Kto jeszcze chce wiedzieć,
Jak napisać OFERTĘ, która powali klienta na kolana i sprawi, że będzie błagał
o Twój produkt?

... nawet, jeśli nie masz pojęcia o pisaniu, nie chce Ci się i nie wierzysz w Twoje siły!

Chciałbyś pisać oferty, e-maile i reklamy, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów nawet w czasie kryzysu?

Powstrzymuje Cię brak praktycznej i teoretycznej wiedzy, brak wiary i zapału, brak doświadczenia? Nie wiesz jak zacząć i jak testować? Nie masz ochoty na poprawianie?

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś sobie "TAK" czytając poprzedni akapit, zobacz poniższe filmy video, które sprawią, że za 15 minut będziesz miał szkic pierwszej, znacznie lepszej niż dotychczas oferty.

Poniższe filmy video pomogą Ci przezwyciężyć KAŻDĄ przeszkodę na Twojej drodze do napisania skutecznej oferty, który stanie się koniem pociągowym Twojego biznesu, a Tobie da start w zupełnie nową przyszłość.

Dobra oferta sprawia, że wszystkie działania promocyjne i reklamowe nabierają sensu i w końcu mogą być dochodowe.

Dobra oferta jest niezbędna, nawet jeśli masz genialny produkt.

Dobra oferta sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie, nawet jeśli masz wyższe ceny niż konkurencja.

Zapomnij o męczącym pisaniu i wynajmowaniu drogich jak mało kto copywriterów. Gdy skończysz czytać i oglądać materiały na tej stronie, gdy podejmiesz słuszną decyzję, Ty, albo Twoi pracownicy będą mogli pisać szybciej, sprawniej i znacznie lepiej niż ktokolwiek inny w Twojej branży.

Techniki, które prezentujemy z powodzeniem zastosowali copywriterzy jednego z największych portali w Polsce by 2-3 razy podnieść skuteczność swoich maili.

Techniki, które prezentujemy wykorzystuje jedno z największych wydawnictw w Polsce, by generować co roku blisko 100 MILIONÓW obrotu!

Zobacz teraz pierwszy film,
który rozwieje Twoje wątpliwości
nt. pisania ofert (copywritingu):

Wykonaj to proste, 10minutowe
ćwiczenie a stworzysz już teraz
szkic bardzo dobrej oferty.




Jeśli wykonałeś rzetelnie powyższe ćwiczenie masz już pewnie około 2-3 stron tekstu, który ma w sobie szczerość, wiarę, emocje i Potężną Moc Przekonywania.

Teraz musisz tylko wziąć ten tekst i z DIAMENTU, którym z pewnością jest zrobić BRYLANT stosując odpowiednie techniki jego szlifowania.

Jakie są to techniki? Damy Ci całą wiedzę i wparcie, jakiego potrzebujesz by stać się (lub uczynić nim pracowników) PROFESJONALNYM COPYWRITEREM...

Zobacz naszą SZOKUJĄCĄ propozycję:


W ramach kursu Narzędzia preswazji: czyli jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty? otrzymasz:


Nagranie 1 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Wzorzec potwierdzania

W tym nagraniu:

  1. UWAGA! bardzo ważna procedura, która pomoże Ci zharmonizować wszystkie zmysły aby napisać wielozmysłowy tekst, który zaspokoi oczekiwania czytelnika o różnych preferencjach zmysłowych.
  2. Dlaczego obawa początkujących copywriterów, że wszyscy zauważają techniki perswazji, które stosują w swoich tekstach, jest zupełnie nieuzasadniona?
  3. Naucz się prawidłowo stosować najbardziej uniwersalny wzorzec perswazji, czyli regułę potwierdzania.
  4. Jak zastosujesz regułę potwierdzania, aby od pierwszych słów zdobyć uwagę czytelnika?
  5. Jak przy pomocy tylko 3 słów skutecznie przyciągnąć uwagę przedstawicieli wybranej płci (zdziwisz się jakie to oczywiste i proste)

Nagranie 3 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać sie bogactwem języka - Generator Korzyści

Pominięte nagranie 2 to BONUSowy plik MP3: "BEZ CENZURY - posłuchaj naszych uwag do analizy przykładów zastosowania wzorca potwierdzania w tekstach przez uczestników szkolenia."

Z nagrania 3 dowiesz się:

  1. Jak umiejętnie opakowywać cechy produktu korzyściami?
  2. Jak "malować" obrazy korzyści w umyśle odbiorcy?
  3. Jak skutecznie zademonstrować zalety produktu?
  4. Jak z nudnej informacji zrobić porywającego "newsa"?
  5. Jak "rozbroić" zastrzeżenia w tekście, zanim pojawią się w umyśle Twojego czytelnika - sprytna sztuczka

Nagranie 4 - Jak przestać nieświadomie sabotować własne teksty i z marketingową wirtuozerią zacząć posługiwać się bogactwem języka - Ukryte Założenia

W tym nagraniu:

  1. Naucz się, jak przy pomocy wybranych słów skutecznie kierować uwagą czytelnika Twojego, pokażę Ci to na licznych i różnorodnych przykładach.
  2. Największy błąd, jaki popełnia każdy sprzedawca, który widzi klienta w sklepie i jaka nauka płynie z tego dla autora tekstów.
  3. Jeżeli miałbyś zapamiętać z tego szkolenia tylko jedną rzecz, to usłyszysz ją oglądając i słuchając właśnie to nagranie.

Unikalne BONUSY:

  1. Warte 27 zł precyzyjnie wybrane zadanie z omówieniem zadania nagranym przez Artura i Piotra.
     

GWARANCJA:

GWARANTUJEMY: Jeśli w ciągu 30 dni od dnia opłacenia kursu uznasz, że z jakiegokolwiek powodu nie jest on warty Twoich pieniędzy - daj nam znać:

ZWRÓCIMY CI WSZYSTKO!

Piotr Majewski Artur Lewandowski

Wiedzę i osobistą pomoc podczas
kursu zapewnią Ci


dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Artur Lewandowski
dr Artur Lewandowski
Piotr Majewski
Piotr Majewski



Do zobaczenia na kursie,
Piotr Majewski i dr Artur Lewandowski

P.S. Nie ma co czekać. Taka okazja może się nie powtórzyć. Gdy tylko osiągniemy sukces z pierwszą edycją tego kursu, albo podniesiemy cenę, albo skupimy się na prowadzeniu tego go na rynku międzynarodowym.


Opinie uczestników warsztatów Master Copywriter, z których pochodzą nagrania:

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-4334093175513305227}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=7034484584900052982}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-1512845206995881619}

{GOOGLEVIDEO:http://video.google.pl/videoplay?docid=-5967776284475660640}



Zapisy wstrzymane

© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle