować, no chyba, że chcesz w krótkim czasie znacznie podnieść Twoje zyski z listy klientów Uśmiech.
  4. Definicja idealnego klienta (poznaj pewien współczynnik, który pomoże ci go zidentyfikować - rezultaty mogą Cię zaskoczyć).
  5. Kiedy edukowanie klienta może stać się jedną z najskuteczniejszych dróg do przekonania go, aby zainwestował w Twoje produkty: większość marketerów popełnia tutaj przykry w skutkach błąd?
  6. Strategia dwustopniowa - naucz się, jak ją prawidłowo stosować.

Nagranie 8 - 5 pytań na wagę złota: Czy masz odwagę, aby naprawdę poznać Twój produkt?

Pominięte Nagranie 7 to BONUSowy plik MP3 z "Prawdopodobnie najważniejszą dyskusja, którą usłyszysz podczas całego kursu - Kim jest Twój idealny klient?"

Na nagraniu 8 znajdziesz:

  1. "5 Pytań Na Wagę Złota, czyli naucz się, jak przeprowadzić najbardziej wartościowe i obiektywne badanie produktu, dysponując nawet niewielką bazą e-mailową,
  2. Dowiesz się, jak krok po korku w prosty sposób zaprogramować autoresponder, aby osiągnąć najbardziej wiarygodne rezultaty badania.
  3. Dlaczego badania typu: "odpowiedź wybierz z listy" robią dużą krzywdę tym, którzy z nich korzystają i mogą narazić ich na straty?
  4. Prosty sposób, który pozwoli Ci nieustanie kontynuować badanie "5 Pytań Na Wagę Złota", aby na bieżąco monitorować, jak zmienia się profil Twojej listy mailngowej, co pozwoli Ci we właściwym momencie dostosować Twój copywriting.

Moduł 3: Narzędzia Perswazyjne (1h 04 min):

Nagranie 9 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Wzorzec potwierdzania

W tym nagraniu:

  1. UWAGA! bardzo ważna procedura, która pomoże Ci zharmonizować wszystkie zmysły aby napisać wielozmysłowy tekst, który zaspokoi oczekiwania czytelnika o różnych preferencjach zmysłowych.
  2. Dlaczego obawa początkujących copywriterów, że wszyscy zauważają techniki perswazji, które stosują w swoich tekstach, jest zupełnie nieuzasadniona?
  3. Naucz się prawidłowo stosować najbardziej uniwersalny wzorzec perswazji, czyli regułę potwierdzania.
  4. Jak zastosujesz regułę potwierdzania, aby od pierwszych słów zdobyć uwagę czytelnika?
  5. Jak przy pomocy tylko 3 słów skutecznie przyciągnąć uwagę przedstawicieli wybranej płci (zdziwisz się jakie to oczywiste i proste)

Nagranie 11 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać sie bogactwem języka - Generator Korzyści

Pominięte nagranie 10 to BONUSowy plik MP3: "BEZ CENZURY - posłuchaj naszych uwag do analizy przykładów zastosowania wzorca potwierdzania w tekstach przez uczestników szkolenia."

Z nagrania 11 dowiesz się:

  1. Jak umiejętnie opakowywać cechy produktu korzyściami?
  2. Jak "malować" obrazy korzyści w umyśle odbiorcy?
  3. Jak skutecznie zademonstrować zalety produktu?
  4. Jak z nudnej informacji zrobić porywającego "newsa"?
  5. Jak "rozbroić" zastrzeżenia w tekście, zanim pojawią się w umyśle Twojego czytelnika - sprytna sztuczka

Nagranie 12 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Ukryte Założenia

W tym nagraniu:

  1. Naucz się, jak przy pomocy wybranych słów skutecznie kierować uwagą czytelnika Twojego, pokażę Ci to na licznych i różnorodnych przykładach.
  2. Największy błąd, jaki popełnia każdy sprzedawca, który widzi klienta w sklepie i jaka nauka płynie z tego dla autora tekstów.
  3. Jeżeli miałbyś zapamiętać z tego szkolenia tylko jedną rzecz, to usłyszysz ją oglądając i słuchając właśnie to nagranie,

Moduł 4: Wzmacnianie Oferty (1h 28 min):

Nagranie 13 - "Jak sprawić, aby Twoje "pisanie" zaczęło chodzić, mówić, oddychać, czyli ŻYĆ!" - cz. I

Oglądając to nagranie:

  1. Poznaj techniki "szlifowania" tekstu, która na co dzień stosuje autor bestsellerów, które na liście Amazon.com pobiły nawet Harry Pottera (co dla książki biznesowej jest dużym osiągnięciem).
  2. Naucz się, jak prawidłowo korzystać z tzw. aktywnego języka, przekonaj się, o ile łatwiej i przyjemniej czyta się teksty napisane właśnie takim językiem.

Nagranie 14 - "Jak sprawić, aby Twoje "pisanie" zaczęło chodzić, mówić, oddychać, czyli ŻYĆ!" - cz. II

W tym nagraniu:

  1. Mało znany wskaźnik, który pomoże Ci ocenić poziom zrozumienia tekstu, który właśnie napisałeś.
  2. Głupi test Piotra, który przyniósł zaskakujące rezultaty i zwiększył skuteczność o 120% - poznaj szczegóły.
  3. Techniki, których nikt (oprócz najlepiej zarabiających copywriterów) nie stosuje, bo wydają się głupie.
  4. Jedno zdanie dodane do oferty, które zwiększyło klikalność 4-krotnie.

Nagranie 15 - Zanim zaczniesz pisać, czyli algorytm przygotowania oferty wg. Marka Joynera - cz. I

W tym nagraniu Piotr przeprowadzi Cię krok po kroku przez wartościowe ćwiczenie, dzięki któremu zbierzesz wszystkie niezbędne informacje, które powinieneś poznać, zanim zaczniesz pisać ofertę.

Jednak to, co dla Ciebie okaże się jeszcze cenniejsze, to obszerny komentarz Piotra pełen interesujących rad i uwag, których nie znajdziesz nigdzie indziej:

M.in. dowiesz się:

  1. W jaki sposób zdobyć referencje dla Twojego produktu?
  2. Dowiesz się też, w jaki sposób Skype może pomóc Ci zdobyć referencje od Twoich klientów w sposób najbardziej wiarygodny dla Twoich przyszłych klientów.
  3. Poznasz fenomenalną metodę promowania książki, czyli przepis na bestseller.
  4. Jaką wartościową lekcję copywriterską możesz wynieść, oglądając Telezakupy Mango.
  5. Czego możesz nauczyć się z telezakupów ( oni zawsze podają jakieś badania - Instytut itd)

Nagranie 16 - Zanim zaczniesz pisać, czyli algorytm przygotowania oferty wg. Marka Joynera - cz. II

Druga część ćwiczenia oraz komentarza Piotra.

Tym razem dowiesz się:

  1. Jakiej gwarancji jesteś ZAWSZE zobowiązany udzielić przy sprzedaży przez Internet.
  2. Te prawne aspekty udzielania gwarancji koniecznie musisz znać.
  3. Uwaga! Ta metoda gwarancji, często stosowana przez amerykańskich marketerów, zastosowana w Polsce może narazić na straty.
  4. Jeżeli jesteś konsultantem biznesowym i wierzysz w Twoje umiejętności i produkty, to właśnie ten rodzaj gwarancji powineneś wykorzystać.
  5. Jak "projektować" ceny, aby zachęcały klienta do kupna?
  6. Co stosować? Ceny brutto, czy ceny netto? Wyniki testu Piotra.
  7. Ucz się na błędach innych! Jak Piotr stracił kilkadziesiąt tysięcy złotych, nie testując cen - pouczająca historia!

Moduł 5: Nagłówki (41 min):

Nagranie 17 - Struktura Perswazyjnego tekstu - Nagłówki - cz. I

Poznasz dokładną procedurę "podrasowania" nagłówka tekstu - od słabego, do bardzo skutecznego i mocnego

A przy okazji poznasz:

  1. Jedną z najbardziej "bezczelnych" promocji Piotra, o zaskakujących rezultatach.

  2. Jak wykorzystać fakty z Twojego życia do budowania relacji z listą w pisanych tekstach.

  3. Jedyny bezpieczny sposób, kiedy w tekstach piszesz o sobie, który praktycznie daje Ci gwarancję, że nikt się nie zbulwersuje.

  4. Szokujący przykład: dlaczego serwisu sportowego nie warto promocjac na stronach erotycznych,

Nagranie 18 - Struktura Perswazyjnego tekstu - Nagłówki - cz.II

W tym nagraniu:

  1. SKLONUJ UMYSŁ PIOTRA: - posłuchaj, jak Piotr na żywo "podrasowuje" nagłówki uczestników szkolenia, poznaj jego sposób myślenia, czerp z doświadczenia osoby, który w ciągu ostatnich 9 lat napisała tysiące nagłówków.

  2. W jaki sposób pisać ofertę na stronę WWW i e-mailingi, aby mieć gwarancję, że powiążesz je tematycznie - prosty, sprawdzony, a co najważniejsze skuteczny sposób.

  3. UWAGA! Analiza nagłówka szkolenia biznesowego, które dla jego prowadzących do tej pory zarobiło kilka MILIONÓW ZŁOTYCH!!!

Moduł 6: Treść (56 min):

Nagranie 19 - Struktura Perswazyjnego tekstu - hipnoza a perswazja

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. W jaki sposób struktura indukowania transu hipnotycznego pomoże ci napisać jeszcze skuteczniejszy tekst, który przyciągnie uwagę czytelnika?

  2. Jak należy zarządzać polem OD - Piotr dzieli się kolejnym kosztownym doświadczeniem.

Nagranie 20 - Struktura Perswazyjnego tekstu - Jak napisać pierwszy paragraf

Z nagrania dowiesz się:

  1. Kiedy nie wiesz, jak rozpocząć: poznaj 5 najskuteczniejszych sposobów rozpoczęcia tekstu?

  2. Jak prawidłowo zadać hipnotyczne pytanie?

  3. Gdzie czerpać inspirację, czyli zbuduj Twój pierwszy Swipe File

A dodatkowo:

  1. Historia oferty, która przez 24 lata zarobiła 2 MILIARDY DOLARÓW dla Wall Street Journal

  2. Ważna dyskusja: co by było, gdyby wszyscy zaczęli pisać hipnotycznie

Nagranie 21 -Struktura perswazyjnego tekstu - treść, która działa

Z tego nagrania dowiesz się:

  1. Jak długi powinny być tekst w Internecie - zaskakujące wyniki badań Piotra oraz wyniki badań Pointner Institute?

  2. Kiedy zaczniesz przestrzegać tych 10 reguł pisania tekstów marketingowych i edukacyjnych, ustrzeżesz się przed popełnieniem najbardziej dotkliwych błędów.

  3. Zamieszczając ten element w Twoim tekście znacznie zwiększysz jego wiarygodność.

  4. Dlaczego ludzie czytają Harrego Pottera - w kilka nocy - jak pisać treść tej jakości.

  5. Niekonwencjonalna metoda Piotra pisania P.S, którą możesz czasami wykorzystać - zaskakuje Uśmiech

  6. EFEKT SNU - jak pisać 5 zmysłami - naucz się na przykładzie maila Piotra, który maiła 3 razy większą skuteczność niż mail czysto informacyjny.

Moduł DODATKOWY (2h 31 min):

  1. 2 bardzo ważne dyskusje (31 min)

  2. 4 studia przypadków (54 min)

  3. 2 omówienia ćwiczeń (56 min)

  4. Historia mailingu Piotra (2 min)

  5. Omówienie listy kontrolnej (8 min)

Rezultat?

Twoje nowe umiejętności

Po tym kursie nie tylko będziesz wyposażony w nowoczesną wiedzę, Otrzymasz coś o wiele cenniejszego.


GWARANTUJEMY

że rozwiniesz umiejętności, które pozwolą Ci skrócić czas na napisanie dowolnego tekstu związanego z Twoim blogiem lub serwisem WWW przynajmniej o 50%, a przy okazji podczas pisania coraz częściej zacznie towarzyszyć Ci wyłącznie pełna koncentracja, entuzjazm, radość motywacja oraz duma i satysfakcja z osiąganych rezultatów.


GWARANTUJEMY SATYSFAKCJĘ

jeśli w ciągu 30 dni od zakupienia kursu stwierdzisz, że to nie dla Ciebie, albo że coś Ci się nie podoba, będziesz mógł zrezygnować i otrzymać zwrot wszystkich pieniędzy.

Kto najbardziej skorzysta
uczestnicząc w tym kursie?

Jeżeli jeszcze nie "istniejesz" w Internecie pomimo, że dysponujesz wartościową wiedzą lub rozwinąłeś unikalne umiejętności, którymi chciałbyś podzielić się z innymi, jednocześnie zarabiając dobre pieniądze, to ta propozycja jest dla Ciebie.

Jeżeli chciałbyś zacząć pisać bloga i jeszcze nie wiesz jak do tego się zabrać ( o czym pisać i jak zmotywować się, aby pisać regularnie) - to ta oferta jest dla Ciebie.

Jeżeli posiadasz biznes, który wykorzystuje Internet, jako jeden z kanałów promowania i dystrybucji usług lub produktów, to ten trening jest dla Ciebie.

Jeżeli jesteś internautą, który korzysta z E-maila jako narzędzia komunikowania się w biznesie bądź w życiu osobistym i pragnie SKUTECZNIE wyróżnić się z tłumu innych osób, które “zalewają” skrzynkę odbiorczą adresata swoimi “dziełami”, to ten trening jest dla Ciebie.

Jeżeli posiadasz serwis WWW, od pewnego czasu pragniesz publikować regularny biuletyn lub opracować kurs e-mailowy dla Twoich subskrybentów, aby zacząć pozycjonować się na rynku jako ekspert, to ta propozycja jest również dla Ciebie.

Mam dla Ciebie dwie wiadomości:
dobrą i doskonałą Uśmiech

Po pierwsze: Przygotowaliśmy dla Ciebie z Piotrem bardzo intensywny program, czeka Cię przygoda, czyli podróż w głąb własnego umysłu oraz wiele satysfakcji, kiedy zaczniesz obserwować swoje coraz szybsze postępy.

Po drugie:
wspólnie z Piotrem GWARANTUJEMY (o ile przyłożysz się do treningu, zaufasz nam i będziesz precyzyjnie i z pełnym zaangażowaniem wykonywał wszystkie ćwiczenia), że kiedy już po ukończeniu naszego kursu usiądziesz przed ekranem Twojego komputera to ze zdziwieniem zauważysz ŁATWOŚĆ, z którą Ci przychodzi Ci pisanie dowolnego tekstu.

Jakie BONUSY otrzymam
biorąc udział w treningu?

No tak, tradycyjnie już udział w przedsięwzięciu organizowanym przez Piotra Majewskiego łączy się z atrakcyjnymi i wartościowymi bonusami.

Bonus 1:

Kompletny skrypt

Otrzymasz 95stronnicowy skrypt, czyli Twój osobisty przewodnik, który zawsze, kiedy będziesz pracował nad kolejnym e-biznesowym projektem, przeprowadzi Cię, precyzyjnie krok po kroku, przez cały proces kreacji koniecznych tekstów.

Wartość: 97 zł

Bonus 2:

VIDEO: Testowanie ofert w Internecie z pomocą Google Website Optimizer

Bezcenna wiedza, która pozwoli Ci za darmo przetestować skuteczność dowolnej oferty!

Wartość: 197 zł

Bonus#3:

Lista Kontrolna Artura Lewandowskiego

Otrzymasz moją osobistą LISTĘ KONTROLNĄ, którą wykorzystuję zawsze wtedy, kiedy piszę, sprawdzam i testuje własne oferty, biuletyny, artykuły oraz e-maile.

Wartość: 197 zł
__________________________
Razem 491 zł bonusów
w zaskakująco niskiej cenie
udziału w kursie...

Dlaczego stoisz przed możliwością
dokonania atrakcyjnej inwestycji?

Decydując się na udział w tym intensywnym, ponad 9 godzinnym kursie, zainwestujesz

497.00 zł

W zamian unikniesz długich tygodni, a nawet miesięcy spędzonych na samodzielnym rozwijaniu praktycznych umiejętności metodą prób i błędów.

Nie wspomnę już o tych "kosmicznych" kwotach pieniędzy, które Piotr i ja wydaliśmy na naszą dotychczasową e-biznesową edukację.

Ale dla Ciebie najważniejsze jest coś innego!

Otóż wspólnie z Piotrem, bez cenzury odkryjemy przed Tobą wszystkie najważniejsze elementu naszego warsztatu copywriterskiego.

Dzięki temu unikniesz naszych najbardziej bolesnych błędów, a umiejętności rozwiniesz ucząc się na naszych największych sukcesach.

Zarezerwuj swoje miejsce już teraz.

A teraz...

Wyobraź sobie, że skończyłeś ten pionierski, pełen odkrywczych doświadczeń trening.

Od czego zaczniesz?

Zaczniesz w końcu regularnie pisać Twojego bloga?

Opracujesz Swój pierwszy kurs e-mailowy?

Napiszesz nową ofertę dla swoich produktów lub usług?

A może napiszesz swój pierwszy artykuł?

Wybór należy do Ciebie.

Zarezerwuj swoje miejsce już teraz.
(korzystając z formularza po lewej)

Do zobaczenia na warsztatach,


dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Artur Lewandowski
dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Piotr Majewski


P.S. Na tym etapie, po przeczytaniu typowej oferty, prawdopodobnie pomyślałbyś sobie w myślach: „Czy ja na prawdę tak bardzo skorzystam podczas takiego kursu?”

Właśnie dlatego proponuję Ci moją „Gwarancję 100% Satysfakcji”.

Jeżeli okazałoby się, że z jakiegokolwiek powodu do końca pierwszego dnia stwierdziłbyś, że jesteś niezadowolony z warsztatu, WYŁĄCZNIE my poniesiemy konsekwencje takiego stanu rzeczy. Otrzymasz zwrot całej inwestycji.


Opinie uczestników warsztatów Master Copywriter, z których pochodzą nagrania do DVD:

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-4334093175513305227}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=7034484584900052982}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-1512845206995881619}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-5967776284475660640}





Zapisy wstrzymane