Jak program do mailingu zwiększył ilość odwiedzin strony o ponad 270%? [STUDIUM PRZYPADKU]

Robert Łojewski, E-biznes www.otostrona.pl/robben3 Osiągnięcia Moje strony mają średnio o 273% więcej odwiedzin niż przed miesiącem. Nie jest to może oszałamiająca liczba 3213 odwiedzin, ale ten wzrost nie jest przypadkiem i powinien się utrzymywać. Liczba nowych osób na moich listach w ciągu miesiąca przekroczyła 1200 osób. Uważam to za sukces, gdyż wcześniej w ciągu roku […]

Jak wielokrotny autoresponder zapewnia stały dochód w branży MLM? [STUDIUM PRZYPADKU]

Michał Kidziński, Rozwijanie biznesu MLM z użyciem nowej technologii LepszyNetworker.SekretyBiznesuMLMOnline.pl Osiągnięcia Wielkość listy: 5.001-10.000 osób Czas budowy listy: od 1-2 lat Na pewno sukcesem jest stały dochód. Nie jest on oczywiście ZAWSZE taki sam i nie zawsze główną rolę odgrywają te same źródła (Programy Partnerskie lub własne infoprodukty), ale z całą pewnością można mówić tutaj […]

Jak wielokrotny autoresponder zarobił na moje nowe auto? [STUDIUM PRZYPADKU]

Piotr Pogodziński, sprzedaż publikacji elektronicznych Autor e-booka „Tajniki udanego związku” oraz kursu: „30 kroków do kompleksowej przemiany wewnętrznej” Osiągnięcia Wielkość listy: powyżej 10.000 osób Czas budowy listy: dłużej niż 2 lata Dzięki swoim listom adresowym założonym na Freebot.pl osiągam comiesięczne korzyści ze sprzedaży publikacji elektronicznych zarówno innych wydawnictw jak i własnych autorskich (e-booki, kursy, szkolenia). […]

Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: obsługa posprzedażowa i cross selling

Jednym z najwiekszych kosztów biznesu czesto jest obsługa posprzedażowa klientów. Z drugiej strony jednym z najlepszym sposobów zwiększania zysków, jest cross selling. Obie te funkcje można nawet w 95% procentach zautomatyzować! Potrzebny jest wielokrotny autoresponder. Większość problemów klientów się powtarza. Odkryto to dawno temu i w ten sposób powstały dokumenty FAQ (Najczęściej zadawane pytania). Sęk […]

Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: kurs e-mailowy

Kurs e-mailowy To było pierwsze zastosowanie mojego wielokrotnego autorespondera. W 2003 roku stworzyłem dwa kursy e-mailowe. Wszystko, co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach w intensynwym, 8 dniowym kursie e-mailowym. http://wyszukiwarki.cneb.pl/ Jak Napisać Biznes Plan? http://biznesplan.cneb.pl/ Oba kursy składały się z około 10 maili wysyłanych dzień po dniu. W każdym umieściłem 1 lekcję kursu. Kurs o wyszukiwarkach […]

Pytania i odpowiedzi na najbardziej gorące tematy: e-mail marketing i programy do mailingu

Podczas kolejnej audycji Radio CNEB z pytaniami dot. e-biznesu, e-marketingu i e-commerce, rozmawialiśmy między innymi o: Konferencji, którą organizuję 1 marca w Warszawie Nowym systemie mailingowym dla użytkowników Allegro Platformie, na której każdy będzie mógł prowadzić szkolenia e-learningowe MillionDollarHomePage.com i sensie budowania stron, które mają dać jednorazowy szybki dochód Bezpieczeństwie skryptów instalowanych na serwerach Budowaniu […]

Jak pytać o pozwolenie na mailing, newsletter lub biuletyn?

Uprzejmie proszę o opinię czy skierowanie takiego zapytania o wyrażenie zgody na przesłanie oferty to spam? Zamierzam przesłać takie zapytanie do ok. 50 biur rachunkowych, czy będzie to zgodne z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dariusz B. TEMAT: Zapytanie o zgodę na przesłanie oferty promocyjnej Szanowni Państwo Reprezentuję firmę XYZ, która specjalizuje się w […]

Przeniesienie listy z wielokrotnego autorespondera FreeBot na program do mailingu impleBOT?

Można to zrobić na 14 dni bezpłatnie, jednorazowo z każdego konta FreeBot.pl. Wszystko sprowadza się do dwóch kliknięć – link znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto w FreeBot.pl. Nie trzeba nic przenosić – FreeBot i impleBOT mają wspólną bazę danych, więc nie ma ryzyka, że istnieją równolegle dwa takie same konta na FreeBot i […]

Jak zbudować stargetowaną listę adresową, aby Twój e-mail marketing był skuteczny?

Istnieje np. firma Kompas Poland, która może Ci taką listę wygenerować na zamówienie albo możesz kupić od nich CD-ROM z listą firm na stronie www.PrzestanSzukacKlientow.pl .Kompass dysponuje tylko listą firm. Jeśli chodzi o osoby prywatne to najlepszym źródłem jest www.ACXIOM.pl (dawny Claritas). Jest również szereg portali i serwisów tematycznych i ogólnych, które sprzedają mailingi do […]

Jak personalizować mailing, newsletter lub biuletyn za pomocą pól dodatkowych?

Pola 1 do 5 do dodatkowe, dowolnej treści dane o subskrybencie, które możesz zbierać dodając do formularza pola <input type=”text” name=”pole_1″> i tak samo z pole_2 do pole_5. Bardzo często używa się tych pól do przekazywania ukrytych danych np. przekazywanych z parametrów strony www. Np. w implesite.pl mogłabyś do formularza dodać: <input type=”hidden” name=”pole_1″ value=””> […]

Jak zrobić mailing html, aby wyświetlały się obrazki?

Większość programów pocztowych i tzw. WebMaili (programów pocztowych on-line, jak gmail.com) nie wyświetla domyślnie obrazków pobieranych z zewnętrznego serwera. Jeśli więc chcesz wyświetlić obrazek w treści wiadomości, najlepiej jest: 1. w zakładce Załączniki wgrać go na nasz serwer 2. tworząc wiadomość autorespondera lub mailing wybrać dany obrazek z listy – możesz dodać 10 obrazków. 3. […]

Jak w impleBOT zrobić mailing, newsletter lub biuletyn spersonalizowany według płci?

Jak pisać spersonalizowane zwroty do kobiet i mężczyzn (powinieneś/powinnaś, czy mam pisać w dwóch formach – “odprężony/a” )? Wystarczy, że w miejscu, gdzie chcesz użyć zwrotu do mężczyzn lub kobiet wstawisz flagę {P:opcja dla Panów/Opcja dla Pań}. Przykład: …Jeśli kiedykolwiek {P:myślałeś/myślałaś} o tym, aby na poważnie zająć się nauką… Nasz system zajmie się odpowiednią podmianą […]

Jak zrobić spersonalizowany mailing, newsletter i biuletyn w impleBOT?

Aby personalizować swoje wiadomości wystarczy w wybrane miejsca wstawić tzw. flagi, które odpowiadają np. za odmienianie imion, zwrotów męskich/żeńskich itp. Podstawowa personalizacja polega na wysyłaniu do każdego subskrybenta indywidualnych e-maili z jego adresem i ew. imieniem i nazwiskiem w polu DO (Odbiorcy). Podstawowa personalizacja jest procesem automatycznym, na który nie masz wpływu. Podstawowa personalizacja to […]

Od czego zależy, czy klient poprawnie dostanie mailing html?

Obowiązkowa jest wersja TXT. Wersja HTML jest opcjonalna. Jeśli piszemy mail HTMLowy, wersja TXT jest formą alternatywną dla użytkowników niekompatybilnych czyteników e-maili oraz dla tych, którzy wolą czytać tekst.

Jak upiększyć newsletter lub mailing zdjęciem w impleBOT?

Jak dodać zdjęcie do wiadomości? System pyta o adres URL, rozumiem, że powinnam mieć te zdjęcia gdzieś już opublikowane, ale gdzie je najlepiej umieścić? Za pomocą znaczników {IMG_1} do {IMG_10} wytłumaczonych w odpowiedzi na pytanie Do czego służą znaczniki {IMG_1} itd.

Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: płatny kurs e-mailowy

Płatny kurs e-mailowy (e-klasa, e-learning) W artykule „Jak zarobiłem 68 000 dolarów prowadząc e-klasę” Joe Vitale, znany zachodni copywriter, opisuje jak zamienił swoją kosztującą 13 dolarów książkę w szkolenie e-mailowe (e-klasę) kosztujące 1500 dolarów za osobę. Jest to alternatywa kursu e-mailowego z tą drobną różnicą, że taki kurs jest płatny. FreeBot.pl pozwala zablokować samodzielne wpisywanie […]

Jak skutecznie przekonać klienta do produktu wykorzystując e-mail marketing?

Można stworzyć darmowy raport lub kurs  e-mailowy na przykład: Usuwanie plam z tapicerki W kursie można podać praktyczne informacje jak zmyć plamy, tak żeby klient mógł wyczyścić sobie tapicerkę nawet nie kupując pokrowca. Czyli teoretycznie byłby to rzeczywiście merytoryczny kurs, w którym mógłbyś przemycać informacje, że np. z pokrowców, które Ty proponujesz zmywa się to […]

Jak skopiować mailing w impleBOT?

W impleBOT dostępna jest przydatna funkcja – kopiowanie mailingów. Wystarczy wejść na listę mailingów, wybrać mailing do skopiowania i kliknąć „Kopiuj mailing”. System przeniesie nas do zakładki dodawania mailingów z wypełnionymi wszystkimi polami.

Śledzenie skuteczności mailingów i raporty

Do wersji płatnej FreeBota – impeBOT.pl – uruchomiliśmy dwie zaawansowane funkcje: śledzenie klikalności do 3 linków w mailingach. Nie dość, że impleBOT śledzi klikalność na 3 linki, to jeszcze wie, kto kliknął (każdego subskrybenta zlicza raz), uniemożliwia osobom postronnym odgadnięcie linku i pozwala na pełną personalizację linku – tj. umieszczenie w nim imienia, e-maili, pól […]

Suma kliknięć pod statystykami linków w mailingach i wielokrotnym autoresponderze

Dodaliśmy sumę kliknięć i sumę CTR na cały mailing. Suma pojawia się na liście mailingów pod statystykami poszczególnych linków, jeśli oczywiście jakiś link był zdefiniowany (opcja tylko w implebot.pl)