28 stron konkretnych wskazówek dla każdego, kto oferuje swym klientom produkty klasy Premium...
...czyli kosztowne, luksusowe elementy dla domu, niepotrzebne większości ludziom, którzy jednak ciągle o nich marzą, a dostępne dla nielicznych, którzy uważają je za niezbędne Uśmiech



Publikacja nastawiona jest na praktyczne wskazówki, które można zacząć stosować od razu. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania:
  • Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?
    Wbrew pozorom wcale nie jest to trudne. Jeśli w tej chwili wydaje Ci się, że wokół nie ma ani jednej osoby, której warto byłoby polecić Twoje produkty Premium - ten podręcznik otworzy Ci oczy.
  • Jak nawiązać z nimi kontakt?
    Pierwsza rozmowa z klientem jest bardzo ważna. Co i w jakiej kolejności należy powiedzieć, aby interesować ofertą? Poznaj magiczną formułę!
  • Jak określić ich oczekiwania?
    Produkty Premium stwarzają wiele możliwości, jeżeli zechcesz opowiedzieć o wszystkich od razu, zasypiesz potencjalnego klienta nadmiarem informacji. Dowiedz się, co możesz zrobić, by szybko określić potrzeby rozmówcy i dostosować do nich swoją prezentację.
  • Jakie są poszczególne etapy współpracy: od przedstawienia oferty do podpisania umowy?
    Nikt nie zamówi Produktu Premium już po pierwszej rozmowie. Przed podjęciem decyzji klient będzie chciał uzyskać informacje o cenie i zakresie Twojego produktu/usługi, a także przekonać się o wiarygodności Twojej firmy. Ten poradnik przeprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne fazy rozmów. Dzięki niemu poczujesz się pewnie i wykorzystasz w kontaktach z potencjalnymi klientami własną kreatywność.
  • Kiedy mówić, kiedy milczeć?
    Nie chodzi tu o przebieg samej rozmowy, ale o negocjacyjny savoir -vivre. Kiedy należy zadzwonić do klienta, a kiedy spokojnie czekać na jego decyzję? W jaki sposób przypomnieć o złożonej niedawno ofercie? Zaufaj technikom wypróbowanym przez negocjatorów i mistrzów sprzedaży.

Jak to się dzieje, że tylu przedsiębiorców bez trudu nawiązuje kontakty z klientami i sprzedaje im ofertę swojej firmy?

Być może niektórzy mają wrodzony talent do przekonywania. Ale zdecydowana większość z nich po prostu przechodzi szkolenia i zaczyna wykorzystywać sprawdzone metody sprzedaży. Właśnie takie, jakie przedstawiamy w poradniku „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?”.

Oto spis wszystkich zagadnień, omówionych w poradniku:
Rozdział I – Przebieg procesu pozyskania klienta

1. Znalezienie i dotarcie do klienta
2. Przygotowanie do spotkania
3. Pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem
4. Określenie i omówienie potrzeb klienta
5. Sporządzenie oferty
6. Prezentacja oferty zaspokojenia potrzeb klienta
7. Negocjacje i podpisanie umowy
8. Wyciąganie wniosków z negocjacji
Rozdział II – Umiejętności sprzedaży
1. Charakterystyka sprzedawcy doskonałego
2. Proces sprzedaży

Ile warta jest wiedza zebrana w publikacji?

Nawet 100 000 zł – oto jej wartość w przypadku, gdy zdobędziesz kilka zleceń na swoje produkty klasy Premium.

770 zł – tyle kosztowałoby szkolenie o tym samym zakresie materiału, dla 1 osoby, w warszawskiej sali wykładowej

370 zł – taka byłaby cena płyty DVD ze szkoleniem, gdybyśmy rozprowadzali je w tej formie.

270 zł – na tyle wycenilibyśmy wartość drukowanych materiałów ze szkolenia.

127,00 PLN – tylko tyle zapłacisz, kupując poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” i zyskując dostęp do tych materiałów o każdej porze, w każdym miejscu!

0 zł – w przypadku zlecenia, które zdobędziesz dzięki poradnikowi i przy którego realizacji będziemy z Tobą współpracować, zwrócimy Tobie równowartość ceny publikacji – w takim wypadku skorzystasz z poradnika za darmo!

Teraz najpotrzebniejsze wiadomości możesz mieć pod ręką. Zaufaj ponad 12-letniemu doświadczeniu specjalistów z firmy SMARTech. Zamów poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” w promocyjnej cenie 127,00 PLN


Chcesz otrzymać darmowe fragmenty poradnika? Zapisz się!
imię
e-mail
jestem



A co sądzą o Poradniku jego czytelnicy?


Bardzo trudne pytanie na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi z czym zapewne zgodzą się handlowcy na całym świecie. Przeczytałem na ten temat kilka publikacji - ponieważ jestem zdania że nie ma sensu odkrywać ameryki na nowo – aby znaleźć odpowiedzi na pytanie, które zadaje sobie każdy handlowiec – jak pozyskać klienta. Skusiłem się również na lekturę e-poradnika firmy Smartech (konkurencyjna cena w stosunku do papierowych wydań), która również postanowił odpowiedzieć na to pytanie. Z jakim skutkiem ? No cóż – na pewno nie jest to „Biblia Handlowca” - chociażby przez wzgląd na objętość – ale w bardzo przystępny sposób opisuje jak podejść specyficznego klienta zainteresowanego droższymi i nie standardowymi rozwiązaniami, bardzo ładnie przedstawia proces „urabiania” klienta oraz pokazuje prostą technikę skutecznej sprzedaży. Doświadczonych handlowców na pewno nie zaskoczy jakimś przełomowymi stwierdzeniami ale jeśli ma się w tym temacie mniej niż 5 lat doświadczenia lub wręcz stawia się pierwsze kroki w tym bardzo trudnym zawodzie, w którym problem ze sprzedażą produktu rośnie wykładniczo z zamożnością jego nabywcy to powinieneś zacząć od lektury tego właśnie poradnika a dopiero później sięgnąć po inne publikacje.

Polecam Marcin Szponder (Przedstawiciel handlowy)


Pięć powodów dla których warto zamówić

Dostajesz wiedzę sprawdzoną przez najlepszych
Nie tracisz czasu na szukanie informacji
Otrzymujesz spójne, usystematyzowane treści
Nie ryzykujesz - masz gwarancję zwrotu pieniędzy
Bo to jedyne poradniki na ten temat w Polsce


Nie trać czasu na szukanie informacji – zamów teraz poradnik "Jak pozyskać klienta na produkty Premium?" i skorzystaj z cennych wskazówek, zebranych przez profesjonalistów.


A może chcesz niewiele droższą wersję z kilkoma wartościowymi dodatkami?

"Jestem bardziej, niż zadowolony z treści Pana publikacji - wszystkie są bardzo przydatne.” - Heinz Lux, Dyrektor stowarzyszenia KNX, Bruksela, Belgia

Mariusz Szepietowski Autor - Mariusz Szepietowski od 1998 roku prowadzi
firmę SMARTech, pierwszą w kraju, która specjalizuje
się w systemach Inteligentnego Domu. Poza praktyką
w codziennych realizacjach napisał wiele artykułów
i poradników fachowych a także występował jako
ekspert w programach radiowych i telewizyjnych.
GWARANCJA:

Jeśli w ciągu 30 dni od dnia zamówienia uznasz, że z jakiegoś powodu otrzymana wiedza nie spełnia Twoich oczekiwań,
proszę o kontakt, a zwrócę Ci pieniądze.

Mariusz Szepietowski

© 2007-2017 Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin


Produkty i Szkolenia Online

Nie jesteś zalogowany(a) Zaloguj się Utwórz konto


forked from Moodle