Jak efektywnie prowadzić własny biznes? – Marta Woźny-Tomczak, PERSONIA

Jak efektywnie prowadzić własny biznes? – Marta Woźny-Tomczak, PERSONIA

Gościem dzisiejszego odcinka jest Marta Woźny-Tomczak. Od siedmiu lat prowadzi firmę – PERSONIA, którą założyła od razu po studiach. Dzieli się swoją wiedzą z szeroką publicznością. Wydała książkę pt. „Własny biznes – jak dojść do sukcesu?”, której pierwszy nakład rozszedł się w mgnieniu oka. Podczas rozmowy dowiesz się: Co młodzi przedsiębiorcy mogą zrobić na początku swojej […]

Vooplayer – narzędzie, które zrewolucjonizuje video marketing

Powiększyliśmy bonusowy pakiet konta 5 krotnie! Info pod video. Pierwsze 100 osób, które opłaci bilet na MAKE the CHANGE do 23:59 23 września 2015 r. otrzyma warty ok. 180 zł 580 zł abonament „Lifetime” na 25 tysięcy 125 tysięcy odsłon miesięcznie na genialne narzędzie do video marketingu Vooplayer.com. UWAGA: Nie gwarantujemy, że abonament będzie dożywotni, ponieważ nie […]

Jak zdalnie zarządzać firmą? Oto kilka prostych narzędzi… – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

Jak zdalnie zarządzać firmą? Oto kilka prostych narzędzi… – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

W drugiej części rozmowy z Piotrem Cyganem poruszamy tematykę pracy na odległość. Piotr dzieli się ze mną doświadczeniami, które zdobył budując i zarządzając Dziennikiem Internautów – jedną z najstarszych, niezależnych i największych polskich gazet informacyjnych online. Opowiadamy m.in.: O narzędziach (programach i aplikacjach), które ułatwiają komunikację na odległość; O problemach prywatności i własności treści związanych […]

O początkach biznesu w Internecie – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

O początkach biznesu w Internecie – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

Wraz z Piotrem Cyganem, założycielem popularnego Dziennika Internautów, wspominamy jak robiło się biznes w Internecie, kiedy ten w Polsce był jeszcze ciekawostką. W pierwszej części wywiadu, ubranej w historię o powstaniu Dziennika Internautów, mówimy m.in. o tym: Jak wyglądało zakładanie stron internetowych pod koniec lat 90-tych? Jak ewoluowały media informacyjne w Polskim Internecie? W jaki […]

Cztery sekundy, które mogą zadecydować o Twoim sukcesie. Agnieszka Świst-Kamińska – Szkoła Męskiego Stylu

Cztery sekundy, które mogą zadecydować o Twoim sukcesie. Agnieszka Świst-Kamińska – Szkoła Męskiego Stylu

W tym odcinku Ireneusz rozmawia z doradcą do spraw wizerunku, style coachem i cool hunterem – Agnieszką Świst-Kamińską ze Szkoły Męskiego Stylu. Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania: Dlaczego wizerunek jest ważny? Ile czasu potrzeba, by twój wizerunek wywarł wpływ na osobę, z którą rozmawiasz? Czym zajmują się „cool hunter„, „style coach” i „personal shopper„? Na czym polega budowanie […]

Jak wykorzystać social media do promocji biznesu? – Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com

Jak wykorzystać social media do promocji biznesu? – Mateusz Chłodnicki, Shuttout.com

  Ja przeprowadzić z sukcesem w Polsce kampanię zbiórki społecznościowej (crowdfunding)? W trakcie tego szkolenia on-line Mateusz Chłodnicki pokaże Ci od kuchni cały proces przygotowania i prowadzenia kampanii crowdfundingowej, która zakończyła się dla niego dużym sukcesem. Mateusz Chłodnicki to pomysłodawca projektu Shuttout.com, który z sukcesem zakończy 11 czerwca kampanię na PolakPotrafi.pl (do czwartku do 18 możesz […]

webr00t

webr00t

brazzers izle

Budowanie listy na profilu użytkownika Ekademii

Budowanie listy na profilu użytkownika Ekademii

Ponieważ profile użytkowników na Ekademii doskonale się pozycjonują, wprowadziliśmy modyfikację profilu użytkownika na Ekademia.pl, która ułatwia budowanie listy. Najpierw przejdź do edycji Twojego profilu i na samym dole zdefiniuj numer konta impleBOT lub FreeBOT. i to wszystko. Od teraz na Twoim profilu pojawi się elegancki formularz subskrypcji: Ekademia pobiera z impleBOT nazwę, opis oraz liczbę subskrybentów Twojej […]

Marka w postaci skrótowca/monogramu

IBM, TVN, CNEB – jakie zasady rządzą skrótowcami? Jak tworzyć marki z monogramów? Czy monogram/skrótowiec to doby pomysł na nazwę produktu, firmy lub serwisu www? To był krótki fragment kursu: „Najważniejsza decyzja marketingowa” – zobacz całość

Czy da się osiągnąć sukces poza Warszawą?

Czy da się osiągnąć sukces poza Warszawą?

Po opublikowaniu danych o sprzedaży według miast w artykule: Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo? postanowiliśmy z Ireneuszem omówić ten temat głębiej. Poruszamy różne problemy i strategie związane z robienie biznesu poza Warszawą, gdy wielu Klientów w Warszawie właśnie mieszka. To jest też pierwsze nagranie w całości zrealizowane w nowym studio – w końcu 😉 Na koniec […]

Sekret sukesu Apple?

Pod poprzednim artykułem Lanie wody – warto czy nie? rozwinęła się ciekawa polemika o sytuacjach, w których emocje nie są wskazane… przynajmniej tak niektórzy twierdzili… Rozbudowałem swoje wypowiedzi, ale nie zmieniłem ich sensu. Zresztą zobacz: Czy trzeba przekonywać kogoś już przekonanego? Dla mnie odpowiedź jest prosta. Wystarczy, że zadasz sobie pytanie: „A żonę (ew. męża) […]

Lanie wody – warto czy nie?

Na początku października zeszłego roku otrzymałem kolejny e-mail przekonujący mnie do tego, żebym w ofercie CNEB podarował sobie „lanie wody”. Postanowiłem sprawdzić, ile sensu jest w tej radzie.

Dlaczego copywriting jest tak ważny dla małych firm?

Copywriting jest niezwykle ważnym elementem sukcesu każdej firmy. W przypadku jednak małych firm, jest krytycznie ważny. Copywriting jest dla małych firm genialnym narzędziem Copywriting jest bronią małych firm, których nie stać na to, żeby zbudować globalną świadomość marki, żeby zrobić globalną czy chociaż ogólnokrajowa kampanię reklamową, lub wykreować trend czy chociaż modę. Trend to jest coś […]

Niesamowity talent Bena

Czy oglądałeś albo wiesz cokolwiek o serialu „Lost” czyli „Zagubieni”? Generalnie nie da się opowiedzieć historii tego serialu, bo jest tak zamotany, że do końca nie wiadomo o co chodzi… W największym skrócie na nie do końca zwykłej wyspie rozbił się samolot. Oprócz rozbitków na wyspie są również inne osoby i wszyscy ze wszystkimi walczą. […]

VIDEO: 4 techniki zwiększania skuteczności oferty

Bądźmy szczerzy, ludzie oceniają książkę po okładce. Nawet najlepsza oferta źle „opakowana” może stracić większość swojej skuteczności, a dobrze „opakowana” może zyskać nawet kilkaset procent skuteczności. Zobacz 4 bardzo proste ale też bardzo skuteczne techniki zwiększania skuteczności oferty. To jest fragment kursu: 33 techniki zwiększania skuteczności oferty Najskuteczniejsze oferty nauczysz się pisać na kursie: COPYWRITING: Jak […]

Rozmiar NIE jest najważniejszy… w e-mail marketingu

Rozmiar NIE jest najważniejszy… w e-mail marketingu

Wiem wiem, brzmi to jak herezja, ale ja mówię o e-mail marketingu ;-)… zresztą to krótkie video wyjaśni Ci, dlaczego rozmiar nie ma już takiego znaczenia w e-mail marketingu: Opinie jak zwykle mile widziane 😉

Budowanie Listy dla Odważnych

Budowanie Listy dla Odważnych

Zobacz, jak odważne e-biznesy budują listy adresowe i dzięki temu zarabiają więcej niż konkurencja: 2 część: Chętnie przeczytam Twoją opinię poniżej…

Prosty skrypt informujący o plikach cookie i polityce prywatności

UWAGA: Ten tekst to nie jest porada prawna i nie daję żadnej gwarancji, że skorzystanie z mojego rozwiązania uchroni Cię przed jakimikolwiek konsekwencjami. Zgodnie z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, od 22 marca, serwisy www w Polsce  mają obowiązek pozyskania zgody odwiedzających na instalowanie na ich komputerach plików cookies (tzw. ciasteczek). Większość polskich portali poszło na całego i […]

VIDEO: Najpotężniejsza metoda budowania listy adresowej, czyli jak zbudowałem listę ponad 150 tysięcy osób

VIDEO: Najpotężniejsza metoda budowania listy adresowej, czyli jak zbudowałem listę ponad 150 tysięcy osób

Chcesz się dowiedzieć, jak zbudowałem listę 150 tysięcy osób nie wydając ani jednej złotówki na reklamę ani na kupowanie cudzych list? Zobacz poniższe video z Konferencji CzasNaE-Biznes: [zgodnie z zapowiedzią, ze względu na wyjątkowość tej strategii, video to nie jest już dostępne publicznie] Kliknij tutaj, aby poznać resztę wykładu… To, co właśnie zobaczyłeś, to tylko […]

Roman i usługi pogrzebowe… czyli o nagłówku "Smiali się…"

Skuteczny copywriting to szereg zasad, ale też umiejętność ich właściwego stosowania. Dam Ci przykład. Nagłówek “Śmiali się” pochodzi ze sławnej reklamy z lat 20stych: “Śmiali się, gdy siadałem do pianina, ale gdy zacząłem grać…”. Nagłówek ten okazał się dla mnie bardzo skuteczny w niektórych (podkreślam!) ofertach. I kiedyś o tym napisałem. Sęk w tym, że […]