Integracja: PayU – Classic API

Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności – np. w serwisie PayU.pl. UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU – niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma. Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w […]

Więcej...

Webhook – Adres skryptu na Twoim serwerze wywoływany przez platformę

Jeśli podasz adres skryptu, Ekademia wyśle na te adresy metodą POST dane zamówienia. Możesz np. stworzyć skrypt zapisujący wszystkich, którzy kupili Twój produkt na listę mailingową Twoich klientów. Z poziomu skryptu będziesz miał dostęp do danych wysłanych przez Ekademię za pomocą zmiennych $_POST[‘Nazwa zmiennej’] Np. Jeśli $_POST[‘paid’] równe będzie 0, oznacza to, że właśnie złożono […]

Więcej...

Śledzenie ruchu za pomocą Google Analytics

Możliwe jest śledzenie ruchu na Twoich stronach w ramach naszej platformy za pomocą Google Analytics. W tym celu: 1. Utwórz nowy profil w Google Analytics dla strony www.ekademia.pl/profill/X – gdzie X to Twój identyfikator na Ekademia.pl 2.Google wygeneruje dla Ciebie kod śledzący. W tym kodzie znajdź identyfikator w postaci: UA-XXXXX-Y   3. Identyfikator wprowadź w […]

Więcej...

Integracja: PayU.pl – REST API

Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności – np. w serwisie PayU.pl. UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU – niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma. Jeśli nie masz jeszcze […]

Więcej...

Jak testować stronę lądowania po zakupie za pomocą WVO i Analytics?

Jeśli chcesz testować stronę za pomocą WVO lub Google Analytics, ustaw parametry wewnątrz swojego produktu. W ustawieniach na dole po lewej stronie kliknij w “Edytuj Cross-Selling & Jednorazowa Oferta” http://www.ekademia.pl/course/edit_element.php?id=ID_KURSU&element=crossselling&iframe=1 Można zdefiniować “Strona z podziękowaniem:” i tam wstawić adres strony lądowania po zakupie. Wyświetli się po opłaceniu. Gdzie można dodać kod do testowania z tych […]

Więcej...

Problemy z odbiorem transakcji w PayU

Czasami pojawiają się takie problemy, gdy serwer jest przeciążony. Jeśli transakcja ma status “odebrana” w PayU lub też w ekademia.pl/historia widnieje jako opłacona, to znaczy że wszystko jest w porządku. Jeśli w PayU widnieje status “nieodebrana”, odbierz ją ręcznie – link w podsumowaniu transakcji. Niestety nie możemy tego zrobić za Ciebie ani nawet sprawdzić, ponieważ nr transakcji z […]

Więcej...

Jak zapisać Klienta automatycznie na inny kurs?

Poza udostępnianiem kursu w różnych cenach, kupony są szczególnie przydatne, gdy w ramach oferty 1 kursu, chcemy zapisać Klienta na 2 nasz kurs. W tym celu należy: 1. Utworzyć dla tego 2 kursu kupon o wartości 0.00 zł – najlepiej trudny do zgadnięcia. My w MBC używamy przedrostka SYNC aby wiedzieć, że jest to kupon, […]

Więcej...

Księgowanie prowizji z Ekademii – gdy Ekademia jest sprzedawcą

Ten artykuł dotyczy sytuacji, gdy Ekademia jest sprzedawcą. Nie muszę więc księgować kolejno sprzedawanych kursów, ale tylko jednorazową wpłatę – tak to rozumiem.  Zgadza się. Ale aby otrzymać wypłatę z Ekademii Twoja firma musi wystawić nam albo fakturę na kwotę ze strony http://www.ekademia.pl/moje/zarobki powiększoną o VAT, albo rachunek, na kwotę z tej strony (bez dodatkowego VAT), jeśli […]

Więcej...

Dlaczego prowizje do wypłaty są czasem niższe niż prowizje naliczone/ należne?

W przypadku trenerów (czyli gdy Ekademia jest sprzedawcą)  należne prowizje nie zawsze równają się prowizjom do wypłaty. Prowizje naliczają się w momencie opłaty za kurs, ale wypłacić można je dopiero, gdy kursantowi skończy się dostęp do danego kursu. Podobna różnica w prowizjach zdarza się również wtedy, gdy nie otrzymamy od Ciebie rachunku/ faktury za wcześniejsze […]

Więcej...