Jak obsługiwać Klientów? - szkolenie video - Paweł Krzyworączka

Czy znasz te 10 tipów odnośnie doskonałej obsługi Klienta?


Witam Cię serdecznie,

Nazywam się Paweł Krzyworączka i chcę powiedzieć Ci o 10 sposobach na doskonałą obsługę Klienta.

Coś Ci od razu powiem: nie znam nikogo, kto by doskonale obsługiwał Klientów. Owszem, są osoby / firmy robiące to na poziomie. Ale:

  • > nikt nie robi tego dokładnie tak, jak należy
  • > większość robi to beznadziejnie.

Stąd mój pomysł na ten poradnik: abyś zwiększył zadowolenie Twoich Klientów, przywiązał ich do siebie - i więcej zarabiał. Są to w 100%-tach etyczne techniki, które polecam z czystym sercem.

Dlaczego jest to takie ważne?

Jeśli jeszcze tego nie wiesz, zdradzę Ci pewną tajemnicę: obsługa Klienta jest największą armatą, tajną bronią w walce o rynek i Klienta. Nie ma nic ważniejszego: obsługa Klienta jest zawsze na 1 miejscu. Dlaczego tak łatwo wyróżnić się właśnie w ten sposób? To proste: bo większość tego nie robi jak należy! A dlaczego nie robią tego jak należy? Oto dlaczego: Bo to wymaga empatii, skupienia na Kliencie, poświecenia mu czasu, a do tego posiadania świetnych produktów i usług. I co Ty na to?

44-minutowe nagranie audio-video Pawła Krzyworączki

Przygotowałem dla Ciebie 44-minutowe video, na którym omawiam m.in. następujące zagadnienia:

  • > czy Klient zawsze ma rację? a może nie?
  • > co zrobić, gdy Klient jest niezadowolony?
  • > czy warto pozwalać Klientowi negocjować cenę i warunki?
  • > czym jest usługa "Tajemniczy Klient" i czy warto ją zastosować?
  • > i wiele innych ważkich kwestii
blok 1 szkolenia seo

Nagranie video obejrzysz za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Nie musisz nic instalować. A pliki ściągniesz z Sieci w kilka minut (paczka .zip ma niecałe 200MB objętości).

Nagranie jest bardzo dobrej jakości (zarówno audio, jak i video). Po lewej stronie będziesz mieć wygodne menu nawigacyjne (spójrz na zrzut ekranowy powyżej).

Gwarancja 100% satysfakcji


gwarancja satysfakcji

Inwestując w szkolenie "Jak obsługiwać Klientów?" nic nie ryzykujesz. Dlaczego? Bo daję Ci gwarancję zadowolenia ze szkolenia. Co to oznacza? Jeśli stwierdzisz, że szkolenie okazało się marnej jakości i niewiele Ci dało (masz na to aż 30 dni po zakupie!) - dasz mi znać, a ja oddam Ci zainwestowane pieniądze.

Jak widzisz, całe ryzyko biorę na siebie. Jeśli nie sprostam Twoim oczekiwaniom, poniosę zasłużoną karę. Nie uważasz, że to uczciwy układ?


Cena szkolenia audio-video

To szkolenie w postaci nagrania video pozwoli Ci po prostu więcej zarabiać i wręcz rozkochiwać w Tobie Klientów. Cenę tego szkolenia ustaliłem na:


Jeśli chcesz skuteczniej działać w dowolnym biznesie i mieć więcej zachwyconych Klientów - kup to nagranie video.

Paweł Krzyworączka

opinia 2
"Chciałbym serdecznie podziękować za udostępnienie tak cennej wiedzy. Pod względem merytorycznym kurs jest fantastyczny."
Grzegorz Okraska


© 2007-2018 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle