Zarabianie na allegro… legalnie czy nie?

Sprzedajesz różne robiazgi w serwisie aukcyjnym, z biegiem czasu zbiera się coraz bardziej okrągła sumka. Co z tym zrobić? Zarejestrować działalność gospodarczą, czy kryć się przed fiskusem?

Gdy konkurencja kopiuje pomysły.

Prowadzisz sklep internetowy – stosujesz w nim wiele nowych pomysłów i nagle odkrywasz, że Twoja konkurencja zaczyna te pomysły kopiować i stosować u siebie. Co możesz z tym zrobić?

Czy komentarze podniosą sprzedaż?

Wiele e-sklepów sprzedaje swoje produkty również na Allegro. Czy warto wykorzystać komentarze z tej plafromy, by zachęcić zupełnie nowych klientów do zakupu?

Wojna cenowa vs jakość.

Walcząć z konkurencją nie raz się zastanawiamy, czy prowadzić wojnę cenową czy też rywalizować jakością obsługi. Jednak czy klient doceni jakość sklepu? A może zwraca tylko uwagę na cenę?

Jak nie robić e-biznesu (sklepy internetowe)

Luźna rozmowa o sklepach internetowych – obowiązkowa lektura dla osób prowadzących lub planujacych uruchomienie sklepu internetowego.

Prawa autorskie a darmowy content?

Sebastian Juszkiewicz: „W internecie można znaleźć sporo darmowego softu do telefonów komórkowych niewiadomego autorstwa. Jeśli chciałbym ten content wykorzystać komercyjnie: Czy mogę?”

case study – FotoZip.pl

Jeden z forumowiczów stworzył serwis oferujący sprzedaż profesjonalnych zdjęć. Rozmówcy przeprowadzają bardzo konstruktywną analizę serwisu, która znacząco podnosi jego funkcjonalność.

case study: Mydlandia.pl

Dyskusja oceniające sklep internetowy sprzedający aromatyczne mydła, a właściwie… poczucie świeżości i zdrowie 😉

case study: oferta Helion.pl dla nauczycieli

Andrzej Kierzkowski (helion.pl): „Wyobraźcie sobie, że jesteście nauczycielami informatyki w szkole. W jakiś sposób zostaliście skierowani na stronę (…) Czy ta oferta by Was przekonała?”

Sprzedaż usługi personalizacji…

Ciekawy problem – jak sprzedać klientowi możliwość personalizacji wybranego przez niego produktu? Jak zaprezentować to wizualnie?

case study: TwojaModa.pl

Konstruktywna krytyka strony skierowanej do 20-30-letnich zabieganych kobiet, oferującej przede wszystkim ubrania.

O kupowaniu z INTELIGO za granicą.

Jak Inteligo rozlicza transakcje, gdy kupujesz coś za pomocą karty VISA Elektron w Internecie w zagranicznej firmie w obcej walucie? Po jakim kursie przeliczają walutę? Jaką prowizję pobiera bank ?

Łatwo dostępne i aktualne dane o e-commerce.

Szukasz statystyk dotyczących polskiego i światowego e-commerce: obroty, liczba podmiotów, prognozy itd? Tutaj znajdziesz sprawdzone serwisy.

Jakie prowizje w OnetPasaż ?

OnetPasaż do duże źródło potencjalnych klientów. Jednak czy opłaca się nawiązywać z nimi współpracę?

Procedury zamawiania w e-sklepach

Świetna dyskusja dotycząca upraszczania zamówień by w efekcie internetowy sklep był maksymalnie przyjazny dla klienta. Obowiązkowa pozycja dla twórców e-sklepów z… czymkolwiek.

Nowy sklep – jak rozkręcić?

Ruszasz z nowym sklepem? Zastanawiasz się co zrobić, by rozkręcić interes, zwiększyć popularnosć strony, a co za tym idzie – sprzedaż? Skorzystaj z doświadczeń innych osób.

Ocena www.KupMeble.pl

Zobacz jak Piotr Majewski razem z członkami forum pomogli właścicielowi KupMeble.pl wdrożyć rozwiązania poprawiające skuteczność serwisu. Zakładasz stronę? Zobacz jak ją powinieneś zrobić!

ZloteMysli.pl – testy marketingowe ofert

Bardzo interesująca rozmowa o podnoszeniu skuteczności ofert sprzedażowych. Praktycy dzielą się doświadczeniami przedstawiają konkretne dane. Jeśli cokolwiek sprzedajesz, musisz się z tym zapoznać.

CRM specjalnie dla właścicieli sklepów internetowych

Czy, prowadząc sklep internetowy, zdarzyło Ci się zapomnieć np. wysłać e-maila do klienta? Przy pewnej ilości zamówień niezbędne staje się odpowiednie wsparcie programistyczne…

Kupno mailingu reklamowego – trudna decyzja

Jak można sprawdzić czy osoba oferująca mailing ma rzeczywiście 10.000 osób a nie np. 1.000? A jeśli nawet ktoś ma rzeczywiście 10.000 adresów to jak można sprawdzić czy nie wysyła spamu?