Śledzenie ruchu za pomocą Google Analytics

Możliwe jest śledzenie ruchu na Twoich stronach w ramach naszej platformy za pomocą Google Analytics. W tym celu: 1. Utwórz nowy profil w Google Analytics dla strony www.ekademia.pl/profill/X – gdzie X to Twój identyfikator na Ekademia.pl 2.Google wygeneruje dla Ciebie kod śledzący. W tym kodzie znajdź identyfikator w postaci: UA-XXXXX-Y   3. Identyfikator wprowadź w […]

Więcej...

Integracja: PayU.pl

Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności – np. w serwisie PayU.pl. UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU – niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma. Jeśli nie masz jeszcze […]

Więcej...

Różnica między trenerem a organizatorem

Obie formy zakładają, że samodzielnie tworzysz, zarządzasz i promujesz swoje produkty. Różnią się głównie sposobem rozliczeń i wynikającym z tego zakresem możliwości. Trener (posiadający firmę) Pieniądze od Klientów są przesyłane na konto Ekademii. Ekademia wystawia Klientom faktury i paragony. Twoje prowizje otrzymujesz dopiero, gdy dany kursant ukończy kurs (aktywacja prowizji do wypłaty) na podstawie  faktury/rachunku […]

Więcej...