|
dutkon@dutkon.pl GG: 2112212
|
|
1. Po złożeniu oferty i zakupie, publikację wysyłam na płycie CD, pocztą tradycyjną. Na życzenie, możliwa wysyłka w formie elektronicznej (bez kosztów nagrania płyty i przesyłki). 2. Płyta zawiera publikację zarówno w wersji audiobooka (pliki .mp3 do słuchania), jak i e-booka (format .pdf do czytania). 3. Książka jest wyłącznie mojego autorstwa, nie narusza praw autorskich osób trzecich. Jestem jedynym posiadaczem praw autorskich do tego utworu i jego dalsze rozpowszechnianie nie jest dozwolone.
|
|
27 zł
|
|
Koszt CD i przesyłki: 5,90 zł Priorytet: 7,90 zł Odbiór osobisty: 0 zł Wysyłka e-mailem: 0 zł
|
|
Przedmiotem niniejszej oferty jest audiobook + e-book pt.
KONKURENCYJNE "OCZKO" - 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji 68 minut nagrania w formacie .mp3 (13 odcinków) - słuchaj na komputerze, iPhone lub odtwarzaczu przenośnym! + wersja PDF autor: dr Maciej Dutko (szkoleniowiec i wykładowca, twórca serwisów WWW, redaktor internetowy, autor książek "Domeny internetowe" oraz "Praktyczny e-biznes")
Kto ma 21 w kartach, ten wygrywa. Podobnie w e-biznesie: tylko Ci, którzy wiedzą, jak skutecznie konkurować na coraz bardziej drapieżnym i zatłoczonym rynku internetowych sprzedawców i klientów, będą potrafili nie tylko przetrwać wszelkie kryzysy i gospodarcze niepokoje, ale przede wszystkim dystansować konkurencję i przyciągać klienta. Chcę Ci przedstawić Świętego Graala konkurencyjności – 21 sprawdzonych w praktyce sposobów na budowanie etycznej, zgodnej z prawem i przede wszystkim skutecznej przewagi rynkowej w walce o względy klienta. Dlaczego powinieneś poznać te zasady? Ponieważ dziś nie każdy znajdzie w tej wirtualnej przestrzeni nabywców dla swoich produktów. Znajdą ich tylko najlepsi! Dzięki temu nagraniu dowiesz się:
- co to właściwie znaczy „konkurencja” i „konkurencyjność”,
- jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów,
- jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę),
- jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej,
- czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich,
- jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku.
(ze wstępu)
|
Opis:
- tytuł: Konkurencyjne "oczko" - 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji
- autor: Maciej Dutko
- format: pliki audio (13 odcinków, 68 minut nagrania) + plik tekstowy PDF (35 stron).
Cena publikacji:
|
27 zł To nie wydatek. To inwestycja.
|
|