dutkon@dutkon.pl
GG: 2112212


1. Po złożeniu oferty i zakupie,
publikację wysyłam na płycie CD, pocztą tradycyjną.

Na życzenie, możliwa wysyłka w formie elektronicznej (bez kosztów nagrania płyty i przesyłki).

2. Płyta zawiera publikację zarówno w wersji audiobooka (pliki .mp3 do słuchania), jak i e-booka (format .pdf do czytania).

3. Książka jest wyłącznie mojego autorstwa, nie narusza praw autorskich osób trzecich. Jestem jedynym posiadaczem praw autorskich do tego utworu i jego dalsze rozpowszechnianie nie jest dozwolone.



27 zł

Koszt CD i przesyłki: 5,90
Priorytet: 7,90
Odbiór osobisty: 0
Wysyłka e-mailem: 0



Przedmiotem niniejszej oferty
jest audiobook + e-book
pt.

KONKURENCYJNE "OCZKO"
- 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji

68 minut nagrania w formacie .mp3 (13 odcinków)
- słuchaj na komputerze, iPhone lub odtwarzaczu przenośnym!
+ wersja PDF


autor: dr Maciej Dutko
(szkoleniowiec i wykładowca, twórca serwisów WWW, redaktor internetowy,
autor książek "Domeny internetowe" oraz "Praktyczny e-biznes")






Kto ma 21 w kartach, ten wygrywa. Podobnie w e-biznesie: tylko Ci, którzy wiedzą, jak skutecznie konkurować na coraz bardziej drapieżnym i zatłoczonym rynku internetowych sprzedawców i klientów, będą potrafili nie tylko przetrwać wszelkie kryzysy i gospodarcze niepokoje, ale przede wszystkim dystansować konkurencję i przyciągać klienta.

Chcę Ci przedstawić Świętego Graala konkurencyjności21 sprawdzonych w praktyce sposobów na budowanie etycznej, zgodnej z prawem i przede wszystkim skutecznej przewagi rynkowej w walce o względy klienta.

Dlaczego powinieneś poznać te zasady? Ponieważ dziś nie każdy znajdzie w tej wirtualnej przestrzeni nabywców dla swoich produktów. Znajdą ich tylko najlepsi!


Dzięki temu nagraniu dowiesz się:
  • co to właściwie znaczy „konkurencja” i „konkurencyjność”,
  • jaki pozytywny wpływ wywiera walka konkurencyjna na rynek i konsumentów,
  • jakie mechanizmy rządzą wyborami dokonywanymi przez klienta (na co zwraca uwagę wybierając tę a nie inną ofertę),
  • jakie są najważniejsze elementy budowania przewagi konkurencyjnej,
  • czy nadal warto oferować klientom gratisy oraz udział w programach lojalnościowych i partnerskich,
  • jak chronić swoją konkurencyjność wśród innych „drapieżników” rynku.
(ze wstępu)

Opis:
  • tytuł: Konkurencyjne "oczko" - 21 sposobów, dzięki którym staniesz się lepszy od konkurencji
  • autor: Maciej Dutko
  • format: pliki audio (13 odcinków, 68 minut nagrania) + plik tekstowy PDF (35 stron).


Cena publikacji:

27 zł


To nie wydatek. To inwestycja.



.:Designed by Dutkon:.




Zapisy wstrzymane