O początkach biznesu w Internecie – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

O początkach biznesu w Internecie – Piotr Cygan, Dziennik Internautów

Wraz z Piotrem Cyganem, założycielem popularnego Dziennika Internautów, wspominamy jak robiło się biznes w Internecie, kiedy ten w Polsce był jeszcze ciekawostką. W pierwszej części wywiadu, ubranej w historię o powstaniu Dziennika Internautów, mówimy m.in. o tym: Jak wyglądało zakładanie stron internetowych pod koniec lat 90-tych? Jak ewoluowały media informacyjne w Polskim Internecie? W jaki […]

Jak skutecznie sprzedawać w e-biznesie produkty ubezpieczeniowe? Jak pozyskiwać klienta?

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Gdy nie idzie sprzedaż… [video]

Jeśli chcesz więcej posłuchać o sprzedaży i dowiedzieć się nowych rzeczy do zastosowania w Twoim biznesie, zapraszam na moje mini-szkolenie: „Jak wykorzystać Internet do zwiększenia sprzedaży szkoleń i innych usług bez ryzykowania dużych pieniędzy?”

Nagranie z wczorajszej audycji…

Na stronie: Analizy Stron WWW (2012-05-09) – odchudzanie, forex, e-sklep z ubraniami, grupa taneczna, pośrednictwo finansowe opublikowaliśmy nagranie z wczorajszej audycji. Miłego oglądania.

Jak linkować do formularza w Jednorazowej Ofercie na Ekademii?

Formularze z Ekademii w Jednorazowej Ofercie można wrzucać w IFRAME albo podawać do nich link, najprostszy adres to: http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON Można też dodać śledzenie: Link do formularza: <a target="_blank" href="http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON&utm_source=ekademia.pl&utm_content=/kurs/SprzedazInternetowa&utm_medium=OTO">Zamów teraz</a> Przycisk z linkiem do formularza: {ORDER:white:http://www.ekademia.pl/formularz/KOD_KURSU?print=1&coursecoupon=KUPON&utm_source=ekademia.pl &utm_content=/kurs/SprzedazInternetowa&utm_medium=OTO} Film z YouTUBE z autoplay: <iframe width=560 height=349 src="http://www.youtube.com/embed/KOD_FILMU?rel=0&autoplay=1"></iframe> Przekreślanie ceny: <strike>STARA CENA</strike> NOWA CENA zł

Jak zarobić 21 tys. zł rozdając produkty za darmo albo za 4,88?

Jak zarobić 21 tys. zł rozdając produkty za darmo albo za 4,88?

Wszystko zaczęło się 25 stycznia:

Jak budować renomę, a następnie przenosić klientów do naszego sklepu? [Piotr Kielski]

Autor artykułu: Piotr Kielski. Szukasz gotowego oprogramowania? Masz pomysł na ebiznes, lecz brakuje Ci rozwiązań technicznych? Zajrzyj do sklepu www.Skrypty.proPS. Oddajemy 72% prowizji od sprzedaży naszym Partnerom, sprawdź nas! Wprowadzenie Nazywam się Piotr Kielski i od kilku lat sprzedaję produkty elektroniczne (skrypty php) na Allegro, a od pół roku prowadzę sklep internetowy www.Skrypty.pro. Wszystkie opisane […]

Czy szukający kupują więcej?

Rozważałem właśnie strukturę stron Ekademii po przeróbkach, które robimy od dłuższego czasu i doszedłem do kwestii wyszukiwarki na stronie. Od zawsze wyszukiwarka Ekademii nie cieszyła się specjalnie dużym zainteresowaniem. Zajrzałem nawet dzisiaj do Google Analytics to zakładki Zawartość > Wyszukiwanie na witrynie. 1% odwiedzających korzysta z naszej wyszukiwarki. Co? Tak mało? Przez chwilę poważnie rozważałem […]

Gdzie mogę szukać osób, które zarządzałyby moimi sklepami internetowymi? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”.

Co wg Ciebie ma największy potencjał sprzedażowy w Internecie (oprócz książek)? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”.

Sprzedaję zabawki w Internecie. Konkurencja jest spora, marże są obniżane do granic przyzwoitości. Jak konkurować? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Jaki byłby najbardziej efektywny sposób generowania pieniędzy prowadząc portal informacyjny przy założeniu, że miałbym na to 15 godzin tygodniowo? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Prowadzę sklep elektroniczny. Czy 5% rabatu jest wystarczająco atrakcyjne? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Konkurencja robi odpowiedniki moich produktów i sprzedaje je w niższych cenach. Jak z tym walczyć? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Chcę rozwinąć swój sklepik na Nexto. Nie umiem jednak zrobić ciekawej strony. Co dalej? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

W jaki sposób klienci najchętniej płaca w e-sklepach i jak im to najbardziej ułatwić? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Mam dojście do sztucznej biżuterii i kosmetyków. Jak to zorganizować i co z pracą na etacie? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”

Jakie programowanie sklepu internetowego warto rozpatrzyć w cenie do 600 zł? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”.

Jaki powinien być pierwszy krok przy otwieraniu sklepu internetowego? [podcast]

Pytanie z cyklu „100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego”.

Czy w przypadku opłacenia kursu na Ekademia.pl organizator otrzymuje o tym informację na e-maila?

Oczywiście. Ekademia.pl wysyła informacje do trenera/ów i organizatora za każdym razem, gdy klient zamówi i opłaci kurs. W przypadku mojej firmy, utworzyliśmy specjalny adres e-mail, który forwarduje (przekazuje) e-maile z ekademii na e-mail księgowości oraz na moją skrzynkę w Orange. Dzięki temu księgowość ma na podstawie czego wystawić fakturę VAT lub paragon, a ja otrzymuję […]