Budowanie listy adresowej w 19 konkretnych krokach

Co, KONKRETNIE, należy robić, aby zbudować dochodową listę adresową? Po pierwsze rozpocząć budowanie listy adresowej. Niby to banalne, ale zamiast ciągle o tym czytać, słuchać i szukać tej jednej metody, którą najszybciej zbudujesz listę, po prostu zacznij stosując metody najprostsze i sprawdzone. „Tajne techniki” pojawiają się i znikają, metody sprawdzone działają od lat. Przyciągnij subskrybentów na […]

Zacznij wrzesień właściwie

Przypomniałem sobie dzisiaj lipcową sesję z jednym z moich Klientów konsultacyjnych. Przez 2 godziny robiłem z nim i dla niego, to co Ty też {P:powinieneś/powinnaś} zrobić w swoim biznesie, aby Twój biznes mógł się lepiej rozwijać. Po prostu wdrożyliśmy system budowania listy adresowej. System jest bardzo prosty, bo taki działa najlepiej. Testowałem go wielokrotnie, używam od […]

impleBOT: Pełna konfiguracja konta impleBOT [video]

impleBOT: Pełna konfiguracja konta impleBOT [video]

Instrukcja obsługi impleBOT i FreeBOT. W tym video poradniku pokazuję, jak optymalnie i marketingowo skonfigurować konto impleBOT? jak sprawdzić, aby jak najwięcej osób potwierdzało subskrypcję? polityka prywatności – jak ją napisać, skąd wziąć wzór? jak ustawić pole OD e-maili, aby zwiększyć OpenRate? jak zwracać się do czytelników newslettera lub e-zinu? jak budować 1 listą za […]

Iluzja szybkich promocji, szybkich pieniędzy i szybkiego budowania marki

Iluzja szybkich promocji, szybkich pieniędzy i szybkiego budowania marki

W artykule Czy nowe osoby mają szansę zaistnieć w e-biznesie? pisałem między innymi o tym, jaka jest różnica pomiędzy budowaniem biznesu powoli, organicznie a budowaniem go za pomocą mocnych uderzeń– czyli szybkich promocji zarabiających nam dużo pieniędzy i w krótkim czasie robiących z nas osoby znane. Mocne Uderzenia to rewelacyjna strategia – nie mógłbym pisać inaczej, skoro: […]

Google zastąpi Website Optimizer ułomnym Content Experiments

Kilka dni temu Google napisało do mnie z fatalnym, beznadziejnym, skandalicznym newsem. Zabijają genialny Google Website Optimizer (Optymalizator witryny) i zastępują go ułomnym Content Experiments. Content Experiments to część Google Analytics, która do mierzenia rezultatów testu używa tych samych Goli (Celów), które w Google Analytics mówią nam o skuteczności serwisu. Dlaczego jest to beznadziejna informacja? […]

Czy nowe osoby mają szansę zaistnieć w e-biznesie?

Czy nowe osoby mają szansę zaistnieć w e-biznesie?

Pod video Czy era sprzedaży za pomocą e-mail marketingu się kończy? Michał napisał ciekawy komentarz: Jeśli rozpatrujemy kwestię marketingu eksperckiego, nie zgodzę się z tym, że początkującym będzie trudniej się przebić. Jest odwrotnie. Im dana branża dłużej działa tym początkującym jest łatwiej – jest to efekt świeżości. Większość ludzi lubi nowe nawet jeśli nowe nie jest […]

NOWOŚĆ: Wykluczanie w MultiMailingu [video]

NOWOŚĆ: Wykluczanie w MultiMailingu [video]

Jedną z najważniejszych funkcji impleBOT MANAGERa jest możliwość wysyłania MultiMailingów. MultiMailing to e-mailing wysłany za pomocą jednego formularza do wielu wybranych list adresowych. Oczywiście system e-mail marketingu impleBOT sam deduplikuje MultiMailing – tj. usuwa z poszczególnych mailingów osoby, które otrzymały taką wiadomość z innej listy. Teraz MultiMailing poszerzyliśmy o bardzo przydatną funkcję wykluczania, znaną i […]

Czy era sprzedaży za pomocą e-mail marketingu się kończy? [video]

Czy era sprzedaży za pomocą e-mail marketingu się kończy? [video]

To jest fragment materiału nagranego w ramach projektu Pigułki Wiedzy. Jeśli interesuje Cię ten temat i chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam na stronę internetową: http://bit.ly/PigulkiWiedzyMajewski

A propos dzisiejszej audycji

To, o czym mówiłem dzisiaj na audycji, od samego początku było możliwe dzięki e-mail marketingowi. A e-mail marketing robię tylko na impleBOT, bo do tego to narzędzie zbudowałem. Piszę o tym, bo dzisiaj o północy kończy się promocja na impleBOT. Szczegóły: http://bit.ly/JFxjkP Jeszcze raz dziękuję za udział, na dniach udostępnię nagranie. W międzyczasie, tutaj: http://www.ekademia.pl/mod/resource/view.php?id=93630 znajdziecie 13 […]

Nagranie z wczorajszej audycji…

Na stronie: Analizy Stron WWW (2012-05-09) – odchudzanie, forex, e-sklep z ubraniami, grupa taneczna, pośrednictwo finansowe opublikowaliśmy nagranie z wczorajszej audycji. Miłego oglądania.

Jak linkować do formularza w Jednorazowej Ofercie na Ekademii?

Formularze z Ekademii w Jednorazowej Ofercie można wrzucać w IFRAME albo podawać do nich link, najprostszy adres to: http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON Można też dodać śledzenie: Link do formularza: <a target="_blank" href="http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON&utm_source=ekademia.pl&utm_content=/kurs/SprzedazInternetowa&utm_medium=OTO">Zamów teraz</a> Przycisk z linkiem do formularza: {ORDER:white:http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON&utm_source=ekademia.pl &utm_content=/kurs/SprzedazInternetowa&utm_medium=OTO} Film z YouTUBE z autoplay: <iframe width=560 height=349 src="http://www.youtube.com/embed/KOD_FILMU?rel=0&autoplay=1"></iframe> Przekreślanie ceny: <strike>STARA CENA</strike> NOWA CENA zł

Odp: Jak liczyć konwersję dla stron www bez koszyka?

Proponuję wykupić sobie numer na Skype albo nawet komórkę na kartę pod reklamy AdWords i monitorować liczbę rozmów. Oczywiście numer ten dynamicznie wyświetlać osobom z Google Adwords.

Bez tego nie masz szans w biznesie

Krótka piłka.Nie ma sukcesu bez sprzedaży. Nie ma sprzedaży bez Klientów. Nie ma Klientów bez ruchu (odwiedzających) na stronie. Możesz kombinować, robić genialne oferty, cudowne produkty, ale jeśli nikt tego nie zobaczy, nikt też nie kupi. Widzę generalnie 2 podejścia do generowania ruchu. PODEJŚCIE #1: Partnerzy, którzy ruch mają i wysyłają go do nas oraz […]

Czy proste, udające link lub formularz bannery są skuteczne i jak wpływają na markę?

Czy proste, udające link lub formularz bannery są skuteczne i jak wpływają na markę?

My od zawsze robimy bannery pseudotekstowe lub udające formularze i zawsze miały one większą klikalność niż bannery animowane stosowane przez branżę. Nasz Klient (bardzo duży sklep komputerowy) przetestował takie banery na 1 milionie wyświetleń. 3 były agencyjne (od dużych korporacji), 1 był zrobiony według moich wskazówek. 3 osiągnęły ok. 0,2 do 0,5%, ten prosty osiągnął […]

Pobierz raport: Backdoor sites

Miałem obawy czy wysyłać Tobie ten raport. Dotyczy on nietypowej, a nawet łamiące pewne zasady, metody reklamowania stron www. Obawiałem się, że nie przeczytasz go uważnie i stosując metodę "Backdoor sites" stracisz pieniądze na nieskuteczną reklamę. Jednak metoda ta, to wynik ogromnych pieniędzy wydanych na jej przetestowanie przez mojego kolegę i stosowana rozsądnie może dać […]

Życzenia Wielkanocne

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom, Użytkownikom naszych serwisów i Czytelnikom życzę pogodnych, szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych z rodziną i mokrego śmigusa dyngusa. Piotr Majewski

Banalnie prosta, sekretna technika promocji stron www

W video E-marketing dzieli się na 3 fazy, w których Twój e-biznes znajduje się cały czas mówiłem o tym, że promocja (faza 1) jest niezwykle ważnym i niezbędnym do odniesienia sukcesu w e-biznesie zadaniem. Dzisiaj mam dla Ciebie video, które prezentuje niesamowicie prostą, tanią, wręcz banalną, ale praktycznie nieznaną i stosowaną przez niewielu technikę promocji stron www. […]

Copywriting – Twoje pytania i wątpliwości

W komentarzach do poprzednich artykułów pojawiło się kilka istotnych pytań i wątpliwości, na które teraz odpowiem: Uważam, że to doskonały pomysł, który zawsze podnosi wiarygodność oferty. Wiele ofert zbudowanych jest tylko w oparciu o autorytety i doskonale sprzedają – np. cokolwiek poleci Oprah, sprzeda się. Sekret polega na tym, aby napisać szkic oferty. Następnie UMIEJĘTNIE […]

Copywriting a branża turystyczna

Pod artykułem Jedno pytanie, które ZAWSZE podnosi skuteczność każdej oferty dostałem dwa podobne komentarze sugerujące, że w turystyce copywriting nie działa: A jak ludzie podejmują decyzję o celu swojego wyjazdu? Na podstawie elaboratów w postaci historii ich znajomych, historii z książek, z TV, z filmów w kinie. Ludzie szukają konkretów, gdy podejmą decyzję o celu… a […]

Jedno pytanie, które ZAWSZE podnosi skuteczność każdej oferty

OK. Szybka umowa: Jeśli przeskanujesz ten artykuł w poszukiwaniu “Jednego pytania, które ZAWSZE podnosi sprzedaż” GWARANTUJĘ Ci, że go nie zrozumiesz, zlekceważysz i Twoje umiejętności copywriterskie się NIE poprawią. Spokojnie, nie zajmę Ci dużo czasu. Zadałem sobie dzisiaj pytanie: Jakiej jednej, maksymalnie prostej techniki mogę Cię dzisiaj nauczyć, abyś natychmiast stał się lepszym copywriterem, a […]