Jak szacować rentowność kampanii reklamowych za pomocą Kalkulatora ROI?

Jak szacować rentowność kampanii reklamowych za pomocą Kalkulatora ROI?Dla moich klientów i dla siebie opracowałem Kalkulator Rentowności Kampanii Reklamowej, nazwany skrótowo Kalkulatorem ROI. Jest to bardzo proste i dzięki temu bardzo u...

Jak szacować rentowność
kampanii reklamowych
za pomocą Kalkulatora ROI?

Dla moich klientów i dla siebie opracowałem Kalkulator Rentowności Kampanii Reklamowej, nazwany skrótowo Kalkulatorem ROI. Jest to bardzo proste i dzięki temu bardzo użyteczne narzędzie w rękach świadomego marketera.

Kalkulator ROIKalkulator ROI pomoże Ci:
  • wstępnie oszacować skuteczność planowanej kampanii reklamowej,
  • wybrać najlepszą formę reklamy,
  • wybrać najlepsze medium reklamowe,
  • wybrać najlepszą treść reklamy.
Dzięki błyskawicznym wyliczeniom Kalkulator ROI ustrzeże Cię przed błędnymi inwestycjami w reklamę a przynajmniej pomoże zminimalizować straty generowane przez nieskuteczne kampanie.

Kalkulator jest arkuszem kalkulacyjnym stworzonym w Excelu. Aby więc z niego skorzystać, wystarczy posiadać Excela (MS Office), Calc (darmowy OpenOffice) lub inny program obsługujący format XLS.

Kalkulator ROI jest darmowy i możesz pobrać go na stronie http://www.cneb.pl/download/KalkulatorROI.zip

Oprócz prostoty działania Kalkulator ROI ma jeszcze kilka innych zalet:

  1. Oblicza wszystko w locie, więc wyniki pokazuje od razu po wpisaniu danych.

  2. Na dole zawiera definicje najważniejszych wskaźników — CR, CTR, CPM, ROI.

  3. Każde pole jest opisane w zrozumiały sposób.

  4. Jest tak skonstruowany, aby po wydrukowaniu wszystkie obliczenia zmieściły się na 1 stronie A4. Można więc przygotować obliczenia, wydrukować je, opisać i dołączyć do dokumentów dla osób decyzyjnych lub do analizy wykonanych już kampanii reklamowych.
Mimo prostoty działania tego niezwykle użytecznego narzędzia, trzeba
  • umieć się nim posługiwać,
  • rozumieć specyfikę różnych form reklamy
  • i rozumieć różnych form rozliczania sie za reklamę.
W tym kursie za pomocą multimedialnych prezentacji dokładnie opiszę
  • zasady korzystania z Kalkulatora ROI,
  • analizowania wyników,
  • oraz szacowania skuteczności i opłacalności kampanii reklamowych.

Kurs zawiera

  • Multimedialne prezentacje trwające 30 minut.
  • 10 stron skryptu do wydrukowania.
  • Egzamin pozwalający zweryfikować swoją wiedzę.

Certyfikat uczestnictwa

Certyfikat uczestnictwaNa końcu kursu znajduje się egzamin sprawdzający wiedzę zdobytą podczas kursu - w szczególności umiejętność posługiwania się Kalkulatorem ROI.

Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin przynajmniej na 75%, otrzymają pocztą podpisany przez Piotra Majewskiego, oficjalny certyfikat ukończenia kursu, który może pomóc przy negocjacjach z klientami lub szukaniu nowej pracy.

Warunki uczestnictwa

  • Organizator gwarantuje Uczestnikom osobistą pomoc Trenera na pytania zadane na Forum merytorycznym kursu przez 30 dni od daty opłacenia kursu przez Uczestnika.
  • W cenie kursu Uczestnik ma prawo jeden raz podejść do egzaminu w ciągu 30 dni od daty opłacenia kursu.
  • Wynik z egzaminu nie niższy niż 75% warunkuje otrzymanie certyfikatu uczestnictwa w kursie i zdania egzaminu.
  • Organizator może zamknąć kurs nie wcześniej niż 30 dni od daty opłacenia kursu przez Uczestnika.



 


© 2007-2016 MajewskiBC.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle