Jak efektywnie prowadzić własny biznes? – Marta Woźny-Tomczak, PERSONIA

Jak efektywnie prowadzić własny biznes? – Marta Woźny-Tomczak, PERSONIA

Gościem dzisiejszego odcinka jest Marta Woźny-Tomczak. Od siedmiu lat prowadzi firmę – PERSONIA, którą założyła od razu po studiach. Dzieli się swoją wiedzą z szeroką publicznością. Wydała książkę pt. „Własny biznes – jak dojść do sukcesu?”, której pierwszy nakład rozszedł się w mgnieniu oka. Podczas rozmowy dowiesz się: Co młodzi przedsiębiorcy mogą zrobić na początku swojej […]

Jak budować doświadczenie na błędach oraz cztery żelazne zasady robienia biznesu. Michał Herok – SEOgroup

Jak budować doświadczenie na błędach oraz cztery żelazne zasady robienia biznesu. Michał Herok – SEOgroup

W drugiej części rozmowy z Michałem Herokiem, poruszamy szeroką gamę zagadnień związanych z biznesem. Wymieniamy się naszymi doświadczeniami, popełnionymi błędami, oraz wnioskami, które jak się później okazało, wyciągaliśmy bardzo podobne. W tym odcinku znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania: Jak uniknąć kosztownych błędów przy budowaniu zespołu? Co można zrobić by wyeliminować błędy, zanim się pojawią? Jak […]

10 kroków do zarabiania na wiedzy

Jak zacząć zarabiać na wiedzy? 1. Znajdź idealną dla Ciebie niszę, która pozwoli Ci zarabiać na szkoleniach. Najwięcej zarabiają trenerzy, którzy specjalizują się w wąskich zagadnieniach, ponieważ są dzięki temu wiarygodni dla swoich klientów. Problem w tym, że dobrą niszę trudno wybrać, jeśli nie korzystasz z odpowiednich narzędzi. A są w internecie darmowe narzędzia, które […]

Jak za darmo zorganizować webinar lub konferencję on-line?

Jak za darmo zorganizować webinar lub konferencję on-line?

Takie widoki były dzisiaj podczas próby do szkolenia online, na które zapraszam dzisiaj o 20:00 Techniczny Czwartek: Jak za darmo zorganizować webinar czy konferencję on-line? To będzie pierwsza transmisja na żywo z nowego studio. Polecam też nagranie z poprzedniego spotkania: Jak wyprodukować i zacząć sprzedawać e-booka lub raport w Internecie? W całym studio unoszą się opary olejków […]

Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo?

Gdzie organizować szkolenia i konferencje na żywo?

Pisanie tego artykułu przychodzi mi z trudem, bo jestem rodowitym gdańszczaninem (choć moje i Agnieszki serce należy też do Sopotu). I chociaż czasami lubię wpaść do Warszawy, gdzie szybkie tempo pobudza krążenie, to jednak spokój i powietrze w Gdańsku (3 miasto o najczystszym powietrzu w Polsce) trzyma mnie na Pomorzu. Być może właśnie ten spokój, […]

Jak zorganizować udaną konferencję?

Jak zorganizować udaną konferencję?

Ireneusz Osiński i Piotr Majewski rozmawiają o tym: 1. Dlaczego spada zainteresowanie konferencjami? 2. Jaki jest najpoważniejszy błąd organizatorów? 3. Kogo zapraszać na konferencje? 4. Jakie wymagania stawiać mówcom? 5. Jakie branże powinny organizaować konferencje? 6. O czym wszyscy zapominają?

RAPORT: Kiedyś pracował po 16h dziennie. Dzisiaj podróżuje po świecie i zarządza firmą z laptopa. Jak to zrobił?

albo: Od e-booka, przez 444 tysięcy do biznesu marzeń W tym obszernym opracowaniu pokażę Ci dokładnie co zrobił Mariusz, aby zbudować dla siebie biznes marzeń. Poznajcie Mariusza Szepietowskiego. Mariusz jest przedsiębiorcą od końca lat 90tych. Jego firma realizuje instalacje inteligentnego domu. Przez większość tego czasu był jak typowy przedsiębiorca: pracował 2 razy tyle ile typowy […]

Jak zacząć i zdobyć pierwszych Klientów?

W poniższym krótkim video zdradzam najprostszą i zawsze skuteczną metodę wchodzenia na rynek wiedzy. Ta metoda wykreowała więcej trenerów (i piosenkarzy hip-hop ;-)) niż jakakolwiek inna. Przy czym miej świadomość, że musisz mieć coś wartościowego do przekazania.

Rzeczy najważniejsze…

Są rzeczy ważne. I są rzeczy najważniejsze. Dzisiejszy wpis jest o tych drugich. Obejrzyj poniższe 3 krótkie filmy. A potem daj sobie chwilę spokoju i szczerze odpowiedz sobie na zadane pod nimi pytania. Film 1 Kliknij na odtwarzaczu ikonę Napisy  aby pojawiły się polskie napisy. Film 2 Film 3 Daj sobie chwilę spokoju. Skup się na […]

Mity o zarabianiu na wiedzy

Konkretne rady i dane znajdziesz w artykule: Dlaczego niektórzy twórcy zarabiają tak dużo + jak Ekademia pomaga w sprzedaży? P.S. Minę na stopklatce mam bezcenną 😉

Dlaczego niektórzy twórcy zarabiają tak dużo + jak Ekademia pomaga w sprzedaży?

Dzisiaj odpowiem częściowo, ale konkretnie, na kolejne pytanie wspomnianego w poprzednim wpisie Bartka Rycharskiego: Naturalnie nie mogę zdradzić danych konkretnych twórców bez ich zgody – w kolejnym wpisie jednak pokażę konkretne dane z kolejnych rocznych PITów twórcy, który wyraził na to zgodę. Odpowiem jednak na pytanie ”dlaczego”. Galeria handlowa Już teraz Ekademia generuje efekt „galerii […]

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Twoim biznesie wiedzowym

W tym artykule nie tylko zdradzę Cie 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży w Twoim biznesie wiedzowym, ale też pokażę Ci, jak wpłynęły one na proces tworzenia Ekademii. Dodatkowo pokażę Ci jedną z ważniejszych zasad tworzenia produktów, które zachwycają. Sposób 1: WIĘCEJ PRODUKTÓW Pozwól, że zacznę od historii, która pomoże Ci lepiej i szybciej rozwijać Twoją […]

18 rzeczy, które powinieneś robić, aby zarabiać więcej na wiedzy

W tym artykule zdradzę 18 rzeczy, które powinieneś robić w swoim biznesie oraz prosty model zwiększania Twojego biznesu. Prawo tego biznesu Dosyć wcześnie w historii mojej firmy zrozumiałem jedno z praw rządzących branżą wiedzową: “Różni ludzie preferują różną formę wiedzy.” To jedno z tych oczywistych praw, które niezwykle łatwo udowodnić. Np. kilka lat temu spytałem […]

Ile dochodów tracisz, jeśli nie uczysz on-line?

“59% uczestników szkoleń stacjonarnych chętnie brałaby udział w szkoleniach on-line.” Jest to wynik z badania, jakie przeprowadziłem na grupie 2818 osób. Z tej grupy wybraliśmy 714 osób, które uczestniczą w szkoleniach otwartych przynajmniej raz w roku i wydają na to przynajmniej 500 zł. Z tej grupy: Jeśli chodzi o demografię: W grupie tej było: Widzisz […]

Od zera do 500 tys. przychodu i ponad 100 tys. zysku w 2 lata!

Od zera do 500 tys. przychodu i ponad 100 tys. zysku w 2 lata!

Zobacz, jak typowy, nieinternetowy przedsiębiorca stworzył kurs internetowy w zupełnie nowej dla niego, ale NIEZWYKLE konkurencyjnej branży i w 2 lata doszedł do 500 tysięcy złotych przychodu i dużo ponad 100 tysięcy zł zysku. Już po 1 roku wygenerował 100 tys. przychodu. Zobacz kolejny fragment wykładu z kursu Strategia Platynowego Produktu.

Dlaczego bogaci się bogacą i jak myślą kapitaliści? (Robert i Kim Kiyosaki, National Achievers Congress 2013)

Dlaczego firma Roberta i Kim Kiyosaki zbankrutowała? Dlaczego Robert i Kim pisza książki, skorą są tacy bogaci? Fundusze, akcje, nieruchomości – w co inwestują? Jak myślą bogaci i dlaczego biedni tego nie rozumieją? Te kontrowersyjne i inne bardzo ciekawe pytania zadaliśmy Robertowi i Kim Kiyosaki wprost będąc w RPA. Zobacz, co odpowiedzieli. Podziel się Twoją […]

Najlepiej płatna umiejętność na świecie (Andy Harrington, Nationa Achievers Congress 2013)

Po ostatniej, potężnej dawce inspiracji, jaką zafundował Wam Les Brown, w oczekiwaniu na koniec montażu wywiadu z Robertem i Kim Kiyosaki, postanowiliśmy z Pawłem dać Wam coś bardzo konkretnego. Motywacja i inspiracja pomaga, gdy wiemy co KONKRETNIE zrobić, aby osiągnąć sukces. W jaki biznes wejść, gdy nie ma się zasobów? Jak zarabiać pieniądze? Jak najłatwiej […]

Prawa autorskie do produktu informacyjnego

1. Jak zarejestrować kurs video jako „swój”, objąć go prawami autorskimi, Każde autorskie dzieło w momencie jego opublikowania automatycznie jest chronione przez prawo. Nie trzeba go nigdzie rejestrować, tylko jako pierwszy opublikować. To nie jest porada prawna. 2. Czy należy być firmą szkoleniową, mieć odpowiednie uprawnienia, aby takie kursy tworzyć i publikować w sieci? Aby […]

Wygodniejsze edytowanie elementów kursów (Ekademia.pl)

W trakcie edycji dowolnego elementu kursu, mamy do dyspozycji Selektor (listę rozwijaną) wszystkich naszych kursów. Dzięki temu łatwo można modyfikować lub duplikować ustawienia w wielu kursach – wystarczy z Selektora wybrać interesujący nas kurs. Dzisiaj wprowadziliśmy do Selektora drobne, ale bardzo przydane udogodnienie… zobacz: Wygodniejsze edytowanie elementów kursów

Czy nowe osoby mają szansę zaistnieć w e-biznesie?

Czy nowe osoby mają szansę zaistnieć w e-biznesie?

Pod video Czy era sprzedaży za pomocą e-mail marketingu się kończy? Michał napisał ciekawy komentarz: Jeśli rozpatrujemy kwestię marketingu eksperckiego, nie zgodzę się z tym, że początkującym będzie trudniej się przebić. Jest odwrotnie. Im dana branża dłużej działa tym początkującym jest łatwiej – jest to efekt świeżości. Większość ludzi lubi nowe nawet jeśli nowe nie jest […]