Witam Cię serdecznie,
Nazywam się Paweł Krzyworączka i chcę powiedzieć Ci o 10 sposobach na doskonałą obsługę Klienta.
Coś Ci od razu powiem: nie znam nikogo, kto by doskonale obsługiwał Klientów. Owszem, są osoby / firmy robiące to na poziomie. Ale:
Stąd mój pomysł na ten poradnik: abyś zwiększył zadowolenie Twoich Klientów, przywiązał ich do siebie - i więcej zarabiał. Są to w 100%-tach etyczne techniki, które polecam z czystym sercem.
Jeśli jeszcze tego nie wiesz, zdradzę Ci pewną tajemnicę: obsługa Klienta jest największą armatą, tajną bronią w walce o rynek i Klienta. Nie ma nic ważniejszego: obsługa Klienta jest zawsze na 1 miejscu. Dlaczego tak łatwo wyróżnić się właśnie w ten sposób? To proste: bo większość tego nie robi jak należy! A dlaczego nie robią tego jak należy? Oto dlaczego: Bo to wymaga empatii, skupienia na Kliencie, poświecenia mu czasu, a do tego posiadania świetnych produktów i usług. I co Ty na to?
Przygotowałem dla Ciebie 44-minutowe video, na którym omawiam m.in. następujące zagadnienia:
Nagranie video obejrzysz za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Nie musisz nic instalować. A pliki ściągniesz z Sieci w kilka minut (paczka .zip ma niecałe 200MB objętości).
Nagranie jest bardzo dobrej jakości (zarówno audio, jak i video). Po lewej stronie będziesz mieć wygodne menu nawigacyjne (spójrz na zrzut ekranowy powyżej).
Inwestując w szkolenie "Jak obsługiwać Klientów?" nic nie ryzykujesz. Dlaczego? Bo daję Ci gwarancję zadowolenia ze szkolenia. Co to oznacza? Jeśli stwierdzisz, że szkolenie okazało się marnej jakości i niewiele Ci dało (masz na to aż 30 dni po zakupie!) - dasz mi znać, a ja oddam Ci zainwestowane pieniądze.
Jak widzisz, całe ryzyko biorę na siebie. Jeśli nie sprostam Twoim oczekiwaniom, poniosę zasłużoną karę. Nie uważasz, że to uczciwy układ?
To szkolenie w postaci nagrania video pozwoli Ci po prostu więcej zarabiać i wręcz rozkochiwać w Tobie Klientów. Cenę tego szkolenia ustaliłem na: