Jak pisać teksty marketingowe,
które sprzedają w XXI wieku

ODKRYJ:
Element charakteryzujący najlepiej sprzedające teksty marketingowe w XXI wieku —
czasach wielkiego sceptycyzmu

* * *
list o
d ŁUKASZA KAMIENNIKA,
redaktora Total Copywriting
niedziela, 31 marca, 2013

Zatem! Co sprawia, że tekst sprzedaje twoje produkty? Aby do tego dojść, trzeba wpierw zrozumieć, dlaczego tekst nie sprzedaje …

Otóż copywriterzy i fachowcy od marketingu bezpośredniego ustalili, że jeśli pojawiają się schody w sprzedaży produktu, istnieją trzy i tylko trzy możliwe powody:

  • albo oferujesz potencjalnym klientom coś, czego nie chcą,
  • albo oferujesz im coś, na co ich nie stać,
  • albo twoje teksty marketingowe są mało wiarygodne—potencjalni klienci nie mają przekonania co do twojego produktu, firmy lub ciebie samego jako sprzedawcy—po prostu ci nie wierzą.

Teraz zakładając, że masz produkt, który rozwiązuje jakiś problem… i zakładając, że jego cena nie jest z kosmosu… pozostaje kwestia wiarygodności—siły sprzedażowej twojej oferty!

Jeśli zechcesz, wyślę ci na moje ryzyko krótką i treściwą książeczkę. W środku tej książeczki odkryjesz 11 sprawdzonych technik na zdobywanie zaufania potencjalnych kupujących poprzez ofertę sprzedaży.

Dla jasności: oferta sprzedaży to tekst, który sprzedaje twój produkt. Taki tekst marketingowy jest odpowiednikiem handlowca w korporacji. Istnieje tylko zasadnicza różnica: sprzedawca tekstowy nie śpi, nie je, nie pije i nigdy się nie męczy. Pracuje 24 godziny na dobę, co oznacza, że zarabia dla ciebie nawet w nocy, kiedy śpisz (9% sprzedaży moich produktów elektronicznych odbywa się właśnie wtedy—w nocy!)

Ale jest jedna wspólna cecha, która łączy typowego handlowca i sprzedawcę tekstowego—WIARYGODNOŚĆ. Nikt bowiem nie kupuje od sprzedawcy, któremu nie ufa. Dlatego też nikt nie reaguje na mało wiarygodne teksty.

Zaobserwował to copywriter i przedsiębiorca O.A. Owen już w 1923 roku.

Swoje przemyślenia i wieloletnie doświadczenie w pisaniu tekstów reklamowych zamknął w małej, zaginionej do dziś książeczce—WIARYGODNA OFERTA SPRZEDAŻY.

Jak to się zaczęło . . .

Kiedy z początkiem ubiegłego wieku Owen zaczął rozwijać swój biznes (sprzedaż książek), zmagał się z topornym problemem: jego teksty reklamowe nie sprzedawały zbyt dobrze, przez co cały biznes w pewnym momencie stanął pod znakiem zapytania.

Ponieważ od tekstów zależało niemal 100% zysków, Owen zaczął analizować teksty najlepszych agencji reklamowych.

Dzięki tym analizom odkrył kilka elementów odpowiedzialnych za skuteczność, ale jeden element rzucał się w oczy wyjątkowo wyraźnie: najbardziej dochodowe teksty reklamowe wzbudzały w Owenie największe zaufanie—poczucie, że z ręką na sercu może kupić reklamowany produkt.

Dla Owena był to przełom, absolutny punkt zwrotny w biznesie. Od tej chwili analizował najlepsze reklamy, wyłapując specyficzne składniki, które podnoszą wiarygodność i poczucie bezpieczeństwa u potencjalnych klientów.

Lata pracy, miesiące analiz i oto jest—11 faktów o wzbudzaniu zaufania, zwiększających skuteczność tekstów reklamowych. Jeśli jesteś copywriterem lub po prostu piszesz dla siebie teksty marketingowe, w obu przypadkach jest to publikacja dla ciebie.

Ma zaledwie 26 stron, ale to tylko dlatego, że omawia najważniejsze: to, co działa … daje rezultaty … zostało eksperymentalnie sprawdzone … i jest gotowe do użycia od zaraz.

DALSZA CZĘŚĆ LISTU PONIŻEJ OPINII »

„Dzięki tym technikom, mam
ochotę kupić własny produkt...”

„Stawiam pierwsze kroki w copywritingu. Jak to początkujący, do tej pory więcej czytałem, niż pisałem.

„Kiedy wreszcie zacząłem faktycznie pisać, to czułem, że moim tekstom ciągle czegoś brakuje. Wszedłem na blog Łukasza, żeby znaleźć być może rozwiązanie i jakiś pomysł, co to może być, czego brakuje — mi i moim tekstom.

„No i trafiłem na tę publikację. Nie potrzebny był mi darmowy fragment, żeby zdecydować się na zakup. Od razu poczułem, że moim tekstom brakowało właśnie wiarygodności. Brakowało mi tego słowa — wiarygodność.

„Teraz po napisaniu każdego tekstu skanuję go technikami z publikacji WIARYGODNA OFERTA SPRZEDAŻY. Nie kończę pracy nad tekstem, dopóki sam nie złapię się na tym, że chcę kupić mój własny produkt.

„Oczywiście za chwilę przychodzi logika i mówi mi, że po co mi produkt przeznaczony na przykład dla kobiet. Uśmiech Ale czy nie chodzi o to właśnie, aby zawładnąć emocjami? Tak, bo wiarygodność wzbudza zaufanie i burzy mury dzielące potencjalnego klienta przed zakupem mojego produktu.

„Dlatego bardzo polecam tę krótką, treściwą książeczkę.””


~
Bartłomiej Krawczyk

Zamów dzisiaj, w niedzielę, a książeczka
WIARYGODNA OFERTA SPRZEDAŻY
będzie twoja za 29zł!

Choć już od dawna należy do domeny publicznej, to jeszcze nikt (według mojej wiedzy) nie wydał tej książeczki w Polsce. Książeczki, która w zwięzły i jasny sposób przedstawia 11 testowo udowodnionych technik budowania wiarygodności w tekstach marketingowych—od długich ofert sprzedaży po krótkie e-maile promocyjne—dlatego wyceniłem ją na uczciwe 59 zł.

ALE… jak mówiłem, jest ona świeżo wydana—i potrzebuję kilku prawdziwych i szczerych opinii na temat technik, jakie omawia. Dlatego jeśli rozważysz napisanie własnej opinii, w zamian możesz ją pobrać za 29 zł—CAŁE TRZY DYCHY TANIEJ.

Podkreślam: obniżka o 30,00 zł, która jest aktywna jeszcze przez krótki czas, jest za to, że weźmiesz pod uwagę napisanie opinii. Innymi słowy: nie jest warunkiem koniecznym.

I najważniejsze:

Gwarantuję, że twoje teksty marketingowe
zaczną lepiej sprzedawać, jeśli użyjesz tych prostych
11 technik zwiększania wiarygodności a jeśli
się okaże, że nie pełen zwrot pieniędzy

Prosty i uczciwy deal: pobierz publikację na dysk twardy … na dzień dobry przejrzyj wszystkie 26 stron … potem wróć do początku i po kolei zastosuj 11 technik w wybranej ofercie sprzedaży … i obserwuj efekty. Powinieneś zauważyć wyraźny wzrost sprzedaży już w pierwszych dniach.

A jeśli się mylę—jeśli książeczka nie jest dla ciebie—napisz do mnie krótkiego e-maila, bez wyjaśnień, a w ciągu 14 dni zrealizujemy zwrot.

Na tak poważną deklarację mogę sobie pozwolić z jednego powodu: wierzę, że techniki copywritera Owena zwielokrotnią twoje zyski, podobnie jak moich klientów, dla których piszę teksty na zlecenia.

Jeśli umowa stoi, kliknij poniższy przycisk, wypełnij formularz i pobierz książeczkę na próbne 30 dni:

OK reszta zależy od ciebie …
zarabiaj lub trać pieniądze

Podsumujmy! Jeśli sprzedajesz przez Internet, twoim sprzedawcą nie jest handlowiec, lecz tekst marketingowy—prościej oferta sprzedaży.

Jeśli oferta nie sprzedaje, to tracisz pieniądze na przyciąganie do niej ruchu—potencjalnych kupujących. Jeśli sprzedaje, inwestycja w ruch przynosi zyski i jest opłacalna, a ty się bogacisz. Proste jak budowa cepa.

Teraz: to, co sprawia, że oferta sprzedaży sprzedaje, to jej wiarygodność—magiczny element tekstów skłaniający do zakupu.

I masz w związku z tym dwie opcje wyboru:

  • OPCJA PIERWSZA: Możesz zdecydować, że nie kiwniesz palcem …i przegapić efekt, jaki daje zwiększenie skuteczności twoich tekstów poprzez lepszą wiarygodność.
  • OPCJA DRUGA: Ponieważ nie istnieje żadne ryzyko—ponieważ masz zagwarantowane na piśmie, że WIARYGODNA OFERTA SPRZEDAŻY zwielokrotni skuteczność twoich tekstów marketingowych—możesz zdecydować podjąć działanie teraz, wypróbować 11 technik i zwiększyć zyski ze sprzedaży.

Innych opcji nie ma. Liczę, że dasz sobie szansę i przetestujesz te sprawdzone techniki chociaż na jednej ofercie—ale tak czy siak, decyzja należy wyłącznie do ciebie:

Po prostu KLIKNIJ TUTAJ TERAZ — WIARYGODNA OFERTA SPRZEDAŻY pojawi się na twoim dysku twardym w ciągu kilku minut.


Dziękuję – i wszystkiego dobrego,

Łukasz Kamiennik,
wydawca publikacji

PS. Proszę nie ociągaj się z decyzją. Jeżeli masz w tej chwili aktywne oferty sprzedaży i masz na nich ruch—mały lub duży—to prawdopodobnie codziennie tracisz potencjalnych klientów, którzy mogliby kupić twój produkt… gdyby tylko oferta była bardziej wiarygodna! Czy nie warto chociaż wypróbować te techniki przez miesiąc? Jeśli konwersja podskoczy, inwestycja 29 zł zwróci się w jeden, góra dwa dni. Jeśli nie podskoczy, napisz o zwrot pieniędzy.

Zapisy wstrzymane

© 2007-2018 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle